» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» آیا در دوران رکود اقتصادی به تبلیغات نیاز داریم؟
» کفش های نایک خود را نسوزانید، آن ها را اهدا کنید
» هواوی خطاب به خریداران گوشی آیفون: آبمیوه بخورید، طول می کشد

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی


ام بی ای نیوز: هر روز خبر تعدیل نیروهای انسانی برندها به گوش می‌رسد. خبر در رسانه‌ها اطلاع رسانی نمی‌شود اما دهان به دهان میان افراد می‌چرخد تا همه از شرایط بداقتصادی مطلع شوند. شرایطی که برخی از مدیران را به فکر کاهش هزینه‌ها انداخته است. کاهشی که به نظر باید از تعدیل و یا خروج نیروها شروع شود. البته برخی از مدیران در تعدیل‌های خود خلاقیت به خرج داده و مستقیم به نیروی انسانی خود خبر اخراجش را نمی‌دهند. این دسته از مدیران به نیروهای خود می‌گویند که از افزایش حقوق خبری نیست و یا باید حقوق‌شان به دلیل مشکلات کم شوند، چنین عملکردی باعث می‌شود که برخی از نیروها بدون حکم اخراج از سازمان خارج شوند. دسته‌ی دیگری از مدیران فعالیت کارمندان خود را شیفتی کرده و عنوان می‌کنند: نیروها یک هفته آزاد و هفته دیگر مشغول به کارند. چنین نیروهایی فقط حقوق زمانی را دریافت می‌کنند که مشغول به کارند.

اما آیا کاهش هزینه‌ها فقط به تعدیل نیروها محدود شده و روش‌های دیگری برای کاهش وجود ندارد و آیا فقط مدیران در تعدیل نیروها مقصرند. مدیرانی که باید کسب وکار و برندشان را که سال‌ها برای خلق و رشد آن تلاش کرده‌اند، نجات دهند. مدیرانی که در شرایط بحرانی فقط به فکر راهکار نجات هستند و نمی‌توان به آنها بابت تعدیل نیروها خرده گرفت. بحران اقتصادی مانند سونامی به یکباره بر سر کسب وکارها فرو آمده و فقط برندهای قدرتمند از آن نجات یافته و برای ادامه حیات در تلاش هستند.

تشویق نیروها به جای تعدیل
نیروهای انسانی برای وابستگی و دلبستگی به سازمان‌شان نیاز به محرک دارند. چنین محرکی باعث می‌شود که آنها در زمان بحران نیز کنار مدیران خود ایستاده و تمام قد در مشکلات همکاری ‌کنند. محرکی که می‌تواند هم عاطفی و هم مادی باشد. چندی پیش در رسانه‌ها خبر پرداخت کمک هزینه به کارکنان یک برند توسط مدیران؛ نظرها را به خود جلب کند. خبری که با بازخوردهای بسیاری روبرو بوده است. مدیران این برند برای کاهش فشارهای اقتصادی حال حاضر به 16 هزار کارمند خود مبلغ 500 هزار تومان به عنوان کمک هزینه پرداخت کرده‌اند. چنین اقدامی مطمئنا اثرات خوبی را برای برند به جای خواهد گذاشت. برندی که در روزهای اخیر خبر دیگری از آن در رسانه‌ها منتشر شد.

دهمین بستنی برتر جهان
نشریه فوربز که معتبرترین مجله اقتصادی دنیاست، در تحقیقات جدید خود، برترین برند های بستنی دنیا در سال ۲۰۱۷ را فهرست بندی کرده است.
به گزارش خبرآنلاین و عصر ایران: این مجله در پانزده برند برتری که در این فهرست اعلام کرده، به بستنی میهن رتبه دهم را اختصاص داده است. قابل توجه است که رتبه‌های اول تا نهم این فهرست، همگی شرکت های بستنی سازی کشورهای آمریکایی و اروپایی هستند و فوربز میهن را که محصولات خود را تماما ایرانی تولید می‌کند، برترین بستنی در خاور میانه شناخته است.

لازم به ذکر است؛ ایوب پایداری، سفرِ بستنی سازی را در سال ۱۹۷۴ در ایران آغاز کرد. پس از این سفرِ بیش از ۴۰ ساله ، اکنون ‌کارخانجات میهن بیش از ۳۵۰،۰۰۰ متر مربع سالن تولید دارند. میهن بیشترین سهم بازار فروش بستنی در خاورمیانه را دارد و دارای محصولات و طعم های بسیاری‌ست. این شرکت همچنین محصولات مختلف و متنوعی مثل شیرساده، شیرطعم دار، پنیر، خامه، کره و دیگر محصولات لبنی را تولید می‌کند. شرکت میهن بواسطه‌ی محصولات و طعم هایش، به عنوان یکی از برترین شرکت های بستنی سازی جهان شناخته می‌شود."

تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی

mbanews.ir-نرگس فرجي
چهارشنبه 18 مهر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • خاطره بازی مصرف کنندگان با نون خامه بستنی
  • رقیبی جدید برای بستنی لواشکی
  • رقیبی تازه برای تولیدکنندگان بستنی
  • لایه‌های جادویی میوه‌ و شکلات برای اولی ...
  • تعدیل نیروی 2 هزار نفری کوکاکولا در آستان ...
  • باقلوا؟ بستنی؟ یا باقلوا بستنی
  • ایران رکورد واردات چوب بستنی را شکست!
  • کره و بستنی مشمول قیمت‌گذاری نیستند
  • کاهش 60 درصدی خرید شیرینی و بستنی!
  • قیمت بستنی اروپایی 8 تا 10برابر بیشتر از مش ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر