» ترویج سبک زندگی سالم رسالت؛ کاله-پرو
» آیا با آمدن مسعود اسعدی؛ صنعت تبلیغات اتحادیه دار می‌شود؟
» روزهای سخت صنعت تبلیغات با ممنوعیت تبلیغ 36 قلم کالا
» ادوارد برنیز؛ شیطانی که فکرها را دستکاری می‌کرد
» زیبان؛ مسابقه عکاسی از زیبایی های تهران
» لگو بازی کنید تا استرستان کم شود
» گُل‌های کریستیانو رونالدو را برایم به آن دنیا بفرستید
» اپل گوشی فقرا در چین
» داستان دنباله دار John Lewis و التون جان
» آجیل اعتماد: طلوع خورشید نوید آغاز دوباره

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است


ام بی ای نیوز: در حال حاضر؛ اقتصاد کشور دچار چالش شده و بسیاری از تولیدکنندگان از چالش‌های پیش آمده آسیب دیده‌اند. اما برخی از آنها با مدیریت بحران، همچنان قوی در بازار در حال حرکت هستند. صنایع غذایی برتر یکی از تولیدکنندگان اقلام ضروری خانوار است که حضور فعالی در بازار حال حاضر دارد. ام بی ای نیوز به منظور دریافت اطلاعاتی؛ درباره عملکرد فعالیت‌های این برند گفتگویی با "هیربد سبحانی مدیرمارکتینگ و تبلیغات شرکت صنایع غذایی برتر" داشته که در ادامه می‌خوانید.

درباره فعالیت‌های حوزه مارکتینگ و تبلیغات برند برتر برایمان بگویید؟
واحد مارکتینگ برتر در مقایسه با سایر واحد های دیگر یک واحد نوپا است و در هر زمینه ای جای فعالیت بسیار دارد . بنابراین به هر قسمتی که ورود می‌کنیم، برنامه‌ها و ویژن‌های بسیاری را داریم. برنامه‌‌هایی که در آینده در کنار پایه گذاری سنگ بنای این واحد به سرعت ما را در راستای اهدافمان کمک خواهند کرد و در جهت این برنامه‌ها در حال حرکت هستیم.

فعالیت های شرکت برتر در حوزه مارکتینگ و تبلیغات بسیار وسیع است، در واقع واحد مارکتینگ و تبلیغات خود شامل بخش های مختلفی می شود که هر کدام از این بخش ها پروژه های جدی ای را در راستای اهداف آینده نگرانه ی برتر در حال انجام دارند. تیم متخصصین کارشناس محصول همواره در حال بررسی گروه های محصولی در دست نظارت و برنامه ریزی و تعیین پروژه بر اساس نیاز و پیگیری و مدیریت انجام آنها به کمک واحد های دیگر سازمان در جهت ارتقاء سطح محصولات در هر زمینه ای است.
در بخش تبلیغات نیز با توجه به سیاست های کلان شرکت کمتر در ATL حضور داشته و با توجه به فراخور نیاز همواره در بخش های مختلف و شهرهای مختلف پروژه های تبلیغاتی را انجام می دهیم. برند برتر در تمام شهرهای ایران دارای شعبه و نمایندگی است و در مقاطع مختلف براساس نیاز شهرها اقداماتی در حوزه تبلیغات اجرایی می‌شود. برای مثال: چندی پیش برنامه‌های تبلیغاتی گسترده‌ای در شهر مشهد اجرا شده است. برای تبلیغات در شهر مشهد از تلویزیون‌های شهری و تبلیغات مترو بهره‌ برداری شد. همچنین در نمایشگاه‌های مختلفی مانند اگروفود و فودکس شرکت کرده و غرفه‌ی مجهزی را به خود اختصاص داده است. در همین راستا برند برتر در نمایشگاه ایران اکسپو نیز حضور خواهد داشت.
در زمینه سوشال مدیا هم بر اساس سیاست شرکت اخیرا فعالیت ها درون سازمانی شده و یک تیم مجزا برای این منظور راه اندازی و شروع به فعالیت کرده اند و برنامه های بسیار خوبی را در این زمینه داریم و تمام استراتژی و برنامه های راهبردی توسط اتاق فکر خود شرکت تعیین می گردند.


برنامه‌های تبلیغاتی اجرا شده بیشتر با چه هدفی برنامه‌ریزی شده‌اند؟
برتر، برنامه‌های تبلیغاتی خود را با اهداف و نیازهای مختلفی اجرایی می‌کند. اگر قصد ارائه محصول جدید را به بازار داشته باشیم، برنامه‌ی تبلیغاتی محصول محور خواهد بود. اما به هرحال حین معرفی محصول فعالیت‌های برندینگ نیز صورت می‌گیرد. برای مثال: سال گذشته آگهی تلویزیونی برند برتر با هدف معرفی برند و چند گروه محصولی برنامه‌ریزی شده بود.

اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است


چندی‌ست برند برتر حضور فعالی را در شبکه‌های اجتماعی بخصوص اینستاگرام دارد، در این باره توضیح بفرمایید؟
مسیر تبلیغات تغییر کرده و از اثربخشی رسانه‌های قدیمی کاسته شده است. برند برتر نیز براساس این تغییرات به سمت تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و دیجیتال سوق پیدا کرده است. برند برتر فعالیت‌های گسترده ای را در صفحه‌ی اینستاگرامی خود اجرایی کرده است. این صفحه صرفا تبلیغاتی نبوده و با تهیه محتوای مناسب سعی در برقراری ارتباط مناسب با مخاطبان دارد. صفحه‌ی مورد نظر، "زندگی به سبک برتر" نام دارد، به همین منظور ما سعی در ارائه محتواهایی در جهت دستیابی به یک زندگی واقعی به سبک برتر را داریم که در همین راستا علاوه بر فعالیت های تبلیغاتی، در این صفحه ویدیوها و مطالب مختلفی مانند ارائه دستور غذاهای جدید و متنوع ، ویدیوهای مشاور پزشکی، ورزشی، فرهنگی و هنری که هر کدام توسط متخصصین آن موضوع تهیه می گردد منتشر می‌ شود. تمامی محتواهای ارائه شده به سلامتی و سبک زندگی سالم مربوط می‌شود.


برند برتر چند دسته محصول به بازار ارائه می‌کند؟
برتر در حوزه صنایع غذایی در ایران بزرگترین سبدکالایی را در زمینه فعالیت خود دارد. این سبد کالایی شامل 30 گروه محصولی و 510 قلم کالا است که در سراسر کشور توزیع می‌شود. محصولات صنایع غذایی برتر جزء اقلام ضروری خانوار است. محصولاتی شامل: حبوبات، ادویه و چاشنی، برنج، زعفران، ترشیجات، مربا، سبزیجات خشک، آجیل و خشکبار، انواع کنسروها، پودر کیک، پودرژله، آرد، غلات، پرک های سوخاری و...

با توجه به شرایط بازار تقاضا افزایش یافته است، آیا جوابگوی تقاضای بازار بوده‌اید؟
شرایط حال حاضر برای تمامی برندها چالش برانگیز بوده است. برند برتر نیز از این قاعده مستثنی نیست و با چالش‌هایی روبرو بوده است. البته مواد اولیه محصولات برند برتر اکثر در داخل تهیه می‌شود اما با این حال باز دچار مشکلاتی بوده‌ایم که خدا را شاکریم تا به امروز به لطف مدیریت بحران مدیران ارشد شرکت توانسته ایم تقاضای بازار را تامین بکنیم. در تهیه برخی از محصولات با مشکلاتی روبرو بوده‌ایم که با اتحادی که در شرکت وجود دارد، همکاران بخش خرید، مواد اولیه را برای چرخه تولید تامین کرده‌اند. برتر؛ برندی ایرانی‌ست و با چالش‌ها آشناست. چالش‌هایی که هر چقدر پیچیده‌تر شوند، برتر از کیفیت خود کم نخواهد کرد و با کیفیت همیشگی محصولاتش را به بازار ارائه خواهد کرد.

برخی از برندهای ایرانی از استراتژی کم کردن محصول در بسته بندی استفاده کرده‌اند، نظرتان درباره چنین عملکردی چیست؟
اگر برندهایی که چنین استراتژی را اجرایی کرده‌اند، با مشتریانشان شفاف باشند و صرفا بر اساس خواست و نیاز مصرف کننده و بر اساس الگوی مصرف آن محصول و احترام به قدرت خرید بازار هدف این تغییر را ایجاد کرده باشند، استراتژی موفقی است که می‌توانند پیاده کنند. اما اگر بدون اطلاع مشتریان و به قصد سودجویی از کیفیت و میزان محصولات یا بسته بندی بکاهند، این استراتژی صددرصد غلط است. برند برتر نیز همیشه به اصل صداقت و شفافیت با مشتری معتقد بوده و به دلیل پایبندی به کیفیت بالا هیچ‌گاه از مواضع خود در راستای احترام به مشتری عدول نخواهد کرد و در هر شرایطی به تعهدات خود پایبند بوده و محصولات خود را با کیفیت بالا به بازار ارائه می‌کند. لکن با توجه به شرایط پیش آمده و افزایش قیمت مواد اولیه شرکت برتر هم به ناچار همانند سایر شرکت ها با افزایش قیمت روبرو بوده.
در راستای حرکت در مسیر رضایت مشتری همیشه شنوای صدای آنها بوده ایم و از طریق واحد CRM به صورت 24 ساعته بازخوردها را دریافت و در جهت بهبود و بهتر شدن اقدام کرده‌ایم. همچنین باشگاه مشتریان و فروشگاه اینترنتی برند برتر به تازگی راه اندازی شده و در حال برنامه ریزی برای بسط و شناساندن آن به مشتریان محترممان هستیم تا از شرایط ویژه و مزایای استفاده از آن مثل تخفیفات و شرکت در قرعه کشی و ... بهره مند گردند. با راه اندازی این باشگاه ارتباط با مشتریان مستقیم و بهتر صورت خواهد گرفت.

اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است


از برنامه‌های آتی تبلیغات و بازاریابی برند برتر برایمان بگویید؟
با توجه به نیاز جامعه ما همیشه به کمک واحد R&D در حال تهیه محصولات جدید و ارائه به بازار هستیم. در همین راستا، محصولات جدیدی از برتر مراحل قبل از ورود به بازار را طی می‌کنند. اما تمرکز اصلی برتر در حال حاضر بر ارتقاء سبدکالایی فعلی است. در همین راستا، در حال تغییر طرح و به روز کردن بسته‌ بندی‌های محصولات هستیم. بنابراین در ماه‌های آینده مشتریان شاهد چهره جدیدی از برند برتر خواهند بود که البته این روند از اواخر سال گذشته آغاز گردیده و همچنان ادامه دارد.
و در نهایت هم تیم مارکتینگ شرکت برتر با توجه به نیاز جامعه علاوه بر فعالیت های روزمره خود در حال پیشبرد پروژه خلق برند جدیدی می باشد، که یک پروژه بسیار بزرگ می باشد و با سرمایه گزاری در بخش تحقیقات و تمام مراحل دیگر با بهره گیری از آخرین متد های روز برندینگ، انشااله در سال آینده به واسطه حضور این برند در بازار امیدواریم هر چه بیشتر افتخار خدمت رسانی به مردمان عزیز کشورمان را داشته باشیم.
برند برتر با 25 سال سابقه فعالیت همیشه برای جلب رضایت مشتریان تلاش کرده ‌است، در شرایط سخت کنار مردم بوده و آنها را همراهی کرده و همیشه آماده شنیدن نظرات مخاطبان خواهد بود و برای یک زندگی بهتر تلاش می کند و از این که طی این سالها افتخار حضور در خانه مردممان را داشته خداوند را شاکریم.

اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است

mbanews.ir-نرگس فرجي
چهارشنبه 18 مهر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت ...
  • هراز: تولیدکنندگان چاره‌ای جز افزایش قیم ...
  • تعیین" برند" برتر بر اساس میزان رضایت‌من ...
  • "اشاره" سومین لوح برتر مارکتینگ در ایران ...
  • معیارهای انتخاب برندهای برتر از سوی سازم ...
  • مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از ب ...
  • سبد کالایی جدید "بیژن" معرفی شد
  • P & G تبلیغ کننده برتر سال در خاورمیانه
  • گروه بهمن؛ گام‌های مثبت در جهت مشتری مدا ...
  • حفظ کیفیت برتر خدمات کی اف سی در ایران با ...
  •