» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
حذف مواد اولیه مصنوعی از هفت برگر کلاسیک مک دونالد


ام بی ای نیوز: مک دونالد با حذف مواد اولیه مصنوعی از هفت عدد از برگر های کلاسیک خود گام دیگری را در عرصه غذای سالم بر می دارد.
در قالب آخرین حرکت یک پیشگام در صنعت فست فود، مک دونالد به شکلی گسترده و برجسته به تغییر منو، فرمولاسیون ها و عملیات های خود در سال های گذشته پرداخته و تلاش او با موفقیتی روزافزون ضمن حفظ میانسالان جای ثابتی را در دل جوانان نیز باز کرده است. در مقایسه با عادت مک دونالد به ارائه Big Macها، همبرگر های "Quarter Pounder"، مک ناگت های مرغ و سیب زمینی های سرخ کرده خوشمزه، مصرف کنندگان جوان تر بیشتر به خوردن غذا های تازه و طبیعی اهمیت می دهند و در انتخاب های خود نگران مسائل تغذیه ای هستند.

به طور خاص می توان گفت که این رستوران فست فود زنجیره ای قصد حذف مواد نگهدارنده مصنوعی، طعم های ساختگی و رنگ های اضافه شده از منابع مصنوعی در فرایند تولید همبرگر ها، چیزبرگر ها، چیز برگر های دوبل، مک دوبل ها، همبرگر های Quarter Pounders با پنیر، Double Pounders دوبل با پنیر و بیگ مک در همه شعبه های ایالات متحده آمریکا را دارد. این تعهد در پی گام های قبلی مثل تولید Quarter Pounders در ایالات متحده آمریکا با گوشت تازه گاو، استفاده از شربت ذرت با فروکتوز بالا به جای شکر در نان همبرگر، حذف مواد نگهدارنده مصنوعی از مک ناگت های مرغ، بازگشت به استفاده از کره به جای مارگارین مایع در روند تولید مک مافین های تخم مرغ و استفاده منحصر به فرد از تخم مرغ مرغ های بدون قفس تا سال 2025 داده می شود.

به گفته کریس کمپسینسینسکی، رئیس مک دونالد ایالات متحده آمریکا، مدیران و کارمندان این رستوران فست فود زنجیره ای از اهمیت کیفیت بالای غذا های انتخابی توسط مشتریان آگاه هستند و این آخرین تغییر کلاسیک مثبت در روند تولید برگر های کلاسیک نشان دهنده تعهد گام به گام این شرکت به همراهی با مشتری و ساخت یک مک دونالد بهتر و با کیفیت تر است.
این واقعا دلیلی دیگر برای اثبات تلاش مدیران و کارمندان مک دونالد برای بالا بردن کیفیت غذا به شمار می رود. مدیران و کارمندان امیدوارند که تاثیر کامل همه تغییرات ایجاد شده توسط آن ها برداشت مردم از شرکت را دگرگون کند.

مسلما همه تغییرات انجام شده خوب هستند. در چنین شرایطی شرکت آمار و ارقامی مبتنی بر رشد 2.6 درصدی میزان فروش در ایالات متحده آمریکا در سه ماهه دوم سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته را انتشار داد که ادامه روند تغییر از چند سال پیش تاکنون به حساب می آید. آغاز روند تغییرات با انتصاب استیو ایستربروک، در دست گرفتن امور از سوی او و شروع به اعمال یک سری تغییرات از راست و چپ توسط وی همرمان شد.
اما جدید ترین نتایج آمار فروش سه ماهه، از پیش بینی های تحلیلگران مبنی بر رشد 3 درصدی در همین دوره حکایت داشت. البته رقابت هنوز متوقف تشده است. مک دونالد از طرفی باید به رقابت گسترده نه فقط با رستوران های زنجیره ای برگر، بلکه رستوران موفق فعال در زمینه ارائه مرغ، Chick-fil-A بپردازد که گفته می شود کنار مک دونالد عزم حذف آنتی بیوتیک از مرغ های خود را دارد. حتی "Chiptole Mexican Gill"، یک رستوران فست فود زنجیره ای، معمولی و بی تشریفات نیز مجددا بر روی منبع مواد اولیه تازه و طبیعی در قالب یک کمپین تبلیغاتی جدید تاکید می کند.

حذف مواد اولیه مصنوعی از هفت برگر کلاسیک مک دونالد

مترجم: مرضیه فروتن
www.brandchannel.com

سه شنبه 24 مهر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • مک دونالد به دنبال تغییرات جدید در سال 2015
  • نان ساندویچ برگرکینگ در هالووین سیاه می ش ...
  • برگرکاهو؛ آیتم جدید منوی مک دونالد
  • دلایل موفقیت مک دونالد در جذب سرمایه گذار ...
  • افتتاح صد رستوران جدید مک دونالد در خاورم ...
  • شکست بزرگ در مک دونالد
  • این-ان-اوت، مک‌دونالد را در امریکا شکست د ...
  • برگر كينگ وفاداري طرفداران را با يك همبرگ ...
  • «برزیل برگر» میل دارید یا «پای سیب انگلیس ...
  • سوخاری کنتاکی KFC بازار شرق افریقا را هدف گ ...
  •