» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
رفاه، اسپانسر لس آنجلس-تهران شد


ام بی ای نیوز: فروشگاه زنجیره ای رفاه در ادامه کمپین های تبیلغاتی این مجموعه طی یکسال گذشته در جریان ریبرندینگ خود اینبار درحوزه ی سینما و فرهنگ به عنوان حامی فیلم سینمایی "لس آنجلس تهران" وارد شده است.

سینما به عنوان یکی از تاثیرگذارترین بخش ها جامعه همواره نقطه ی عطف تبلیغات مستقیم یا غیرمستقیم محسوب میشود. پخش آگهی های تبلیغاتی درسالن سینما روی پرده بزرگ با صدای دالبی، کیفیت تبلیغ را صد چندان و درصد بالایی ازنقطه ی توجه مخاطب را جلب می کند. این موضوع تا حدی برای برندها و شرکت های معتبر تجاری و خدماتی اهمیت دارد که گاهی شخصیت های شناخته شده و محبوب تصویر یا حضورشان در کنار نام خاصی یا حتی جریان فرهنگی اجتماعی و سیاسی خاصی موج عظیم حمایت های توده های مخاطبان را به همراه می آورد و به همین دلیل سرمایه گذاری دراین بخش برای شرکت های تجاری سود و آورده بالایی همراه دارد ضمن اینکه درنقطه ی مقابل هنر سینما و هنرمندان نیز در این رهگذر مورد حمایت مالی قرار می گیرند.

مدیر مارکتینگ این مجموعه در گفتگو با ام بی ای نیوز ضمن تاکید بر اهمیت نقش تبلیغات در ارائه و معرفی شکل تازه ای از خدمات فروشگاهی نوین که رفاه قصد داشت برای مخاطبانش بشناساند گفت: در ادامه مسیر کمپین هایی که از یکسال و نیم گذشته در این زمینه با قدرت پیش برده شده و تاثیرات بسیار خوبی نیز به همراه داشته ورود به حوزه ی فرهنگ و همچنین مسولیت های اجتماعی از دیگر برنامه هایی است که در این راستا مدنظر مدیران رفاه قرار گرفته است و علاوه بر موضوعات تجاری و جوایز و ... انجام اقدامات و فعالیت های فرهنگی در دستورکار قرار گرفته است.

حمایت از فیلم های سینمای در گذشته توسط برندهای مختلف و به اشکال گوناگونی انجام می شده و اینبار به دلیل محتوای کمدی و طنزگونه این فیم و ازسویی حضور بازیگران مورد علاقه اکثریت مخاطبان نظیر پرویز پرستویی و مهناز افشار در این فیلم و همچنین موضوع کلی که از لحاظ ساخت و محتوا نیر مورد بررسی قرار گرفت و همکاری خوبی با خانم پاکروان تهیه کننده فیلم انجام شد.

او درادامه افزود: انتقادهایی در این رابطه که چرا یک مجموعه دولتی هزینه های زیادی برای تبلیغات و حمایت از یک فیلم سینمایی را متقبل شده مطرح شده است که باید گفت: از سال 94 مجموعه رفاه به بخش خصوصی واگذار شده و در نتیجه استراتژی های تبلیغاتی این فروشگاه تغییرات کلی داشته و تصمیم گیری در این حوزه نیز توسط سهامدارن صورت می گیرد که هدف اصلی آنها نیز تبدیل رفاه به یک فروشگاه زنجیره ای مدرن با سرویس های متفاوت و ایجاد حال خوب برای مخاطبان است که فقط به فروش کالا نمی اندیشد بلکه ایجاد حس ارزشمندی مشتریان وارائه خدمات بهتر مورد نظراست.

صبری دردامه گفت: بلیتهای فیلم "لس آنجلس تهران" در ازای خرید بیش از حدود 100 هزار تومان با حدود 60 درصد تخفیف دراختیار مشتریانی که طی ایام اکران این فیم از مجموعه خرید داشته باشند قرار می گیرد.
همچنین در آبان ماه کمپین دیگری با موضوع مسولیت اجتماعی با همکاری یونیسف شروع می شود که در واقع هدف رویکرد تازه تبلیغاتی و ورود این مجموعه به حوزه های فرهنگی محسوب می شود.
لازم به ذکراست بانک ملت دیگر حامی این فیلم سینمایی است.

رفاه، اسپانسر لس آنجلس-تهران شد

mbanews.ir - مريم غضنفري
چهارشنبه 25 مهر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • کورش دوباره متولد شد
  • رفاه، 22 سالگی اش را جشن گرفت
  • رفاه رویایی با برلیانس
  • فیلم‌های چینی در تهران اکران می شوند
  • "دو سه شنبه ها" در رفاه
  • بانک گردشگری حامی اصلی "شهر موش‌ها" شد
  • بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
  • رفاه و فصل قهرمانی
  • جوایز یک فروشگاه زنجیره ای، 60 کیلومتر در ...
  • بانک توسعه صادرات حامی فیلم"رستاخیز" شد
  •