» مزمز؛ بازار دیگر رقابتی نیست، باید متحد شویم
» تکدانه؛ صادرات نیاز به مدیران جنگنده دارد
» موج سواران (بررسی تیزینگهای دیگه زنگ نزن)
» عرصه جهانی در دستان بازی‌های موبایلی
» آژانس بازاریابی دیجیتال، یک تکه گوشت تازه را استخدام می کند
» بازگشت کرسی به خانه های ایرانی
» کندن درب های مکدونالد، تبلیغات چریکی رستوران 24 ساعته
» نوآوری و تنوع، استراتزی تازه تلاونگ
» رفاه، اسپانسر لس آنجلس-تهران شد
» چگونه نیازهای مخاطبان را در دوران رکود اقتصادی پاسخ دهیم؟ (قسمت دوم)

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
موج سواران (بررسی تیزینگهای دیگه زنگ نزن)


ام بی ای نیوز: همه چیز از یک تیزینگ شروع شد. تیزینگی خوب از اسنپ فود که برای مدتی با بیلبوردهای کشور به ما میگفت که دیگر برای تهیه غذا نیازی به زنگ زدن نیست. تبلیغی که باعث شد طیف بیشتری از جامعه متوجه خدمات اسنپ فود بشوند و ما نیز شاهد یک تیزینگ بامزه باشیم.
اما داستان از جایی شروع شد که چندی بعد در بیلبوردهای شهر شاهد جمله‌ای بودیم که واکنشهای مختلفی را دریافت کرد. "به ما هم دیگه زنگ نزن :D". همه منتظر باز شدن تیزینگ بودیم، حدس ها زیاد بود. خود من در ابتدا فکر می کردم شاید برای اسنپ اکو باشد ولی کمی بعد به خاطر رنگ و لعاب بیلبورد، به برند تولیدکننده لوازم خانگی ایرانی نسبتش دادم.

موج سواران (بررسی تیزینگهای دیگه زنگ نزن)


حدس زدن ها ادامه داشت تا روزی که تیزینگ باز شد. پلاک، اپلیکیشن ارائه دهنده خدمات در محل. مجموعه ای که تخته موج سواریشان را برداشته بودند تا روی موج اسنپ فود، موج سواری کنند. در این مرحله هم نظرات زیادی از فعالین مارکتینگ و تبلیغات شنیده میشد. عده ای معتقد بودند که هوش زیادی خرج شده و در زمانی درست از این موج استفاده شده. عده ای با این موج سواری مخالفت می کردند و مانند همیشه که ماحصلش را می‌توان در مجلس نمایندگان هم دید، عده‌ای ممتنع بودند.

مثلی عامیانه است که می گوید "تا سه نشه بازی نشه". مدتی بعد سومین تبلیغ با این مضمون روی چند بیلبورد یک شرکت اجاره دهنده بیلبورد دیده شد. "هی همه میگن به ما زنگ نزن! اتفاقا اگه میخوای بیشتر از همیشه دیده بشی، به ما زنگ بزن!". تعجبی که ما داشتیم را انگار خود ارائه دهنده هم داشت که در انتهای جمله اش علامت تعجب گذاشته است.

موج سواران (بررسی تیزینگهای دیگه زنگ نزن)


این ترس حداقل در من ایجاد شده است که نکند فردا روزی تبلیغ اپراتوری با مضمون "میس بنداز، بهت زنگ میزنم"، "زنگ نزن، تکست بده" یا "ما بهتون زنگ می زنیم" از خدمات پس از فروش برندی، "زنگ بزن فوت کن" از سامانه شماره هوشمندی یا "گوش هات زنگ میزنه با این وضعیت دلار" از طرف بانک... را شاهد باشم.
این روزها که بازار تیزینگ داغ است و هرروز شاهد تیزینگی جدید هستیم، ممکن است باز هم شاهد خلاقیت های دیگری باشیم که تخته موجشان را در دست گرفته اند تا روی موج دیگری موج سواری کنند.

موج سواران (بررسی تیزینگهای دیگه زنگ نزن)

mbanews.ir-ایمان آزاد
دوشنبه 30 مهر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • باشد، آبی باشد
  • تبلیغ سر و ته کولگیت در اسنپ چت
  • 9 عکس اسنپ‌چت، مکه را در معرض دید جهانیان ...
  • سامسونگ به تیزینگ ادامه می دهد؛ جعبه جادو ...
  • اسنپ مارکت؛ عضو جدید اسنپ
  • اسنپ مارکت؛ با اسنپ از هایپراستار خرید کن ...
  • استوری‌های اسنپ‌چت کاربرانش را به اینست ...
  • دلایل حذف مادر از بیلبورد «با یک گل بهار ن ...
  • شمس با اسنپ، در شهر
  • افزودن ویژگی‌های بیشتری از اسنپ‌چت به ا ...
  •