» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با رویکرد آینده برگزار شد


ام بی ای نیوز: چهاردهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با حضور اساتید، صاحب نظران و برخی از مسئولان و علاقمندان به این حوزه روز دوشنبه 30 مهرماه در محل همایش های سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با رویکرد "روابط عمومی و آینده" برگزارشد.
به گزارش خبرنگار ام بی ای نیوز دراین مراسم دکتر مسعود پزشکیان نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی درمراسم افتتاحیه این سمپوزیوم ضمن تاکید بر لزوم توجه مسئولان به موضوع روابط عمومی گفت: دست اندرکاران روابط عمومی باید خارج از دیدگاه های جناحی به جهان نگری دست یابند و اگر امروز قدرت ها نمی توانند به راحتی رفتار ظالمانه خودشان را ادامه دهند، بخاطر قدرت رسانه ها و روابط عمومی است.

سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با رویکرد آینده برگزار شد


وی بر اهمیت نقش تبلیغات درجوامع مختلف اشاره کرد و گفت: تنها تبلیغ صرف و انبوه در جهت راضی نگه داشتن مخاطب کافی نبوده و مدیران روابط عمومی باید به موضوع مشتری مداری توجه ویژه داشته باشند و نیازهای ذهنی و روانی آنها را نیز برطرف نمایند.
هوشمند سفیدی دبیرکل این سمپوزیوم در ابتدای مراسم بر لزوم برقراری ارتباط موثر میان مسئولان و افکارعمومی از طریق قابلیت های روابط عمومی و رسانه ها به خصوص درشرایط حساس کنونی تاکید کرد و گفت: دراین مقطع دشواری که اکنون کشور قرار گرفته لازم است فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی به شکلی نظام مند و خودباورانه تر افکارعمومی را که آماج یک جنگ رسانه ای شدید قرارگرفته است آگاه نمایند.

سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با رویکرد آینده برگزار شد


وی با اشاره به تحولات فزاینده ای که درحوزه ی اطلاع رسانی به خصوص درفضای مجازی درحال شکل گیری است، افزود: نباید به بدخواهان از جمله آقای ترامپ اجازه داد که امنیت روانی جامعه دچار آسیب شود، این کار نه با سکوت روابط عمومی ها، بلکه با اطلاع رسانی بهنگام و آگاه سازی افکارعمومی نسبت به مشکلات و واقعیت های موجود و درانداختن طرح های کارشناسان برای حل این مشکلات قابل اجرا است.

دکتر اشرف بروجردی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی نیز در این مراسم گفت: روابط عمومی صرفا بحث تبلیغات نیست بلکه مبنای گفت و گوی افراد با یکدیگر و تعامل در جهت کاهش آسیب های جامعه و فرهنگ سازی است که از دل روابط عمومی ها بیرون می آید.
وی افزود: در شرایط فعلی جامعه ما روابط عمومی ها رسالت سنگینی دارند که منتهی به تغییر رفتار و جهت دهی برای تغییر در سرنوشت آینده جامعه است.

در ادامه مهندس محسن هاشمی رفسنجانی رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز در این مراسم نگاه یک طرفه مدیران به روابط عمومی را مردود دانسته و جایگزین کردن طرح دوسویه در روابط عمومی را با رویکرد تعاملی و تفاهمی به جای رویکرد یک طرفه تاکید کرد وگفت: روابط عمومی باید دیدگاه سازمان را به جامعه منتقل و دیدگاه مردم را به مسئولان انتقال دهد.

سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با رویکرد آینده برگزار شد


در بخش علمی سمپوزیوم، دکتر جک لین پورسل عضو هیات مدیره انجمن بین المللی روابط عمومی کشور ایرلند ضمن ابراز خرسندی از حضور در این مراسم در تهران گفت: امروزه دنیای مجازی مقابل روابط عمومی ها قدعلم کرده و ناچار به ورود به یک دوره جدید از حرفه ای گرایی در روابط عمومی هستیم و مطالعات موردی و تحقیقات در این راستا نشان می دهد که روابط عمومی های موثر چقدر توانسته اند در ساختن جهانی بهتر مفید واقع شوند.

وی افزود: امروزه در جهان با انبوهی از مخاطبان مواجه ایم که در حال انتشار و پمپاژ انبوهی از ازداده های نادرست در زمینه های مختلف هستند که این اگرچه تاسف بار است اما وظیفه روابط عمومی ها دراین زمینه روشنگری و پاسخگویی به ابهامات است.

سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با رویکرد آینده برگزار شد


همچنین دکتر نزهت هانزادیور از دانشگاه استانبول، دکتر مهدی نادری منش، دکتر هادی خانیکی، دکتر داود زارعیان، دکتر محمدمهدی فتوره چی، دکتر سیدمحمد موسوی و دکتر احمد مهدیان مقالات علمی خود را درحوزه روابط عمومی با رویکرد آینده ارائه کردند.

دربخش جشنواره برترین ها نیز از مدیران، کارشناسان و روابط عمومی های فعال به شرح زیر تقدیر و تجلیل به عمل آمد:

بخش ملی رشته اطلاع رسانی: بانک سرمایه (مونسان)، سازمان بنادر و دریانوردی (رحمتی)، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای (فخاران)
بخش استانی رشته اطلاع رسانی: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران (موسوی)، شرکت عمران شهر جدید صدرا (شریفی)، شهرداری کرج (موسوی)
بخش ملی رشته ارتباطات رسانه ای: هواپیمایی کشوری (جعفرزاده)، سازمان خصوصی سازی (سبحانی)
بخش استانی رشته ارتباطات رسانه ای: دانشگاه علوم پزشکی زنجان (رحمانی)، مجتمع مس شهر بابک (محمدی)، اداره کل راهداری خراسان شمالی (نودهی)
بخش ملی رشته پژوهش های ارتباطی: بنیادمستضعفان (امیدی)، آلومینای ایران (قلعه نوعی)
بخش استانی رشته پژوهش های ارتباطی: استانداری تهران (صبوری)، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی (علی پور)، شرکت عمران شهر اندیشه (ایمانی)
بخش ملی رشته برنامه ریزی ارتباطی: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور (بومیان)، شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا (محمودی)، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (کریمی)
بخش استانی رشته برنامه ریزی ارتباطی: شهرداری رشت (قدیمی)، سازمان بهشت زهرای تهران (پورناصرانی)
بخش ملی رشته مدیریت راهبردی روابط عمومی: وزارت کشور (شجاعی کیاسری)، ستاد اجرایی فرمان امام (ملکی)
بخش استانی رشته مدیریت راهبردی روابط عمومی: شرکت توزیع نیروی برق اصفهان (علی اکبری)، فولاد خوزستان (فروغی نیا)، شرکت برق استان اصفهان (رمضانی)
بخش ملی رشته تکریم ارباب رجوع: صندوق بازنشستگی کشوری (افشار)، وزارت راه و شهرسازی (بی نیاز)
بخش استانی رشته تکریم ارباب رجوع: اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر (حیدری)، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان (ذوالفقارپور)، شرکت فولاد هرمزگان (صفریان)،اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان (بابایی)
بخش ملی رشته مهندسی فرهنگی و توسعه فرهنگ خاص: شرکت توانیر (قاسمی)، بیمه ملت (جمشیدیان)
بخش استانی رشته مهندسی فرهنگی و توسعه فرهنگ خاص: شرکت توزیع برق استان خوزستان (حدادی)، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد (مشرف)، مجتمع مس سرچشمه (سرافرازی)
بخش ملی رشته ارتباطات الکترونیک: بانک ملی ایران (حسینی)
بخش استانی رشته ارتباطات الکترونیک: مجتمع مس سونگون (نجفی)، سازمان نوسازی شهرداری تهران(پور آذری)، شرکت برق منطقه ای زنجان (غلام آزاد)
بخش ملی رشته خلاقیت و نوآوری: شرکت پست (ترابی)،پتروشیمی خلیج فارس (گلی)
بخش استانی رشته خلاقیت و نوآوری: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان (ذوالفقارپور)، شرکت فولاد کرمان (ملک قاسمی)، اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر (دروی)، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان (عفت زاده)

سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با رویکرد آینده برگزار شد

mbanews.ir - مريم غضنفري
یکشنبه 6 آبان 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • هشتمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ب ...
  • برنامه‌های نهمین دوره سمپوزیوم بین‌الم ...
  • آغاز نهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عم ...
  • گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط‌ عموم ...
  • روابط عمومی، عامل مهم تغییر سازمان محسوب ...
  • برگزاری پنجمین دوره آیین انتخاب سرآمدان ...
  • بانک سپه در خلاقیت و نوآوری برترین شد
  • ششمین آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ب ...
  • رونمایی از لوگوی خانه روابط عمومی ایران
  • دوازدهمین سمپوزیوم روابط عمومی با رویکرد ...
  •