» مزمز؛ بازار دیگر رقابتی نیست، باید متحد شویم
» تکدانه؛ صادرات نیاز به مدیران جنگنده دارد
» موج سواران (بررسی تیزینگهای دیگه زنگ نزن)
» عرصه جهانی در دستان بازی‌های موبایلی
» آژانس بازاریابی دیجیتال، یک تکه گوشت تازه را استخدام می کند
» بازگشت کرسی به خانه های ایرانی
» کندن درب های مکدونالد، تبلیغات چریکی رستوران 24 ساعته
» نوآوری و تنوع، استراتزی تازه تلاونگ
» رفاه، اسپانسر لس آنجلس-تهران شد
» چگونه نیازهای مخاطبان را در دوران رکود اقتصادی پاسخ دهیم؟ (قسمت دوم)

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
ثبات و تعادل قیمت و تولید وعده پاکشو به مشتریان


ام بی ای نیوز: تامین مواد اولیه ومصرفی در شرایط فعلی اقتصادی یکی از مهمترین دغدغه های مصرف کنندگان به شمار می آید، به شکلی که در حوزه های مختلف طی ماه های گذشته خرید بیش از حد نیاز و به نوعی احتکار برخی کالاها از سوی مصرف کنندگان نگران از عدم تعادل بازار اتفاق افتاد.
مواد شوینده در سبد خرید مردم نقش مهمی داشته و طی سالهای گذشته تنوع محصولات تولید شده و تعدد شرکت های تولیدی بازار این محصولات را رقابتی و پررونق ساخته است.

شرکت پاکشو به عنوان یکی از شرکت هایی که درحوزه ی تولید مواد شوینده و بهداشتی فعالیت های گسترده ای را طی سال های اخیر پوشش داده و تنوع و تعدد محصولات در شلف های فروشگاه ها مشتریان وفادار زیادی را برای این مجموعه شکل داده در شرایط فعلی خاص حاکم بر بازار از ثبات و تعادل بیشتر این صنعت طی ماه های آینده می گوید.

امید روستا مدیر تبلیغات پاکشو با تاکید بر اینکه همه ی شرکت های بزرگ تولید کننده فعال در این صنعت طی یک سال آینده به دلیل استراتژی تامین بلند مدت درگذشته برای تولید مشکلی نخواهند داشت افزود: چالش بزرگ صنعت در حال حاضر و حتی چند ماه آینده، نوسانات ارز خواهد بود چرا که د این صورت شرکت ها برنامه ریزی دقیقی جهت تامین مواد اولیه نمیتوانند داشته باشند و این چالش بیش از افزایش قیمت ها میتواند یه تولید کننده ها آسیب وارد کند.

وی تصریح کرد: درشرایط فعلی که بیشتر صنایع تولیدی با آن مواجه هستند صنعت شوینده کمترین میزان افزایش قیمت ها را داشته و امیدواریم این روند همچنان ادامه یابد و قابل کنترل باشد که این موضوع درپی ایجاد شرایط و روال آسان تر در سیستم دولتی برای تسهیل امورتجاری و حمایت بیشتر از تولید کننده است که شامل: تعرفه های واردات، تسهیل در اختصاص ارزبه بانک های کشور فروشنده مواد اولیه، قیمت ارز تخصیصی وارداتی می باشد.

مدیر تبلیغات شرکت پاکشو افزود: در ماه های آینده شرکت های تواید کننده در این حوزه بیش از پیش نیازمند تبلیغات هستند، چرا که بعد از یک دوره تقاضای زیاد در بازار و فروش بیش از حد نرم بازار با نوعی کاهش تقاضا مواجه خواهد بود که تدبیر و استراتژی های تبلیغاتی در این حوزه تاثیرگذارهستند.

وی در رابطه با استراتژی شرکت پاکشو در شرایط خاص فعلی گفت: تولید محصولاتی که از نظر کیفی و قیمت مناسب باشد مشتریان را راضی نگه می دارد زیرا تجربه ثابت کرده به خصوص در این صنعت مشتریان ترجیح می دهند کالای با قیمت بالاتر اما با کیفیت بهتر را تهیه کنند به جای اینکه محصول بی کیفیت و ارزان شرکت هایی که به دنبال سود بیشتر هستند را تهیه کنند. در واقع تولید هوشمندانه در شرایط فعلی که بازار هوشمندانه تر دست به انتخاب محصول مورد نظر می رسد مد نظر قرار دارد.

او تصریح کرد در شرایط نوسان نرخ ارز باعث شده کالای وارداتی به شدت با افزایش قیمت در بازار داخلی مواجه شوند که چندان قابل رقابت با قیمت کالای داخلی نیست و در این میان تولید داخلی فرصت عرض اندام بیشتری خواهد داشت.

مدیرتبلیغات شرکت پاکشو از تکنیک ارائه ی محصولات جدید نظیر انواع خمیردندان و شامپو در تبلیغات این شرکت طی ماه های آینده خبر داده و گفت: برای برون رفت از بحران و رکود احتمالی بازار تصمیمات و اقدام هوشمندانه می تواند شرایط رکود و افزایش قیمت ها را تا حدودی کمرنگ و قابل کنترل تر نماید.

ثبات و تعادل قیمت و تولید وعده پاکشو به مشتریان

mbanews.ir - مريم غضنفري
سه شنبه 15 آبان 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • چاکلز از افت کیفیت مواد اولیه می گوید
  • رب گوجه رنگ باخت
  • واردات رنگ فله توسط برخی تولید کنندگان و ...
  • چای در چالش تحریم
  • پودر شوینده گران نمی‌شود
  • افزایش شدید تقاضای لوازم خانگی خارجی به د ...
  • لوازم خانگی داخلی ارزان می‌شود
  • مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از ب ...
  • مراسم لانچ محصولات اسپیف در پاکشو برگزار ...
  • کدام یک مقصرند؟ تبلیغات گسترده، واردات ب ...
  •