» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
آیا با آمدن مسعود اسعدی؛ صنعت تبلیغات اتحادیه دار می‌شود؟


در آبان ماه امسال محمد حیدری بعد از دو سال؛ تصدی مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی معاونت امور مطبوعاتی را به مسعود اسعدی واگذار کرد. مسعود اسعدی طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به‌عنوان سرپرست دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی معاونت امور مطبوعاتی منصوب و آیین تودیع ایشان برگزار شد.
به گزارش دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها؛ محمد سلطانی‌فر، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی، تبلیغات را یکی از حوزه‌های مهم و مورد تاکید وزارت فرهنگ عنوان کرد و افزود: دنبال مسیرهای جدید برای بهره برداری از فضای تبلیغات هستیم تا با اتخاذ سه رویکرد کارآمدی بیشتر، توسعه فعالیت‌ها در حوزه‌های نوین و استفاده از بخش خصوصی، زمینه بروز تحولات در این حوزه را بیش از گذشته شاهد باشیم.
وی همچنین از پیگیری‌ها برای تشکیل اتحادیه تبلیغات کشور خبر داد و ضمن قدردانی از خدمات محمد حیدری، مدیرکل پیشین این دفتر خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که از نیروهای کارآمد درون‌سازمانی برای تصدی پست‌های مدیریتی استفاده کنیم تا با شناخت و تسلط کافی، مسیرهای رفته شده، بهتر و سریع تر پیموده شود.
تشکیل اتحادیه تبلیغات موضوع مهمی‌ست که مدتهاست توسط مسئولان و تصمیم گیرندگان صنعت تبلیغات در حال پیگیری‌ست. موضوعی که تشکیل آن مطمئنا چند صدایی موجود در صنعت تبلیغات کشور را برطرف کرده و فعالان تبلیغاتی برای رسیدگی به مشکلات‌شان راه چاره‌ای پیدا خواهند کرد.
امید است با حضور مسعود اسعدی در سمت سرپرست دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی پیگیری این موضوع مهم از سر گرفته شود. موضوعی که ایشان قبل از این نیز برآن تاکید داشته و یکی از راه‌های اتحاد در صنعت تبلیغات را شکل گیری این اتحاد دانسته است. اتحادی که باید به واقعیت بپیوندد و از حالت سراب خارج شود.


آیا با آمدن مسعود اسعدی؛ صنعت تبلیغات اتحادیه دار می‌شود؟

mbanews.ir-نرگس فرجي
یکشنبه 27 آبان 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • تسهیل فرایند اجرای کار در حوزه تبلیغات در ...
  • کتاب قوانین و مقررات تبلیغاتی به چاپ رسید
  • رتبه بندی جامع کانون های تبلیغاتی
  • وزارت ارشاد جایگاه تبلیغات در شرایط اقتص ...
  • ویرایش قوانین و مقررات درصنعت تبلیغات
  • هم اندیشی مسؤولان تبلیغات بازرگانی استان ...
  • "حیدری: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها م ...
  • برگزاری هشتمین همایش کارشناسان تبلیغات ا ...
  • اتحادیه کشوری کانون‏های آگهی و تبلیغات ت ...
  • توضیح‌ وزارت ارشاد درباره علت برکناری مد ...
  •