» گلرنگ از تولید به اشتغال گسترده رسیده است
» محبوب ترین عکس اینستاگرام با 18 میلیون لایک
» بیلبوردی که دزدها را به خانه خالی راهنمایی می کند
» ششمین نشست تدوین بودجه شرکت های dnaunion کلید خورد
» مزیت رقابتی پایدار از هم افزایی ارکان مختلف سازمان حاصل می شود
» تلاقی لذت و کیفیت در بسته بندی جدید سن ایچ
» گلستان؛ ماندن یا نماندن در تبلیغات، مسئله این است؟
» Baby Dove: زندگی واقعی، زندگی زیبا
» با Subway سر میزغذا عاشق شوید
» تولید 1100 محصول داخلی توسط شرکت آریان کیمیا تک

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
تدوین استراتژی‌های نوین بازاریابی در "عظیم خودرو"


ام بی ای نیوز: هلدینگ عظیم خودرو یکی از نام‌های آشنا برای مشتریان صنعت خودرو کشور است. این هلدینگ محصولات مختلفی را به بازار داده و چندسالی‌ست وارد حوزه تولید خودرو در کشور شده است. ام بی ای نیوز به منظور دریافت اطلاعات دقیق تر درباره فرآیند بازاریابی و تبلیغات این شرکت گفتگویی را با "عقیل مصطفایی معاون بازاریابی و فروش هلدینگ عظیم خودرو" داشته که در ادامه می‌خوانید.

عقیل مصطفایی معاون بازاریابی و فروش هلدینگ عظیم خودرو درباره محصولات این شرکت گفت: هلدینگ عظیم خودرو بیش از یک دهه در حوزه تامین خودرو بصورت کارگزاری و لیزینگ فعالیت می‌کند. این شرکت پیش از این محصولاتی را برای مشتریان وارد و به فروش رسانده است. یکی از شرکت های زیر مجموعه عظیم خودرو همچنان این وظیفه را برعهده و در این زمینه به مشتریان خدمت رسانی می‌کند. از سه سال گذشته طبق انعقاد قرار داد و مالکیت حداکثری؛ هلدینگ عظیم خودرو سایت تولیدی شرکت زاگرس خودرو را خریداری و تحت عنوان شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو فعالیت خود را در بازار ادامه داده است.

در حال حاضر از محصولات شرکت عظیم خودرو، فوتون ساوانا وارد بازار شده و ماهیندرا و هان تنگ در حال برنامه‌ریزی برای تولید هستند. البته به زودی هان تنگ نیز وارد چرخه تولید می‌شود.

نیاز به اجرای برنامه‌های دقیق برای بازار رقابتی
معاون بازاریابی و فروش هلدینگ عظیم خودرو درباره فعالیت‌های بازاریابی شرکت می‌گوید: بازار رقابتی، نیاز به اجرای برنامه‌های دقیقی در حوزه بازاریابی دارد. برنامه‌هایی که با اجرای آنها بتوان نیاز را در مخاطبان بوجود آورد. نیازی که در همه مخاطبان وجود دارد اما با اجرای برنامه‌های تخصصی می‌توان آن را به سمت برندی خاص سوق دارد. چنین بازاریابی، موثر و نتیجه بخش خواهد بود.

تدوین استراتژی‌های نوین بازاریابی در "عظیم خودرو"


در تیم بازاریابی هلدینگ عظیم خودرو نیز به تازگی تغییراتی صورت گرفته است. تیم جدید درصدد تدوین استراتژی دقیق برای اجرای برنامه‌های نوین بازاریابی ست. برای شروع نظرسنجی و نیاز سنجی صورت گرفته و بازخوردهای خوبی را دریافت کردیم. در ادامه ارتباطات گسترده‌ای با رسانه‌ها داشته و فعالیت‌های را در حوزه PR انجام دادیم. هر برندی برای معرفی به بازار و مشتریان باید ارتباطات خوبی با رسانه‌های چاپی و آنلاین برقرار کند. در امتداد این فعالیت‌ها، نشستی با حضور تعداد کثیری از خبرنگاران برگزار و در ادامه بازدیدی از مجموعه توسط اصحاب رسانه انجام شد.

در این نشست؛ تلاش کردیم خبرنگاران با اهداف و اندیشه عظیم خودرو آشنا شوند. برای دعوت از خبرنگارها محدودیتی قائل نشده و علاوه بر فعالان حوزه خودرو از مابقی خبرنگارهای اقتصادی نیز دعوت شد. با این شیوه عملکرد ارتباطی موثر، مداوم را با رسانه‌های برقرار کردیم. در همین راستا فعالیت‌های تبلیغاتی گسترده‌ای نیز در شبکه‌های اجتماعی و سایر رسانه‌های محیطی و... انجام خواهیم داد. تیم فروش نیز برای رسیدن به اهداف بازاریابی ما را همراهی می‌کنید. امیدواریم به زودی نتایج عملکرد مثبتی را از فعالیت‌های انجام شده بدست بیاوریم.

مصطفایی در ادامه افزود: هیچ گاه در پی ارائه طرح بازاریابی و فروش مقطعی نیستیم. با توجه به سابقه فعالیت طولانی که در عرضه بازاریابی شرکت‌های خودروسازی دارم، همیشه به برگزاری کمپینی یکپارچه و 360 اعتقاد دارم. برای بدست آوردن نتایج مثبت باید بر برندینگ و ری برندینگ متمرکز شویم.

در حال تدوین کمپینی 360 هستیم. کمپینی که در آن تمامی جوانب و برنامه‌های تبلیغاتی در نظر گرفته و در آن از رسانه‌های مختلفی استفاده خواهیم کرد. در این کمپین از روش‌های BTL و ATL استفاده خواهیم کرد. در راستای فعالیت‌ها برنامه‌های گسترده‌ای نیز برای شبکه‌های اجتماعی تدوین کرده‌ایم. فعالیت در شبکه‌های اجتماعی زود بازده و سنجش اثربخشی آنها آسان تر است.. کمپین موردنظر متناسب با اهداف شرکت عظیم خودرو تدوین و اجرا خواهد شد. این کمپین براساس داده‌ها و اطلاعات دقیق بازار تدوین خواهد شد.

تدوین استراتژی‌های نوین بازاریابی در "عظیم خودرو"

mbanews.ir-نرگس فرجي
چهارشنبه 7 آذر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • چری: تصمیم گیری برای فعالیت‌های بازاریاب ...
  • برگزاری کمپین تبلیغاتی هیوندا
  • اکران حجم عظیم تبلیغات با حواله کیف و کفش
  • گروه بهمن؛ گام‌های مثبت در جهت مشتری مدا ...
  • ارتباطات، پلی برای توسعه بازار
  • ایران خودرو «سیمادار» می شود
  • اوپل با پنج مدل خودرو به بازار ایران می آی ...
  • فرش عظیم زاده سفیر معرفی فرش ایرانی در دن ...
  • ایران خودرو با رانا به تونس می رود
  • انواع کمپین‌های ارتباطی برند
  •