» گلرنگ از تولید به اشتغال گسترده رسیده است
» محبوب ترین عکس اینستاگرام با 18 میلیون لایک
» بیلبوردی که دزدها را به خانه خالی راهنمایی می کند
» ششمین نشست تدوین بودجه شرکت های dnaunion کلید خورد
» مزیت رقابتی پایدار از هم افزایی ارکان مختلف سازمان حاصل می شود
» تلاقی لذت و کیفیت در بسته بندی جدید سن ایچ
» گلستان؛ ماندن یا نماندن در تبلیغات، مسئله این است؟
» Baby Dove: زندگی واقعی، زندگی زیبا
» تولید 1100 محصول داخلی توسط شرکت آریان کیمیا تک
» با Subway سر میزغذا عاشق شوید

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
تبلیغات حمایتگر توسعه کشور است


ام بی ای نیوز: به مناسبت برپایی چهارمین جشنواره تبلیغات ایران معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد از رشد صنعت تبلیغات در کشور به صورت کامل حمایت می‌کند. وی با بیان اینکه تبلیغات دغدغه ماست، اعلام کرد: به زودی خبرهای خوش در زمینه تبلیغات را اعلام می‌کنیم.
در نشست اعضای شواری سیاست گذاری جشنواره تبلیغات سلطانی فر با اشاره به اینکه در جشنواره تبلیغات باید به استارتاپ ها و موضوع تبلیغات در فضای مجازی توجه شود، بر جنبه علمی و آموزشی جشنواره تبلیغات ایران تأکید کرد.

او بر اهمیت تبلیغات پویا و اثر بخش تاکید کرده و آن را عامل مهم توسعه دانسته و افزود: صنعت تبلیغات نیازمند حرکت های جدی و زیر بنایی است تا به رشد و بالندگی لازم جهت ایجاد تغییرات و تاثیرات مثبت د رسایر جنبه های کلیدی دست یابد.
در این جلسه، هوشمند سفیدی رئیس جشنواره تبلیغات ایران، با اشاره به رویکرد جشنواره امسال گفت: در جشنواره چهارم تبلیغات بهبود مستمر کیفیت، ارائه تسهیلات برای مشارکت گسترده به ویژه شرکت های تبلیغاتی نوپا و شهرستانی و توجه به تبلیغات کالای ایرانی در بخش ویژه و مرور 40 سال تبلیغات کشور در دستور کار است. همچنین وی اظهار امیدواری کرد که در سال های آتی بتوان جشنواره را درسطح بین المللی برگزار کرد.

در ادامه نیز هر یک از حاضران در نشست بر تأثیرگذاری توفیقات کانون های آگهی و تبلیغات در جشنواره تبلیغات ایران در تمدید مجوز و صدور مجوزها، دعوت از رئیس جشنواره تبلیغات کن برای حضور در جشنواره تبلیغات ایران و نیز سفرای کشورهای مختلف در ایران، بررسی امکان پیش بینی مشوق ها برای برترین‌های تبلیغات و حفظ استقلال داوری ها تأکید کردند.

تبلیغات حمایتگر توسعه کشور است

mbanews.ir - مريم غضنفري
شنبه 17 آذر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • حمایت از کالای ایرانی در جشنواره تبلیغات ...
  • دومین جشنواره ملی تبلیغات برگزار می شود
  • جشنواره‌ی ملی تبلیغات، پشتوانه‌ی صنعت ت ...
  • برگزاری نخستین جشنواره تبلیغات، خدمات تب ...
  • جشنواره تبلیغاتی‌ای به وسعت یک کشور
  • حمایت از تمام فعالان عرصه تبلیغات فارغ از ...
  • "حیدری: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها م ...
  • شماره هشتاد و چهار ماهنامه تبلیغات بازرگ ...
  • تغییرات چشمگیر تبلیغات محیطی جشنواره تئا ...
  • وزارت ارشاد جایگاه تبلیغات در شرایط اقتص ...
  •