» گلرنگ از تولید به اشتغال گسترده رسیده است
» محبوب ترین عکس اینستاگرام با 18 میلیون لایک
» بیلبوردی که دزدها را به خانه خالی راهنمایی می کند
» ششمین نشست تدوین بودجه شرکت های dnaunion کلید خورد
» مزیت رقابتی پایدار از هم افزایی ارکان مختلف سازمان حاصل می شود
» تلاقی لذت و کیفیت در بسته بندی جدید سن ایچ
» گلستان؛ ماندن یا نماندن در تبلیغات، مسئله این است؟
» Baby Dove: زندگی واقعی، زندگی زیبا
» با Subway سر میزغذا عاشق شوید
» تولید 1100 محصول داخلی توسط شرکت آریان کیمیا تک

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
بهترین آگهی های تبلیغاتی سال 2018


ام بی ای نیوز: سال 2018 در زمینه بازاریابان خالق آگهی های تبلیغاتی درخشان با کمبود مواجه نبودیم اما نه همه برند ها بلکه بعضی از آن ها به همین نسبت موفق شدند.
چند آگهی تبلیغاتی که امسال جایگاهی عالی پیدا کردند، شامل برند هایی نظیر نایک و مک دونالد می شوند که در مواجهه با مسائل سیاسی یا اجتماعی موضع خاصی را اتخاذ کردند. ورای آگهی های بازرگانی تلویزیونی، این به یاد ماندنی ترین آگهی های تبلیغاتی سال 2018 نیز فرم شیرین کاری در فضای بیرون و تجربی را یافتند.
با به پایان رسیدن سال 2018، وبسایت business insider مکررا نگاهی به خلاقانه ترین، تفکر انگیز ترین و سرگرم کننده ترین آگهی های تبلیغاتی از سوی بازاریابان، از خوب تا بهترین مثال دارد.



"نبرد" Doritos Blaze vs. Mountain Dew Ice (درجه: B)
Doritos Blaze vs. Mountain Dew Ice
پپسی از آگهی های تبلیغاتی اعتراض امیز مصیبت آور خود در سال 2017 با این آگهی تبلیغاتی برای Mountain Dew و Doritos به مسیر موفقیت بازگشت که آغاز حضور او در Super Bowl بود. در این آگهی تبلیغاتی و مرحله نهایی مسابقات حماسی بین Doritos Blaze و Mountain Dew Ice، پیتر درینکلیج (بازیگر آمریکایی) با همکاری باستا ریمز (خواننده رپ و بازیگر آمریکایی) جلوی مورگان فریمن و میسی الیوت (رپر آمریکایی) دیده می شد.

بهترین آگهی های تبلیغاتی سال 2018


"معکوس کردن" مک دونالد (درجه: B)
مک دونالد
شرکت مک دونالد به مناسبت روز جهانی زن، 8 مارس، در یکی از شعبه های خود حرف M را به W تغییر داد. این رستوران فست فود زنجیره ای و آژانس تبلیغاتی آن موسوم به "We Are Unlimited" نیز آن روز در 100 شعبه خود به مدیریت زنان همه جای ایالات متحده آمریکا بسته بندی های خاص خود با لوگوی "W" را ارائه داد. در همین مسیر لوگو نیز در کانال های اجتماعی عوض شد. برخی افراد حرکت را تحسین اما دیگران مک دونالد را به همکاری با فمنیسم بدون ایجاد تغییر واقعی، مثل پرداخت یک دستمزد کم به کارگرانش متهم کردند.

بهترین آگهی های تبلیغاتی سال 2018


John Lewis' "EltonJohnLewis" (درجه: B+)
John Lewis'
این آگهی تبلیغاتی به سبک بیوگرافی، محصول آژانس تبلاین آگهی تبلیغاتی به سبک بیوگرافی، محصول آژانس تبلیغاتی adam&eveDDB ایت و عمیق ترین احساسات را بر می انگیزد. آگهی تبلیغاتی فوق التون جان را در حال خواندن ترانه "Your Song" نشان می دهد. آگهی تبلیغاتی رد پای دوران کودکی این ستاره پاپ و دریافت هدیه کریسمس در آن روز ها را دنبال می کند.



بهترین آگهی های تبلیغاتی سال 2018


"دور انداختن بزرگ" برگر کینگ (درجه: A-)
برگر کینگ
برگر کینگ برای تبلیغ نرم افزار خود، در حرکتی غیر قابل درک، مشتریانش را به سوی بزرگ ترین رقیب خود هدایت می کند. کمپین محصول آژانس تبلیغاتی FCB نیویورک طرفداران را به گشودن قفل یک کوپن برگر 1 سنتی بر روی نرم افزار فرا می خواند اما فقط وقتی که در فاصله 182 متری یکی از شعبه های مک دونالد هستند. بازدید بیش از 1 میلیون نفر از این شیرین کاری تبلیغاتی با فرم تسویه حساب در 36 ساعت اول، با سرعت جایگاه آن را به صدر جدول App Store شرکت Apple رساند.



بهترین آگهی های تبلیغاتی سال 2018


"تنها در خانه دوباره" گوگل
گوگل
گوگل با جذب مکولی کالکن برای تکرار نقش کوین مک کالیستر 8 ساله در آگهی تبلیغاتی تعطیلات خود برای Google Assistant، طرفدران فیلم "تنها در خانه"، ساخته شد در سال 1990 میلادی، را شاد کرد. فیلم جالب "تنها در خانه" با نقش آفرینی کالکن برای کریسمس ساخته شد با این تفاوت که حالا او با 38 سال سن یک ارتش شامل ابزار های مجهز به گوگل برای کمک به از بین بردن انسان های بد دارد.




"الکسا صدایش را از دست می دهد" آمازون (درجه: A)
آمازون
آگهی تبلیغاتی 90 ثانیه ای پر از ستاره آمازون برای Super Bowl، تلاش گزوهی از افراد مشهور شامل ربل ویلسون (بازیگر زن استرالیایی)، گوردون رمزی (آشپز و شخصیت تلویزیونی) و سر آنتونی هاپکینز برای جانشینی الکسا را نمایش می دهد که اغلب اوقات با نتایج اغلب حنده دار همراه است.





"به یک چیز ایمان داشته باش، حتی اگر به معنای فدا کردن همه چیز باشد." نایک (درجه: A+)
نایک
در حالی که تعدادی از برند ها سال های اخیر در مقابل مسائل داغ موضع خاصی را اتخاذ کرده اند، فقط چند برند مثل نایک جسور و شجاع بوده اند. نایک در سی امین سالگرد شعار "Just Do It" خود با کمپینی یک موضع جدی و محکم را به نفع کولین کیپرنیک و دیگر ورزشکارانی اتخاذ کرد که در اعتراض به خشونت پلیس بر علیه آمریکایی های سیاهپوست به سر می برند. کمپین تحریک واکنش ها از ترس تا واکنش منفی را در پی داشت و مدیر عامل شرکت نایک اعتقاد داشت که با افزایش فروش بر اساس گزارش ها 6 میلیارد دلار به ارزش آن افزوده شد.

بهترین آگهی های تبلیغاتی سال 2018



بهترین آگهی های تبلیغاتی سال 2018

مترجم: مرضیه فروتن
www.businessinsider.com

شنبه 15 دی 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • التون جان خبرساز شد: چک 5 میلیون پوندی برا ...
  • بهترین آگهی های تمام دوران Super Bowl
  • John Lewis با یک آدم برفی عاشق، کریسمس را جشن م ...
  • تاید لکه‌های ارزشمند شما را حفظ می‌کند
  • بهترین آگهی‌های تمام دوران تبلیغات در تع ...
  • استخدام آماتورها در آگهی های حیرت انگیز م ...
  • در آگهی مک دونالد، بچه‌ها از باکس‌های شا ...
  • سومین مرحله کمپین تبلیغاتی مک دونالد
  • بهترین آگهی‌های تمام دوران تبلیغات در تع ...
  • نایک: چگونه محصولات ما را ایمن و بی خطر بس ...
  •