» گلرنگ از تولید به اشتغال گسترده رسیده است
» محبوب ترین عکس اینستاگرام با 18 میلیون لایک
» بیلبوردی که دزدها را به خانه خالی راهنمایی می کند
» ششمین نشست تدوین بودجه شرکت های dnaunion کلید خورد
» مزیت رقابتی پایدار از هم افزایی ارکان مختلف سازمان حاصل می شود
» تلاقی لذت و کیفیت در بسته بندی جدید سن ایچ
» گلستان؛ ماندن یا نماندن در تبلیغات، مسئله این است؟
» Baby Dove: زندگی واقعی، زندگی زیبا
» با Subway سر میزغذا عاشق شوید
» تولید 1100 محصول داخلی توسط شرکت آریان کیمیا تک

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
معرفی کتاب: چرا بازیها برای کار و کسب سودمند هستند؟


ام بی ای نیوز: نسل دیجیتال، نسل هزاره، نسل ایگرگ یا نسل وای به محض آنکه چشم گشود، خود را در دنیای فن آوری دید. کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، آی پاد، اینترنت و بسیاری از تکنولوژی‌های مسحور کننده، وسایل ابتدایی این عصر و این نسل بود. نسل جدید با بازی سروکار داشته و از این طریق راحت‌تر با مفاهیم آشنا می‌شوند.

هلن راتلج در کتاب ارزشمند، چرا بازیها برای کار و کسب سودمند هستند، از نمونه‌های فراوانی مثال می‌زند که با به کارگیری بازی ما را از مخاطرات فراوان نجات می‌دهد، به علاوه یادگیری علم و مهارت را بیش از پیش تقویت و تحکیم می‌بخشد. در این کتاب آمده؛ بازیها شما را برای ریسک پذیری و آزمون چیزهای جدید تشویق می‌کنند. هر گونه ترس از شکست را فرو می‌نشانند و می‌گویند مشکلی نیست، می‌توانید بازی را دوباره انجام دهید. می‌آموزیم که از شکست نهراسیم و بر آنها غلبه کنیم. پیام ناخودآگاه این است که مشکلات برابر با فرصتهایی برای پیشرفت است. کتاب مورد نظر در ده فصل تدوین شده است. در این فصل‌ها نویسنده به بررسی چرایی و چگونگی بازیها جدی می‌پردازند. همچنین در کتاب آمده، با بازیهای جدی چه کاریهای می‌توانید، انجام دهید؟ و...

کتاب مورد نظر؛ توسط حسین وظیفه دوست، پرویز درگی، سجاد خزائی و آمنه قهرمانی ترجمه شده و به همت انتشارات بازاریابی چاپ و منتشر شده است. این کتاب به علاقه مندانی که بطور جدی خواهان تمایز سازمانشان نسبت به سازمان‌های دیگر هستند، پیشنهاد می‌شود.

معرفی کتاب: چرا بازیها برای کار و کسب سودمند هستند؟

mbanews.ir-نرگس فرجي
شنبه 15 دی 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • کتاب: کتاب بازاریابی یورشی منتشر شد
  • معرفی کتاب: اسرار فروش
  • معرفی کتاب: برندسازی در هفت گام
  • معرفی کتاب: اصول مهندسی بازاریابی
  • معرفی کتاب: بازاریابی حسی
  • کتاب: ادبیات تبلیغ منتشر شد
  • معرفی کتاب: تبلیغات خلاق
  • معرفی کتاب: بازاریابی فیلم
  • کتاب: «مبانی موفقیت» خواندنی شد
  • معرفی کتاب: شعار برند؛ شپیور جنگ
  •