» گلرنگ از تولید به اشتغال گسترده رسیده است
» محبوب ترین عکس اینستاگرام با 18 میلیون لایک
» بیلبوردی که دزدها را به خانه خالی راهنمایی می کند
» ششمین نشست تدوین بودجه شرکت های dnaunion کلید خورد
» مزیت رقابتی پایدار از هم افزایی ارکان مختلف سازمان حاصل می شود
» تلاقی لذت و کیفیت در بسته بندی جدید سن ایچ
» گلستان؛ ماندن یا نماندن در تبلیغات، مسئله این است؟
» Baby Dove: زندگی واقعی، زندگی زیبا
» با Subway سر میزغذا عاشق شوید
» تولید 1100 محصول داخلی توسط شرکت آریان کیمیا تک

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
معرفی کتاب: شعار برند؛ شپیور جنگ


ام بی ای نیوز: در دنیایی مملو از واژه، جمله و پیام‌های رنگانگ در فونت‌های ریز و درشت، مندرج بر بیلبوردها و صفحات اینترنتی و مجلات، و صداهای بلند و رسای گوینده‌های تلویزیونی و رادیو، شعاری که در خاطر بماند به این راحتی‌ها خلق نمی‌شود و هر گونه اشتباهی در این زمینه، احتمالا به هدر رفتن بودجه‌های خرد و کلان تبلیغاتی منجر خواهد شد. این جمله بخشی از کتاب شعار برند، شیپور جنگ است که چندی‌ست روانه بازار شده و دریچه جدیدی را در مقابل دیدگان فعالان تبلیغاتی گشوده است. کتاب حاضر دیدگاه خوبی درباره‌ی اثربخشی شعارها به دست می‌دهد.

ال ریس بزرگ در سال‌های اخیر تحقیقات فراوانی در زمینه‌ی شعار برندها و ویژگی‌ آنها انجام داده و مقالات ارزشمند متعددی در این زمینه نوشته است و حالا لورا رایس، بر بستر دانش پدر و تجربه‌ی سال‌ها سال فعالیت حرفه‌ای این کتاب خواندنی و کاربردی را تالیف کرده و به تشریح تکنیک‌های خلق یک شعار اثربخش پرداخته است.

کتاب "شعار برند؛ شیپور جنگ" در یازده فصل تدوین شده است. در این یازده فصل، نویسنده ابعاد مختلفی از نگارش یک شعار تاثیرگذار را مورد بررسی قرار داده است. برای مثال در فصل دهم با عنوان خلق یک شعار تبلیغاتی آمده: یک اصل بازاریابی می‌گوید هیچ چیزی درست نمی‌شود مگر این که همه چیز با هم درست شود. شرکت زمانی باید تمامی عناصر بازاریابی را در دسترس بداند که بتواند یک استراتژی یکپارچه تدوین کند، یک استراتژی شامل شعار تبلیغاتی.
کتاب موردنظر؛ با ترجمه آتنا مقدم و به همت انتشارات سیته در 154 صفحه به رشته تحریر درآمده و در اختیار علاقه مندان حوزه بازاریابی و تبلیغات قرار گرفته است.

معرفی کتاب: شعار برند؛ شپیور جنگ

mbanews.ir-نرگس فرجي
سه شنبه 11 دی 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • معرفی کتاب: برندسازی در هفت گام
  • معرفی کتاب: بازاریابی حسی
  • معرفی کتاب: از چرتکه تا استراتژی؛ راهکاره ...
  • معرفی کتاب: اصول مهندسی بازاریابی
  • معرفی کتاب: تاکتیک‌ها و تکنیک‌های تبلیغ ...
  • معرفی کتاب: بازاریابی فیلم
  • معرفی کتاب: بازاریابی محتوا
  • مجموعه کتاب‌های تازه انتشارات ایده
  • معرفی کتاب: اصول بازاریابی داده محور
  • معرفی کتاب: برنامه بازاریابی در یک روز
  •