» داستان سفر جوجه اردک بامزه به دیزنی لند
» بسته بندی شکلات باراکا با الهام از طراحی ایرانی سنتی
» داستان گویی در تبلیغات و برندینگ: نکاتی که باید در داستان گویی رعایت ...
» استی اکسپرس؛ کمک می‌کنیم که حقیقت را ببینید
» برندسازی و تبلیغات دو چالش عمده ی بازار لوازم خانگی
» گیمرها، گزینه استخدام ارتش بریتانیا
» با ظرف های غذای KFC اصلاح سر رایگان را تجربه کنید
» همگام با پناهجویان 2 میلیارد کیلومتر در سال پیاده روی کنید
» نگاهی به فناوری های نمایشگاه CES 2019 (قسمت دوم)
» نگاهی به فناوری های برجسته نمایشگاه CES 2019 (قسمت اول)

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
توییت کارمند هواووی با گوشی آیفون به قیمت صدمه به برند


ام بی ای نیوز: سال 2019 برای دو کارمند سازنده چینی گوشی هوشمند، هواووی خوب شروع نشد که گوشی های هوشمند سری P آن با آیفون های اپل رقابت می کنند.
در اولین روز سال، هواووی در حرکتی عجیب با یک آیفون پیام "سال 2019 مبارک" را برای فالوور هایش توییت کرد. این گاف یا سوتی قطعا برای همه کاربران این پلت فرم رسانه اجتماعی پخش شد که ارسال و انتشار آن از طریق یک گوشی آیفون را نشان می داد.
حتی با وجود حذف سریع آپلود، اسکرین شات از آن فورا در فضای آنلاین انتشار یافت و منجر به واکنش نسبت به رفتار دو کارمند هواووی شد.

توییت کارمند هواووی با گوشی آیفون به قیمت صدمه به برند


با توجه به حافظه داخلی رویترز به تاریخ 3 ژانویه 2019، رتبه کارمندان یک پله نزول و حقوق ماهیانه آن ها تا 728 دلار کاهش پیدا کرد. رتبه پرداختی رئیس بازاریابی دیجیتال هواووی نیز به مدت یک سال اجازه ارتقاء ندارد.
معاون ارشد رئیس شرکت، چن لیفن، در قالب این حافظه داخلی توضیح داد که این رویداد به برند هواووی صدمه زده است. به گفته مقامات شرکت، اشتباه فوق رویه عادی عدم انطباق و اشتباه در مدیریت را منعکس می کند.

این پیشامد ظاهرا پس از سپردن مسئولیت به شرکت رسانه های اجتماعی "Sapient" و تردید در رابطه با مشکلات وی پی ان بر روی دسکتاپ اتفاق افتاد. به منظور ارسال یک توییت به موقع در نیمه شب، به جای آن یک آیفون با یک سیم کارت رومینگ برای آپلود پیام مورد استفاده قرار گرفت. این نخستین بار نیست که یک اشتباه بزرگ از سوی هواووی آن را در کانون توجه قرار می دهد. در ماه آگوست سال گذشته برند در حال مچاله کردن یک عکس DSLR به عنوان نمونه کار با دوربین گوشی هوشمند خود دیده شد.

توییت کارمند هواووی با گوشی آیفون به قیمت صدمه به برند

مترجم: مرضیه فروتن
www.designtaxi.com

سه شنبه 25 دی 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • آیفون 5C رایگان شد
  • هواوی خطاب به خریداران گوشی آیفون: آبمیوه ...
  • افشای اطلاعات و مشخصات آیفون 8
  • تاکیداپل بركاربردگوشی آیفون درکسب وکار‌ ...
  • فروش گوشی‌های Galaxy S سامسونگ از 100 میلیون د ...
  • اوباما اولین شاهد اختراع گوشی آیفون بود
  • اپل دو آیفون جدید با نمایشگر منحنی می‌سا ...
  • عرضه آیفون 8 تا سال 2017
  • احتمال حذف تک دکمه آیفون افزایش یافت
  • آیفون، مهم‌ترین عامل موفقیت LG در پایان س ...
  •