» داستان سفر جوجه اردک بامزه به دیزنی لند
» بسته بندی شکلات باراکا با الهام از طراحی ایرانی سنتی
» داستان گویی در تبلیغات و برندینگ: نکاتی که باید در داستان گویی رعایت ...
» استی اکسپرس؛ کمک می‌کنیم که حقیقت را ببینید
» برندسازی و تبلیغات دو چالش عمده ی بازار لوازم خانگی
» گیمرها، گزینه استخدام ارتش بریتانیا
» با ظرف های غذای KFC اصلاح سر رایگان را تجربه کنید
» همگام با پناهجویان 2 میلیارد کیلومتر در سال پیاده روی کنید
» نگاهی به فناوری های نمایشگاه CES 2019 (قسمت دوم)
» نگاهی به فناوری های برجسته نمایشگاه CES 2019 (قسمت اول)

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
ماجرای حضور آب فیجی در مراسم گلدن گلوب


ام بی ای نیوز: در مراسم گلدن گلوب امسال که در تاریخ 7 ژانویه برگزار شد یک ستاره جدید به دنیا معرفی شد. Kelleth Cuthbert که به عنوان توزیع کننده آب آشامیدنی در مراسم حضور داشت بیشتر از هر سلبریتی در عکس ها دیده شد. وی در این باره می گوید: تا اواخر مراسم از این موضوع اطلاع نداشتم تا زمانی که متوجه تلفن همراه مهمانان شدم که عکس من را به یکدیگر و به من نشان می دادند. در آن زمان متوجه شدم که به ترند جدید توییتر تبدیل شده ام ولی باز هم به وسعت ماجرا پی نبرده بودم.

ماجرای حضور آب فیجی در مراسم گلدن گلوب


ستاره جدید شبکه های مجازی می گوید از کودکی به جیم کری علاقمند بودم و تمام فیلمهای او را تماشا می کردم، به همین دلیل عکس با جیم کری را از همه عکس هایم بیشتر دوست دارم.
کاتبرت در توضیح این اتفاق می گوید: هزاران دوربین در این مراسم وجود دارد و مهم نیست کجا ایستاده باشی، بالاخره در تعدادی از عکس ها هستی اما باید چهره خوبی داشته باشی تا بتوانی در پس زمینه قرار بگیری.
چهره کاتبرت در بعضی عکس ها به نظر برخی بدیمن و ناخوشایند بوده است. وی در توضیح می گوید: همیشه چهره انسان دلپذیر و خوشایند نیست و طبیعی است که در برخی عکس ها خوب به نظر نرسم. و در نهایت اضافه می کند که این بهترین اتفاقی است که تجربه کرده ام.

ماجرای حضور آب فیجی در مراسم گلدن گلوب


نتیجه این اتفاقات افزایش تعداد فالوور اینستاگرام این مدل کانادایی از 54 هزار به 227 هزار در 2 روز، ثبت بیش از 3100 پست اینستاگرامی با هشتگ مرتبط و بسیاری اکانت غیر واقعی اینستاگرام و توییتر به نام وی است.
آب اشامیدنی فیجی از سال 2015 به عنوان برند آب گلدن گلوب انتخاب شد و استراتژی خود را بر مبنای استفاده از سلبریتی ها قرار داد تا در عکس های بیشتری دیده شود و به هدفش رسید.

ماجرای حضور آب فیجی در مراسم گلدن گلوب


ماجرای حضور آب فیجی در مراسم گلدن گلوب

مترجم: مصطفی میر
www.edition.cnn.com
سه شنبه 25 دی 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • همه خواهان چیزی هستند که اپل در گلدن گلوب ...
  • کدام برندها در مراسم اسکار حضور خواهند دا ...
  • مراسم نمادین ازدواج دو روبات در ژاپن
  • حس طبیعی " اولترادو "
  • حمایت بانک رفاه از چهره‌های ماندگار پرسپ ...
  • DMN: برگزاری مراسم اعلام یک‌پارچه‌سازی خد ...
  • بوی خوش چهره افراد را جذاب‌تر می‌کند
  • تبلیغات محیطی وارد جشن های عروسی شد
  • چهره جدید توییتر رونمایی شد
  • یوتیوب با همراهی سلبریتی ها، 40 برنامه ی ت ...
  •