» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
جشن خریدهای اینترنتی  دیجی کالا


ام بی ای نیوز: دیجی کالا در واپسین روزهای آذرماه؛ رویدادی را تحت عنوان "جشن خریدهای اینترنتی در ایران" برگزار کرد. طراحی و اجرای این رویداد بزرگ توسط DMN-A Brand Experience Agency انجام شده است.
جشن خریدهای اینترنتی و این رویداد بزرگ در ساختمان هتل پارسیان آزادی به مناسب تشریح برنامه‌های برند دیجی کالا و با حضور مدیران برند و ۱۵۰ مهمان برگزار شد. همچنین در این رویداد چهارمین رقابت جام برترین‌های دیجی‌کالا مگ که از تاریخ ۱۲ تا ۱۹ آذر ۱۳۹۷ برگزار شد، نیز اجرایی شد. این رقابت بستر خوبی برای بازتاب نگاه ایرانیان از محبوب‌ترین برندها و محصولاتی که در سال گذشته در دیجی کالا عرضه‌ شده‌اند، فراهم کرد.

جشن خریدهای اینترنتی  دیجی کالا


جشن خریدهای اینترنتی در رقابتی بین ۹ گروه برگزار شد. گروه های شرکت کننده شامل برترین برند تولیدکننده لوازم خانگی، برترین برند تولیدکننده کالاهای سوپرمارکتی و مواد غذایی، برترین برند تولیدکننده پوشاک و اکسسوری، مقرون به صرفه‌ترین گوشی، بهترین گوشی پرچم‌دار، خلاقانه‌ترین نوآوری در کالاهای الکترونیک مصرفی، بهترین بازی ویدیویی سال، موفق‌ترین کمپانی حوزه‌ی فناوری دیجیتال و خواندنی‌ترین کتاب الکترونیک فارسی سال برگزار شد. لازم به ذکر است، در رویداد رقابتی و جشن خریدهای اینترنتی از این ۹ گروه برندهایی برگزیده و از آنها با اهدای تندیسی تقدیر شد. مراسم قرعه کشی این رویداد ابتکاری و جشن خریدهای اینترنتی طراحی متفاوت و جالبی داشت.

جشن خریدهای اینترنتی  دیجی کالا


DMN- Brand Experience Agency بخش‌های مختلفی را برای این رویداد طراحی کرده بود برای مثال بازی‌ دیجیتالی برای خبرنگاران حاضر در این رویداد اجرایی شد. این بازی‌ دقیقا متناسب با حوزه فعالیت برند دیجی کالا و با در نظر گرفتن اهداف این برند طراحی شدند. تمامی المان‌های بکار رفته در این رویداد برگرفته از هویت بصری دیجی کالا طراحی شده بودند. رویداد با بازخوردهای قابل توجه‌ای از طرف مدیران برند دیجی کالا و مابقی حاضر در آن روبرو شد. باتوجه به بازخوردها؛ جشن خریدهای اینترنتی در انتشار پیام یلدای شگفت انگیز ۱۳۹۷ و فروش بیشتر در آن مقطع زمانی تاثیر قابل توجه‌ای داشته است.

جشن خریدهای اینترنتی  دیجی کالا


مدیران دیجی کالا در این جشن خریدهای اینترنتی اعلام کردند: دیجی‌کالا در آینده نزدیک و برای اولین بار گزارشی با عنوان «دیجی‌کالا رکورد» منتشر خواهد کرد. این گزارش برگرفته از رفتار خرید مصرف‌کنندگان در بستر آنلاین است و چکیده‌ای از سلایق ایرانیان در خرید کالاهای مختلف ارائه می‌دهد. همچنین این گزارش شامل اطلاعات و آماری از قبیل پرفروش‌ترین برندها در گروه‌های کالایی مختلف، زمان‌های اوج خرید و کالاهای پرفروش سال است.

جشن خریدهای اینترنتی  دیجی کالا

جشن خریدهای اینترنتی  دیجی کالا


جشن خریدهای اینترنتی  دیجی کالا

mbanews.ir-نرگس فرجي
سه شنبه 25 دی 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • فروشگاهی مجازی که واقعی شد!
  • آمازون یا دیجی‌کالا؟ فردا از همین حالا ش ...
  • دن کسیر در بزرگ‌ترین سمپلینگ آدامس
  • چرا حراجمعه؟ (بخش اول)
  • ۷۰ درصد مردم طرفدار خرید آنلاین موبایلی
  • افزایش استفاده از رایانه‌های لوحی برای ا ...
  • فراخوان دومین جشنواره فیلم و عکس همراه ته ...
  • 30 میلبارد دلار فروش در یک روز، Alibaba رکورد ...
  • فروشگاه های اینترنتی از کجا آمدند؟
  • سبقت مردان از زنان در خریدهای اینترنتی
  •