» تغییر سبک زندگی با استارت آپ "دکتر بادی"
» سرویس رایگان، فرش قرمز "شهرفرش" برای مشتریان
» لیوان های استارباکس ابزار تزئین درخت کریسمس
» یلدانه های تبلیغاتی
» بهترین کمپین های تعاملی خاورمیانه در سال 2016
» هدفمند ترین برندهای سال 2017
» Peugeot؛ کمپین حس‌های متقاطع
» تونس از زاویه‌ی دید لنزهای دوگانه‌ی Huawei P9
» ARLIAN؛ آبی که بطری اش تشنه تان میکند
» دیوار موسیقی 7UP

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 

ام بی ای نیوز- فقط 46 درصد از بازاریابان اینترنتی ایمیل های دریافتی را بررسی کرده و به تقاضای خرید این نوع مشتریان پاسخ می دهند.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت Brand Week بر اساس آمار و ارقام دریافتی از مجمع ملی بازاریابی اینترنتی در آمریکا ( DMA ) تمایل به دریافت ایمیل های تحسین آمیز، استفاده از این ابزار را برای ردیابی تاثیر یک پیام بر روی میزان فروش ،کمرنگ کرده است.
تخمین میزان درآمد های ناشی از ارسال ایمیل های تبلیغاتی واقعا غیر ممکن است. این کار انگیزه استفاده از ایمیل های تبلیغاتی را برای مدیران فروش کاهش می دهد. در این میان هشتاد و شش درصد از مدیران اقدام به محاسبه این درآمدها را کاری محال دانسته و از انجام آن سر باز می زنند.
با توجه به یافته های جدید این کار به دلیل آن است که بسیاری از مدیران از ایمیل های دریافتی به عنوان منبعی منحصر به فرد برای دریافت سفارشات و افزایش میزان فروش استفاده نمی کنند. آنها فقط برای جذب مشتریان از این ابزار بهره برده و اقدامات بعدی برای دریافت سفارش و انجام امور پس از فروش را از طریق دیگر راه های موجود انجام می دهند. این در حالی است که جذابیت های بازاریابی اینترنتی و مبادله ایمیل های مختلف می تواند هر گونه اقدامی را ردیابی کرده و نقاط ضعف و قوت تجارت هر شرکت را حین فرایند بازاریابی شناسایی کند.


به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • شکل ایمیل Yahoo عوض شد
  • سامان دهی ایمیل های تبلیغاتی، نیاز اصلی ب ...
  • ترکیب دو روش بازاریابی ایمیلی و بازاریاب ...
  • استفاده بازاریابان از اس ام اس در فعالیت ...
  • آمارهای تکان‌دهنده در مورد ایمیل مارکتی ...
  • استقبال 45 درصد بنگاه های اقتصادی جهان از ...
  • آموزش روشهای نوین"بازاریابی اینترنتی"
  • معرفی 20 برند برتر آسیا در زمینه استفاده ا ...
  • مقاله: روش های نوین "بازاریابی اینترنتی"
  • 28 درصد ازشهروندان ایرانی خرید اینترنتی ر ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر