» معرفی: کتاب اصول بازاریابی و کالاها و خدمات به زبان ساده
» لطفا پس از مصرف مواد مخدر رانندگی نکنید
» التون جان ستاره آگهی تبلیغاتی جدید اسنیکرز
» چند درصد ایرانی هستی؟
» معرفی کتاب: انقلاب شبکه‌های اجتماعی
» ابزار تبلیغاتی جدید Ikea به مناسبت روز جهانی شکلات
» قراری برای حفظ زیبایی های شهر
» اولین ها در آگهی مرسدس بنز: اولین خودرو، اولین زن قدرتمند
» رونق و توسعه گردشگری بدون اتکا به بودجه دولتی در شهر گردشگر
» پانزده دسته شغلی بازاریابی و فروش در دومین آزمون استخدام بخش خصوصی

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 

ام بی ای نیوز- فقط 46 درصد از بازاریابان اینترنتی ایمیل های دریافتی را بررسی کرده و به تقاضای خرید این نوع مشتریان پاسخ می دهند.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت Brand Week بر اساس آمار و ارقام دریافتی از مجمع ملی بازاریابی اینترنتی در آمریکا ( DMA ) تمایل به دریافت ایمیل های تحسین آمیز، استفاده از این ابزار را برای ردیابی تاثیر یک پیام بر روی میزان فروش ،کمرنگ کرده است.
تخمین میزان درآمد های ناشی از ارسال ایمیل های تبلیغاتی واقعا غیر ممکن است. این کار انگیزه استفاده از ایمیل های تبلیغاتی را برای مدیران فروش کاهش می دهد. در این میان هشتاد و شش درصد از مدیران اقدام به محاسبه این درآمدها را کاری محال دانسته و از انجام آن سر باز می زنند.
با توجه به یافته های جدید این کار به دلیل آن است که بسیاری از مدیران از ایمیل های دریافتی به عنوان منبعی منحصر به فرد برای دریافت سفارشات و افزایش میزان فروش استفاده نمی کنند. آنها فقط برای جذب مشتریان از این ابزار بهره برده و اقدامات بعدی برای دریافت سفارش و انجام امور پس از فروش را از طریق دیگر راه های موجود انجام می دهند. این در حالی است که جذابیت های بازاریابی اینترنتی و مبادله ایمیل های مختلف می تواند هر گونه اقدامی را ردیابی کرده و نقاط ضعف و قوت تجارت هر شرکت را حین فرایند بازاریابی شناسایی کند.


 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • شکل ایمیل Yahoo عوض شد
  • سامان دهی ایمیل های تبلیغاتی، نیاز اصلی ب ...
  • ترکیب دو روش بازاریابی ایمیلی و بازاریاب ...
  • آمارهای تکان‌دهنده در مورد ایمیل مارکتی ...
  • استفاده بازاریابان از اس ام اس در فعالیت ...
  • استقبال 45 درصد بنگاه های اقتصادی جهان از ...
  • آموزش روشهای نوین"بازاریابی اینترنتی"
  • معرفی 20 برند برتر آسیا در زمینه استفاده ا ...
  • مقاله: روش های نوین "بازاریابی اینترنتی"
  • 28 درصد ازشهروندان ایرانی خرید اینترنتی ر ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر