» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 

ام بی ای نیوز – طراحی و بسته بندی کالا در فروشگاه ها از لحاظ احساسی مشتریان را تشویق به خرید می کند.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت Marketing Week، درفروشگاه های بزرگ ،مطالعه محتویات یک کالا در میان محصولات متنوع، کاری سخت است اما یک بسته بندی خوب و مناسب می تواند مشتری را نسبت به خرید یک کالا تشویق کند.
در یک فروشگاه بزرگ با کالاهای بسیار متنوع بسته بندی مناسب یک محصول آن را از دیگر کالاهای مشابه متمایز می کند. مردم معمولا بر اساس اطلاعات خود از برند های پر سابقه فقط به مارک های معروف روی می آورند. تبلیغات در شبکه های پر طرفدار اجتماعی نیز می تواند در تمایل افراد به خرید کالاهایی با یک برند خاص موثر باشد. در عین حال توضیحات فروشنده برای متقاعد کردن مشتریان نیز نقشی مفید در این زمینه ایفا می کند.
70 درصد از تصمیمات خرید یک خریدار در فروشگاه گرفته شده و از طراحی و بسته بندی یک کالای خاص تاثیر می پذیرد. با وجود وفاداری بسیاری از مشتریان به برندهای پر سابقه یک بسته بندی هوشمندانه می تواند ذهنیت مشتریان را نسبت به یک کالا تغییر دهد. طراحی یک کالا به نظریات شما جهت می دهد در نتیجه یک طراح باید خود را به جای مشتری قرارداده و از نگاه او به یک محصول بنگرد. یک طراح باید حین طراحی به تحقیقات علمی و پیام اصلی یک برند نیز پایبند باشد.
تئوری یک برند، ارزش آن، کارآیی یک کالا و نوآوری ناب فاکتورهای مهمی هستند که با رعایت آنها در طراحی و بسته بندی می توان بر ارزش یک استراتژی بازاریابی افزود. تعیین هوشمندانه رنگ، ابعاد و یا شکل منحصر به فرد یک کالا توجه مشتریان را به خرید آن جلب می کند.
بسته بندی هسته اصلی استراتژی یک برند را تشکیل می دهد. دقت و خلاقیت فراوان در این کار پیام یک برند را به درستی منتقل کرده و بر حضور فعال یک شرکت در عرصه تجارت جهانی تاثیر مثبت می گذارد.

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • اعتماد‌ زدایی مشتری با کپی‌برداری
  • 17 درصد کالاهای صنایع دستی دارای بسته بندی ...
  • خوب بسته بندی کنید تا خوب بفروشید
  • ثبت طرح بسته‌بندی ایرانی در "Packaging Of The Worl ...
  • بسته بندی؛ از کالا تا مشتری
  • بسته بندی های خلاقانه محصولات
  • بسته بندی که شما را به گذشته می برد
  • برگزاری اولین نمایشگاه فروشنده های خاموش
  • خلاقیت و ماندگاری; ارمغان بسته بندی برای ...
  • چاپ داستان تهیه محصول بر روی بسته بندی ما ...
  •