بازی های رایانه ای گران قیمت متقاضی ندارد » اخبار دنیای بازاریابی،کسب و کار،تبلیغات و تحقیقات بازاریابی

» درخواست‌های غیرواقعی؛ نبرد طنازانه‌ی طراح گرافیک و کارفرما
» شغل دیگری که به تدریج روبات‌ها از انسان می‌ربایند
» برند شهری اصفهان رونمایی شد
» Oreo استاد احضار کودک درون
» ایکیا و چتر پوتین در جام‌جهانی ۲۰۱۸
» روابط عمومی ها در برابر مخاطبانشان پاسخگو باشند
» دونات های Dunkin با تم دریایی مژده تابستان راحت را می دهند
» نکات و استراتژی های تبلیغات تابستانی (قسمت اول)
» رنو در مسیرنو
» ورساچه طولانی ترین تصویر تبلیغاتی جهان را ساخت

» چرا احسان علیخانی منکر تبلیغ غیرقانونی ثامن الحجج شد؟!
» ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ
» ماجرای تبلیغات داروهای ترک سیگار ماهواره‌ای
» نبود تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای عامل رکود صنایع دستی در ایران
» تبلیغات «اکران آینده» از سالن های سینما حذف نشده است
» واتس اپ برای کاهش خشونت‌‌‌ فوروارد کردن پیام‌‌ را محدود می‌کند
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
ام بی ای نیوز - تقاضا برای خرید بازی های کامپیوتری تنها تا سقف 5 هزار تومان وجود دارد.
به گزارش "ام بی ای نیوز"بررسی آمارهای به دست آمده ازیک تحقیق نشان مي دهد که تقاضا برای خرید بازی های کامپیوتری تنها تا سقف 5 هزار تومان وجود دارد واز این رقم به بالا کمتر کسی حاضر به خرید بازی های کامپیوتری است . درحالیکه کاربران برای تهیه نرم افزار مورد نظر خود تا سقف 90 هزار تومان نيز هزینه مي كنند .
دموگرافی کسانی که برای بازی های رایانه ای و یا نرم افزارها هزینه کرده اند نشان می دهد 39 درصد نوجوانان برای تهیه بازی های رایانه ای و40 درصد آنها برای تهیه نرم افزارها هزینه پرداخت می کنند در حالیکه بابالا رفتن سن و وارد شدن به دوران جوانی گرایش به سمت تهیه نرم اولویت پیدا می کند.
این آمار نشان می دهد میانسالان و افراد مسن اصلا تمایلی به هزینه کردن برای تهیه نرم افزارها ندارند که مهمترین دلیل آن نیز عدم آشنایی گروه سنی میانسالان و بالاتر با کامپیوتر می باشد.
همچنین افراد تحصیلکرده به دلیل آشنایی بیشتربا کامپیوتر هزینه بالاتری را برای تهیه نرم افزارها پرداخت می کنند وهر چه میزان سواد کاهش می یابد به دلیل عدم آشنایی افراد با کامپیوتر نرخ هزینه برای تهیه نرم افزارها نیز کاهش می یابد.این هزینه کردن برای بازی های رایانه ای به صورت معکوس است چرا که هر چه سطح سواد و تحصیلات افزایش می یابد هزینه برای خرید بازی های رایانه ای نیز کاهش می یابد و تنها افرادی با تحصیلات متوسطه به پرداخت هزینه برای بازی های رایانه ای علاقمند هستند.
جالب است بدانیم اصفهانی ها و جنوبی ها بالاترین هزینه را برای تهیه بازی های رایانه ای می پردازند و تهرانی ها اصلا هزینه ای را برای بازی های رایانه ای پرداخت نمی کنند.اما هزینه برای تهیه نرم افزار در اصفهان ،شیراز و تهران به ترتیب بالاترین است و در سایر شهرها به ندرت هزینه ای برای نرم افزار ها پرداخت می شود.

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • 47 درصد تحصیلکردها ی کشور دارای رایانه شخص ...
  • بازی رایانه ای معمایی "شبان" وارد بازار گ ...
  • افزایش تقاضای خرید بازی‌های ایرانی در ار ...
  • تولید 24 عنوان بازی رایانه‌ای در کانون پر ...
  • برگزاری مسابقات بازی های رایانه ای برج می ...
  • World of Warcraft پرفروش‌ترین بازی رایانه‌ای دن ...
  • حضور ASUS در سومین نمایشگاه بازی‌های رایان ...
  • بازی زامبی در خیابان
  • برج میلاد، میزبان مراسم اختتامیه پنجمین ...
  • استقبال 5شرکت خارجی از بازی‌های رایانه‌ ...
  •  
     

     

     
     
    اطلاعات
     
    اگر شما عضو باشيد، فقط مي توانيد نظر ارسال کنيد