» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» بیمه‌ بازار؛ بیمه‌ی طنزپرداز
» برندینگ مجدد Uber به سرعت از یاد می رود
» اسنپ مارکت؛ با اسنپ از هایپراستار خرید کنید
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» "پت واش" اولین شرکت خدمات شستشو و آرایش حیوانات خانگی
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» سر و جان فدای OREO

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
ام بی ای نیوز - افراد در گروه سنی 15 تا 24 سال، 18 درصد بیشتر از سایر گروه های سنی در ایران تمایل به استفاده از غذاهای کنسرو شده دارند.
به گزارش "ام بی ای نیوز" ، در تحقیقات انجام شده درخصوص میزان مصرف غذاهای کنسرو شده در ایران مشخص شد با افزایش میزان سن علاقه به مصرف غذاهای کنسرو شده در مردم کاهش می یابد تا آنجا که افراد مسن غالبا ترجیح می دهند از مصرف اینگونه غذاها پرهیز کنند.
این آمار نشان می دهد 33 درصد مردم اظهار داشته اند مصرف این گونه غذاها راکمتر از یک بار در ماه در سبد غذایی خود قرار می دهند. همچنین 20 درصد اظهار داشته اند ترجیح می دهند تنها یک بار در ماه از غذاهای کنسرو شده استفاده کنند. 22 درصد نیز مصرف 2 الی 3 بار در ماه را ترجیح داده اما تنها 7 درصد اعلام نموده اند بیشتر از یک بار در هفته از غذاهای کنسرو شده استفاده می کنند.
میزان مصرف این محصولات همچنین در سال گذشته 3 درصد نسبت به سال 87 کاهش یافته است .
همچنین در بررسی نقش میزان تحصیلات افراد و میزان استقبال از غذاهای کنسرو شده مشخص شد که افراد با تحصیلات فوق لیسانس و بالاتر 42 درصد بیشتر از سایر گروه های تحصیلی اینگونه غذاها را در سبد غذایی خود قرار می دهند وپس از آن ها افراد با تحصیلات زیر دیپلم، دیپلم وفوق دیپلم و لیسانس قرار می گیرند.
رابطه میان مصرف غذاهای کنسرو شده با میزان درآمد افراد نیز مستقیم است تا جایی که بررسی ها حاکی است کسانی که دارای درآمد بالای 999 هزار تومان در ماه می باشند بیشترین مصرف کننده غذاهای کنسرو شده هستند و هر چه سطح در آمد افراد کاهش می یابد تمایل به مصرف غذاهای کنسرو شده نیز کاهش می یابد تا آنجا که کسانی که دارای در آمدی پایین تر از 500 هزار تومان در ماه هستند 2 درصد کمتر از سایرین از این مواد غذایی استفاده می کنند.

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • مصرف مواد غذایی منجمد در دهک های بالای در ...
  • تحصیل کرده ها در سبد غذایی خود روغن مایع ر ...
  • نیمی از بازار پفک کشور ،در اختیار یک برند
  • تهرانی ها 57 درصد کمتر از سایرین برنج و ماک ...
  • پولدارها مترو را به تاکسی و اتوبوس ترجیح ...
  • فقط 6 درصد شهروندان ایرانی هرروز آب معدنی ...
  • 40درصد جامعه شهری از نخ دندان استفاده می ک ...
  • اصفهانی ها 27 درصد بیش از سایر شهروندان پس ...
  • 72 درصد ایرانی ها سیگار نمی کشند
  • تحصیلکرده ها 84 درصد بیشتر از دیگران قهوه ...
  •  
     

     

     
     
    اطلاعات
     
    اگر شما عضو باشيد، فقط مي توانيد نظر ارسال کنيد