» مسیرِ جایگزین، چطور پیدا شد؟
» اعترافات یک تبلیغاتچی جوان
» دغدغه: تر و خشک را باهم نسوزانیم
» استفاده از تکنیک تکان خوردن موها برای تبلیغ بنياد كودكان سرطاني
» کمپین های خودجوش اصلاح الگوی مصرف آب، قوی تر از تبلیغات سازمانی
» بدون شرح: حرفه ای در ...
» طراحی گرانقیمت ترین مسواک جهان 4 سال زمان برده است!
» درخواست از دیزاینرها براي مقابله در برابر ابولا
» آموزش مهمترین رویکرد توسعه بازاریابی دنیای امروز است
» لغو ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در هواپیما

» باشگاه خبرنگاران: این خودرو ذهن راننده را می خواند
» تابناک: اولین کاربری که به فیس‌بوک پیوست، اولین توئیت که منتشر شد
» مارکتینگ نیوز: نخستین کارت اعتباری جهان با قابلیت تشخیص اثر انگشت
» عصر ایران: تحقیر ضد تبلیغاتی آیفون همچنان ادامه دارد
» شارا: چگونه برای کسب و کار خود یک کمپین موفق ایجاد کنید
» تسنیم: "Galaxy S۵ Plus" چه مشخصات جدیدی دارد؟
» فازنت: «مایکروسافت لومیا» جایگزین برند «نوکیا» خواهد شد
» ایتنا: فیس بوک رتبه اول رقابت خبری را کسب کرد
» ایده یاب: کتاب Flowershop in the House of Flowers
» موبنا: لنوو بلک‌بری را می‌خرد

 

 
ام بی ای نیوز- بیشتر ایرانی ها ترجیح می دهند برای خرید ساعت های مچی هزینه بالا پرداخت نکنند.
به گزارش "ام بی ای نیوز" تحقیقات صورت گرفته بر روی جامعه شهرنشین بالای 15 سال کشورحاکی از آن است که 74 درصد این جامعه در فاصله زمانی مورد بررسی ساعت مچی خریده اند ، 5 درصد از این تعداد اظهار داشته اند که این خرید رابرای اولین بار انجام داده اند و 13 درصد نیز اظهار داشته اند ساعت خریداری شده را جایگزین ساعت قبلی نموده اند .
در بررسی صورت گرفته در میان خریداران ساعت مچی 4 درصد اظهار داشته اند ساعت را برای فرد دیگری خریداری و 15 درصد نیز گفته اند ساعت را برای خودشان خریداری کرده اند .
این تحقیقات نشان می دهد میان قیمت ساعت مچی و تقاضا برای خرید این محصول رابطه غیرمستقیم حاکم است وهر چه قیمت ساعت بالا تر باشد گرایش مردم به خرید آن پایین تر می شود تا آنجا که بالاترین آماردر میزان هزینه کردن برای خرید ساعت مچی به ساعت هایی که دارای قیمت 10 هزار تومان هستند اختصاص دارد. ساعت های مچی با قیمت 10 تا 20 هزار تومان 4 درصد بازار فروش را به خود اختصاص داده است و به همین ترتیب هرچه قیمت ها بالا می رود تقاضا برای ساعت های گرانقیمت کاهش می یابد تا آنجا که فقط88/0 درصد پرسش شونده ها نسبت به خرید ساعتهای بالاتر از 120 هزار تومان ابراز تمایل نموده اند.
از میان برندهای مختلف نیز برندomax بیشترین متقاضی را داشته وکمترین تقاضا مختص برندrolexبوده است.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • بازار ساعت مچی کشور در تصاحب برندهای خارج ...
  • ساعت های تقلبی ، تبلیغی برای برندهای معتب ...
  • نظر آمریکایی‌ها درباره ساعت‌های هوشمند
  • وجود 82 درصد متقاضی بالقوه برای ماشین ظرفش ...
  • افت شدید در فروش ساعت‌های لوکس در آسیا
  • تلويزيون های ارزان قیمت در ایران بازارند ...
  • استقبال از کفشهای ورزشی خارجی در بازار ای ...
  • کاهش مشتریان ساعت‌های سوئیسی
  • قیمت برق 43 تومان به ازای هر کیلووات ساعت ت ...
  • ردپای ساعت‌های یک میلیارد تومانی در ایرا ...
  •  
     

     

     
     
    اطلاعات
     
    اگر شما عضو باشيد، فقط مي توانيد نظر ارسال کنيد