» مراقبِ میوه‌ایِ پوست
» كوكا كولا در ماه رمضان: دنيايي بدون برچسب و بدون پيش داوري
» آگهی های کشیده ای که به رسانه ی کشیده هویت می دهند
» تابستانِ امسال گرم است، اما دلچسب است
» ده عادت افراد قابل اعتماد كدامند؟
» انتقال پیام به راحتی آب خوردن!
» بهترین کمپین‌های محیطی 2015-2014 (قسمت دوم)
» هنرمندان به کمک محیط زیست آمدند
» لوگوی برندهای معروف چه ویژگی‌های مشترکی دارند
» ستاره‌های فوتبال؛ توانایی فنی یا سود تجاری؟

» دنیای اقتصاد: ورود «اپل» به خودروسازی؟
» ایسنا: برقی‌های ب.ام.و بیش‌تر می‌شود
» دنیای تبلیغات: بیلبورد جدید توافق هسته ای در تهران
» آیمارکتور: کمپین وظیفه مراقبت از یک بنیاد حمایت از کودکان جنگ
» فازنت: افزایش عمر باتری مک‏بوک با استفاده از مرورگر سافاری
» جی اس ام: محدودیت دسترسی کودکان به ویندوزفون
» فارس: گوشی فوق ایمن بلاک فون 2 با اندروید سازگار شد
» همشهری آنلاین: نایک کفش ورزشی مخصوص معلولان تولید کرد
» ایتنا: گوگل پلاس با یوتیوب متارکه کرد
» ایده یاب: خمیردندان سفیدکننده Ijota White

 

 
ام بی ای نیوز- بیشتر ایرانی ها ترجیح می دهند برای خرید ساعت های مچی هزینه بالا پرداخت نکنند.
به گزارش "ام بی ای نیوز" تحقیقات صورت گرفته بر روی جامعه شهرنشین بالای 15 سال کشورحاکی از آن است که 74 درصد این جامعه در فاصله زمانی مورد بررسی ساعت مچی خریده اند ، 5 درصد از این تعداد اظهار داشته اند که این خرید رابرای اولین بار انجام داده اند و 13 درصد نیز اظهار داشته اند ساعت خریداری شده را جایگزین ساعت قبلی نموده اند .
در بررسی صورت گرفته در میان خریداران ساعت مچی 4 درصد اظهار داشته اند ساعت را برای فرد دیگری خریداری و 15 درصد نیز گفته اند ساعت را برای خودشان خریداری کرده اند .
این تحقیقات نشان می دهد میان قیمت ساعت مچی و تقاضا برای خرید این محصول رابطه غیرمستقیم حاکم است وهر چه قیمت ساعت بالا تر باشد گرایش مردم به خرید آن پایین تر می شود تا آنجا که بالاترین آماردر میزان هزینه کردن برای خرید ساعت مچی به ساعت هایی که دارای قیمت 10 هزار تومان هستند اختصاص دارد. ساعت های مچی با قیمت 10 تا 20 هزار تومان 4 درصد بازار فروش را به خود اختصاص داده است و به همین ترتیب هرچه قیمت ها بالا می رود تقاضا برای ساعت های گرانقیمت کاهش می یابد تا آنجا که فقط88/0 درصد پرسش شونده ها نسبت به خرید ساعتهای بالاتر از 120 هزار تومان ابراز تمایل نموده اند.
از میان برندهای مختلف نیز برندomax بیشترین متقاضی را داشته وکمترین تقاضا مختص برندrolexبوده است.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • بازار ساعت مچی کشور در تصاحب برندهای خارج ...
  • ساعت های تقلبی ، تبلیغی برای برندهای معتب ...
  • پیش‌خرید یک میلیون ساعت اپل در اولین روز ...
  • نظر آمریکایی‌ها درباره ساعت‌های هوشمند
  • مالکان ساعت اپل خرید آن را توصیه نمی‌کنن ...
  • آشنایی با یک ساعت هوشمند بسیار ارزان
  • وجود 82 درصد متقاضی بالقوه برای ماشین ظرفش ...
  • تلويزيون های ارزان قیمت در ایران بازارند ...
  • ساعت هوشمند لوکس Tag Heuerبه CES می‌رود
  • هر ساعت مچی اپل با هزینه ۸۵ دلار ساخته می ...
  •  
     

     

     
     
    اطلاعات
     
    اگر شما عضو باشيد، فقط مي توانيد نظر ارسال کنيد