» لحظات ناب و بی قیمت بودن آنها
» خرید خانه، سوار بر ترن هوایی
» آخ! اگر رازی شوید!
» برترين آژانس هاي تبليغاتي جهان: SAATCHI & SAATCHI
» خمیردندان پونه: لبخند بزنید؛ شما مهمان خدا هستید
» سه نشانه از اینکه هوشمند اندروید شما مبتلا به ویروس است‌
» علم شخصیت‌شناسی در محیط کار
» Ouch! When you are Razi
» پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی ویندوزفونی است
» صفر تا صد؛ یک مسیر استراتژیک

» مهر: تصویربرداری از DNA با تلفن همراه
» مارکتینگ نیوز: كوكاكولا: صداي نسل بدون ايدز را به اشتراك بگذاريد
» تابناک: اندروید یا آیفون؟
» شارا: چهار روند در برندسازی شخصیتی برای توجه در سال 2015
» دیده بان بازار: مصرف‌کنندگان همچنان مراکز خرید را انتخاب می‌کنند!
» ایتنا: مایکروسافت ۱۲ روز برای همه محصولات خود تخفیف می‌دهد
» ایسنا: بازی‌های وایبر در راه است
» موبنا: نیمی از موبایل‌ها ویروسی هستند
» ایده یاب: قهوه Friele Café Noir
» همشهری آنلاین: سخت‌ترین پازل دنیا

 

 
ام بی ای نیوز- بیشتر ایرانی ها ترجیح می دهند برای خرید ساعت های مچی هزینه بالا پرداخت نکنند.
به گزارش "ام بی ای نیوز" تحقیقات صورت گرفته بر روی جامعه شهرنشین بالای 15 سال کشورحاکی از آن است که 74 درصد این جامعه در فاصله زمانی مورد بررسی ساعت مچی خریده اند ، 5 درصد از این تعداد اظهار داشته اند که این خرید رابرای اولین بار انجام داده اند و 13 درصد نیز اظهار داشته اند ساعت خریداری شده را جایگزین ساعت قبلی نموده اند .
در بررسی صورت گرفته در میان خریداران ساعت مچی 4 درصد اظهار داشته اند ساعت را برای فرد دیگری خریداری و 15 درصد نیز گفته اند ساعت را برای خودشان خریداری کرده اند .
این تحقیقات نشان می دهد میان قیمت ساعت مچی و تقاضا برای خرید این محصول رابطه غیرمستقیم حاکم است وهر چه قیمت ساعت بالا تر باشد گرایش مردم به خرید آن پایین تر می شود تا آنجا که بالاترین آماردر میزان هزینه کردن برای خرید ساعت مچی به ساعت هایی که دارای قیمت 10 هزار تومان هستند اختصاص دارد. ساعت های مچی با قیمت 10 تا 20 هزار تومان 4 درصد بازار فروش را به خود اختصاص داده است و به همین ترتیب هرچه قیمت ها بالا می رود تقاضا برای ساعت های گرانقیمت کاهش می یابد تا آنجا که فقط88/0 درصد پرسش شونده ها نسبت به خرید ساعتهای بالاتر از 120 هزار تومان ابراز تمایل نموده اند.
از میان برندهای مختلف نیز برندomax بیشترین متقاضی را داشته وکمترین تقاضا مختص برندrolexبوده است.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • بازار ساعت مچی کشور در تصاحب برندهای خارج ...
  • ساعت های تقلبی ، تبلیغی برای برندهای معتب ...
  • نظر آمریکایی‌ها درباره ساعت‌های هوشمند
  • آشنایی با یک ساعت هوشمند بسیار ارزان
  • وجود 82 درصد متقاضی بالقوه برای ماشین ظرفش ...
  • ساعت هوشمند لوکس Tag Heuerبه CES می‌رود
  • افت شدید در فروش ساعت‌های لوکس در آسیا
  • تلويزيون های ارزان قیمت در ایران بازارند ...
  • استقبال از کفشهای ورزشی خارجی در بازار ای ...
  • قیمت برق 43 تومان به ازای هر کیلووات ساعت ت ...
  •  
     

     

     
     
    اطلاعات
     
    اگر شما عضو باشيد، فقط مي توانيد نظر ارسال کنيد