» بدون شرح: در آگهی اورجینال، پای مهمان درمیان نیست
» هویت در کلمه؛ عسل جان دوستت دارم
» بدون شرح: زردیِ من از تو
» بدون شرح: یک (1) تیر و دو (2) نشان
» سلفي خود را بر روي کفش های آديداس بیندازید
» چالش سطل آب يخ؛ بیش از 41 میلیون دلار تا الان
» دغدغه: لطفا قوانین بازی را عوض نکنید
» مدیریت برند: از «برکینگ بد» بیاموزیم
» شب های آرامش، از اول صبح؛ آنجا که میکروفون، آرامش خاطر می آورد
» از نزدیک با یک کمپین: حرکت بر مسیر

» باشگاه خبرنگاران: تلفن هوشمندی برای ترک اعتیاد به تکنولوژی
» فارس: استیو جابز اجازه استفاده از آی پد را به بچه‌هایش نمی‌داد
» ایتنا: نخستین کارت SD ضدآب با ظرفیت 512 گیگابایت
» ایسنا: تولید حافظه‌ قابل بازیافت بر روی کاغذ
» دیده بان بازار: وقتی بانک رفاه آیفون ۶ را نیامده جایزه می‌دهد!!
» ویوان نیوز: آشنایی با بازاریابی اشانتیون
» خبر خودرو: لامبورگینی با مدلی جدید در راه پاریس است
» ایده یاب: اسپری اتو Eureka Easy Iron
» فارس: دیواری با آجرهای ژله‌ای رنگی
» ایسنا: پوستری برای روز جهانی صلح

 

 
ام بی ای نیوز- بیشتر ایرانی ها ترجیح می دهند برای خرید ساعت های مچی هزینه بالا پرداخت نکنند.
به گزارش "ام بی ای نیوز" تحقیقات صورت گرفته بر روی جامعه شهرنشین بالای 15 سال کشورحاکی از آن است که 74 درصد این جامعه در فاصله زمانی مورد بررسی ساعت مچی خریده اند ، 5 درصد از این تعداد اظهار داشته اند که این خرید رابرای اولین بار انجام داده اند و 13 درصد نیز اظهار داشته اند ساعت خریداری شده را جایگزین ساعت قبلی نموده اند .
در بررسی صورت گرفته در میان خریداران ساعت مچی 4 درصد اظهار داشته اند ساعت را برای فرد دیگری خریداری و 15 درصد نیز گفته اند ساعت را برای خودشان خریداری کرده اند .
این تحقیقات نشان می دهد میان قیمت ساعت مچی و تقاضا برای خرید این محصول رابطه غیرمستقیم حاکم است وهر چه قیمت ساعت بالا تر باشد گرایش مردم به خرید آن پایین تر می شود تا آنجا که بالاترین آماردر میزان هزینه کردن برای خرید ساعت مچی به ساعت هایی که دارای قیمت 10 هزار تومان هستند اختصاص دارد. ساعت های مچی با قیمت 10 تا 20 هزار تومان 4 درصد بازار فروش را به خود اختصاص داده است و به همین ترتیب هرچه قیمت ها بالا می رود تقاضا برای ساعت های گرانقیمت کاهش می یابد تا آنجا که فقط88/0 درصد پرسش شونده ها نسبت به خرید ساعتهای بالاتر از 120 هزار تومان ابراز تمایل نموده اند.
از میان برندهای مختلف نیز برندomax بیشترین متقاضی را داشته وکمترین تقاضا مختص برندrolexبوده است.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • بازار ساعت مچی کشور در تصاحب برندهای خارج ...
  • ساعت های تقلبی ، تبلیغی برای برندهای معتب ...
  • نظر آمریکایی‌ها درباره ساعت‌های هوشمند
  • وجود 82 درصد متقاضی بالقوه برای ماشین ظرفش ...
  • افت شدید در فروش ساعت‌های لوکس در آسیا
  • تلويزيون های ارزان قیمت در ایران بازارند ...
  • استقبال از کفشهای ورزشی خارجی در بازار ای ...
  • کاهش مشتریان ساعت‌های سوئیسی
  • قیمت برق 43 تومان به ازای هر کیلووات ساعت ت ...
  • ردپای ساعت‌های یک میلیارد تومانی در ایرا ...
  •  
     

     

     
     
    اطلاعات
     
    اگر شما عضو باشيد، فقط مي توانيد نظر ارسال کنيد