» فراخوان جمع آوری فعالیت های تبلیغاتی 1393
» شرکت های بین المللی در ایران: اولین حضور رسمی
» چگونه یک گروه موسیقی ایرانی رکورد فروش بلیط را می زند؟
» همه از روز پدر لذت بردند
» هدیه یواشکی؛ ذخیره‌ی امید برای آینده
» طلوعی دوباره ...
» اینفوگرافیک: اینستاگرام برای کسب‌وکارهای آنلاین
» اینستاگرام؛ مربع کوچکی برای همراهی های طولانی
» دوستت دارم مامان
» عیدی های 94: یارتون ایده پرورون

» آبمارکتور: برند تیم هورتونز : منزلگاه سحر و جادو
» دنیای اقتصاد: اپلیکیشن مایکروسافت برای هواداران رئال مادرید
» مهر: طرح کنترل مصرف آزاد دیتای موبایل ارائه شد
» دنیای تبلیغات: تبلیغات موثر درباره معضلات جوامع انسانی
» جی اس ام: آمار های نگران کننده استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی
» ایتنا: کارمندان چینی، بزرگ‌ترین تهدید سازمانی در جهان
» فارس: نفوذ گسترده آی‌فون در جامعه آمریکا
» آی تی ایران: حکومت توییتری در یک شهر ۳۵۰۰ نفری
» ایده یاب: تیغ اصلاح Wilkinson
» شارا: هنگامی که محتوا تبدیل به بیلبورد جدید می شود

 

 
ام بی ای نیوز- بیشتر ایرانی ها ترجیح می دهند برای خرید ساعت های مچی هزینه بالا پرداخت نکنند.
به گزارش "ام بی ای نیوز" تحقیقات صورت گرفته بر روی جامعه شهرنشین بالای 15 سال کشورحاکی از آن است که 74 درصد این جامعه در فاصله زمانی مورد بررسی ساعت مچی خریده اند ، 5 درصد از این تعداد اظهار داشته اند که این خرید رابرای اولین بار انجام داده اند و 13 درصد نیز اظهار داشته اند ساعت خریداری شده را جایگزین ساعت قبلی نموده اند .
در بررسی صورت گرفته در میان خریداران ساعت مچی 4 درصد اظهار داشته اند ساعت را برای فرد دیگری خریداری و 15 درصد نیز گفته اند ساعت را برای خودشان خریداری کرده اند .
این تحقیقات نشان می دهد میان قیمت ساعت مچی و تقاضا برای خرید این محصول رابطه غیرمستقیم حاکم است وهر چه قیمت ساعت بالا تر باشد گرایش مردم به خرید آن پایین تر می شود تا آنجا که بالاترین آماردر میزان هزینه کردن برای خرید ساعت مچی به ساعت هایی که دارای قیمت 10 هزار تومان هستند اختصاص دارد. ساعت های مچی با قیمت 10 تا 20 هزار تومان 4 درصد بازار فروش را به خود اختصاص داده است و به همین ترتیب هرچه قیمت ها بالا می رود تقاضا برای ساعت های گرانقیمت کاهش می یابد تا آنجا که فقط88/0 درصد پرسش شونده ها نسبت به خرید ساعتهای بالاتر از 120 هزار تومان ابراز تمایل نموده اند.
از میان برندهای مختلف نیز برندomax بیشترین متقاضی را داشته وکمترین تقاضا مختص برندrolexبوده است.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • بازار ساعت مچی کشور در تصاحب برندهای خارج ...
  • ساعت های تقلبی ، تبلیغی برای برندهای معتب ...
  • پیش‌خرید یک میلیون ساعت اپل در اولین روز ...
  • نظر آمریکایی‌ها درباره ساعت‌های هوشمند
  • آشنایی با یک ساعت هوشمند بسیار ارزان
  • وجود 82 درصد متقاضی بالقوه برای ماشین ظرفش ...
  • ساعت هوشمند لوکس Tag Heuerبه CES می‌رود
  • تلويزيون های ارزان قیمت در ایران بازارند ...
  • هر ساعت مچی اپل با هزینه ۸۵ دلار ساخته می ...
  • افت شدید در فروش ساعت‌های لوکس در آسیا
  •  
     

     

     
     
    اطلاعات
     
    اگر شما عضو باشيد، فقط مي توانيد نظر ارسال کنيد