» دغدغه: بالاخره یکی یا دوتا؟
» بازاریابی و برندینگ به قیمت شاد کردن مخاطب
» تبلیغات خلاق: علاج واقعه قبل از وقوع بايد كرد!
» تیم کوک مدیر اپل با افتخار اعلام کرد که همجنسگرا است
» اسپری ضد زنگ Q20
» شگرد‌هایی برای محبوب‌ترین رئیس دنیا شدن
» ابری با احتمال بارش رنگین‌کمان
» آشنايي با گروه هاي تبليغاتي جهان: Omnicom
» بلک‌بری پاسپورت طلایی ساخت
» بدون شرح: رها شو!

» ایتنا: بازی‌های رایانه‌های قابلیت پیشگویی در مغز انسان را تقویت می‌کنند
» موبنا: نمایشگر گوشی‌های هوشمند دیگر نمی‌شکنند
» مارکتینگ نیوز: ترفندهای گوگل برای خوراندن غذای سالم به کارمندان خود!
» باشگاه خبرنگاران: قاب موبایلی که تبدیل به پرینتر می‌شود
» همشهری آنلاین: وای فای رایگان برای نیویورک
» دیده بان بازار: مایکروسافت اسپانسر تیم فوتبال رئال مادرید
» دنیای اقتصتد: آیا Inbox تصویری از ایمیل‌های آینده است؟
» دنیای تبلیغات: اصول نامگذاری برندهای موفق و مشهور دنیا
» ایده یاب: رستوران غذاهای گیاهی Front Food
» مهر: ژاپن در زیر اقیانوس شهر می سازد

 

 
ام بی ای نیوز- بیشتر ایرانی ها ترجیح می دهند برای خرید ساعت های مچی هزینه بالا پرداخت نکنند.
به گزارش "ام بی ای نیوز" تحقیقات صورت گرفته بر روی جامعه شهرنشین بالای 15 سال کشورحاکی از آن است که 74 درصد این جامعه در فاصله زمانی مورد بررسی ساعت مچی خریده اند ، 5 درصد از این تعداد اظهار داشته اند که این خرید رابرای اولین بار انجام داده اند و 13 درصد نیز اظهار داشته اند ساعت خریداری شده را جایگزین ساعت قبلی نموده اند .
در بررسی صورت گرفته در میان خریداران ساعت مچی 4 درصد اظهار داشته اند ساعت را برای فرد دیگری خریداری و 15 درصد نیز گفته اند ساعت را برای خودشان خریداری کرده اند .
این تحقیقات نشان می دهد میان قیمت ساعت مچی و تقاضا برای خرید این محصول رابطه غیرمستقیم حاکم است وهر چه قیمت ساعت بالا تر باشد گرایش مردم به خرید آن پایین تر می شود تا آنجا که بالاترین آماردر میزان هزینه کردن برای خرید ساعت مچی به ساعت هایی که دارای قیمت 10 هزار تومان هستند اختصاص دارد. ساعت های مچی با قیمت 10 تا 20 هزار تومان 4 درصد بازار فروش را به خود اختصاص داده است و به همین ترتیب هرچه قیمت ها بالا می رود تقاضا برای ساعت های گرانقیمت کاهش می یابد تا آنجا که فقط88/0 درصد پرسش شونده ها نسبت به خرید ساعتهای بالاتر از 120 هزار تومان ابراز تمایل نموده اند.
از میان برندهای مختلف نیز برندomax بیشترین متقاضی را داشته وکمترین تقاضا مختص برندrolexبوده است.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • بازار ساعت مچی کشور در تصاحب برندهای خارج ...
  • ساعت های تقلبی ، تبلیغی برای برندهای معتب ...
  • نظر آمریکایی‌ها درباره ساعت‌های هوشمند
  • وجود 82 درصد متقاضی بالقوه برای ماشین ظرفش ...
  • افت شدید در فروش ساعت‌های لوکس در آسیا
  • تلويزيون های ارزان قیمت در ایران بازارند ...
  • استقبال از کفشهای ورزشی خارجی در بازار ای ...
  • قیمت برق 43 تومان به ازای هر کیلووات ساعت ت ...
  • کاهش مشتریان ساعت‌های سوئیسی
  • استقبال لیسانسه ها از خرید موتورسیکلت اف ...
  •  
     

     

     
     
    اطلاعات
     
    اگر شما عضو باشيد، فقط مي توانيد نظر ارسال کنيد