» لباس زنده شد از بس که "تاپ" داشت
» تابستانِ امسال گرم است، اما دلچسب است
» بهترين كمپين هاي چاپي سال 14-2013 (قسمت اول)
» کمپین فضای مجازی ریحون: حرکت روی خط قرمز
» نیمی از سازمان‏هابه دنبال استخدام متخصصان موبایل
» نیکون یکی از بهترین لنزهای خود را به لرزش‏گیر مجهز می‏کند
» ورود گوشی‏های هوشمند لیگو به بازار ایران
» ساخت تلسکوپ روباتیک برای اسمارت‌ فون‏ها
» گزارشی از بازار پر سود کسب و کار در اینستاگرام
» وقتی فروشگاه های نایک به باشگاه ورزشی تبدیل می شود

» همشهری آنلاین: ساخت عینکی برای کور رنگ‌ها
» برترینها: بیستمین سالگرد تاسیس msn.com
» تبلیغات خلاق: مک دونالد
» آیمارکتور: دیجیتال مارکتینگ چیست؟
» دنیای اقتصاد: پروژه‌های جدید ایرانسل معرفی شد
» ایسنا: رمزگشایی از نسخه‏ های خطی شکننده و نادر با فناوری جدید
» مهر: آی فون‌های جدید با هیدروژن شارژ می‌شوند
» ایده یاب: آژانس مسافرتی Student Travel Bureau
» شارا: رمز ارتباط جامع با مخاطب
» موبنا: اپلیکیشن های کاربردی برای کاربران دیجیتالی را بشناسید

 

 
ام بی ای نیوز- بیشتر ایرانی ها ترجیح می دهند برای خرید ساعت های مچی هزینه بالا پرداخت نکنند.
به گزارش "ام بی ای نیوز" تحقیقات صورت گرفته بر روی جامعه شهرنشین بالای 15 سال کشورحاکی از آن است که 74 درصد این جامعه در فاصله زمانی مورد بررسی ساعت مچی خریده اند ، 5 درصد از این تعداد اظهار داشته اند که این خرید رابرای اولین بار انجام داده اند و 13 درصد نیز اظهار داشته اند ساعت خریداری شده را جایگزین ساعت قبلی نموده اند .
در بررسی صورت گرفته در میان خریداران ساعت مچی 4 درصد اظهار داشته اند ساعت را برای فرد دیگری خریداری و 15 درصد نیز گفته اند ساعت را برای خودشان خریداری کرده اند .
این تحقیقات نشان می دهد میان قیمت ساعت مچی و تقاضا برای خرید این محصول رابطه غیرمستقیم حاکم است وهر چه قیمت ساعت بالا تر باشد گرایش مردم به خرید آن پایین تر می شود تا آنجا که بالاترین آماردر میزان هزینه کردن برای خرید ساعت مچی به ساعت هایی که دارای قیمت 10 هزار تومان هستند اختصاص دارد. ساعت های مچی با قیمت 10 تا 20 هزار تومان 4 درصد بازار فروش را به خود اختصاص داده است و به همین ترتیب هرچه قیمت ها بالا می رود تقاضا برای ساعت های گرانقیمت کاهش می یابد تا آنجا که فقط88/0 درصد پرسش شونده ها نسبت به خرید ساعتهای بالاتر از 120 هزار تومان ابراز تمایل نموده اند.
از میان برندهای مختلف نیز برندomax بیشترین متقاضی را داشته وکمترین تقاضا مختص برندrolexبوده است.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • بازار ساعت مچی کشور در تصاحب برندهای خارج ...
  • ساعت های تقلبی ، تبلیغی برای برندهای معتب ...
  • پیش‌خرید یک میلیون ساعت اپل در اولین روز ...
  • نظر آمریکایی‌ها درباره ساعت‌های هوشمند
  • مالکان ساعت اپل خرید آن را توصیه نمی‌کنن ...
  • آشنایی با یک ساعت هوشمند بسیار ارزان
  • وجود 82 درصد متقاضی بالقوه برای ماشین ظرفش ...
  • تلويزيون های ارزان قیمت در ایران بازارند ...
  • ساعت هوشمند لوکس Tag Heuerبه CES می‌رود
  • ساخت اولین ساعت هوشمند بریل جهان
  •  
     

     

     
     
    اطلاعات
     
    اگر شما عضو باشيد، فقط مي توانيد نظر ارسال کنيد