» دغدغه: دانایی و توانایی؛ کلید واژه هایی برای تکرار یک رویکرد
» لكه ها چه بلايي بر سر مبلمانتان مي آورد؟
» حمايت خلاقانه صليب سرخ دانمارك از مهاجران
» گوشی اکسپریا M3 سونی لو رفت
» روند طراحی وب‌سایت در سال ۲۰۱۵ + اینفوگرافیک
» کاربران آی‌فون باهوش‌ترند
» افتتاح نخستین هتل جهان با خدمه روباتیک
» خودرو jeep
» Red Hat استراتژی ابری VMware را ناکارآمد خواند
» جاسوسی با تلویزیون‌های هوشمند

» دیده بان بازار: داستان بطری کوکاکولا به مناسبت صد سالگی آن!
» ایتنا: من با فیس‌بوک کار می‌کنم ولی نمی‌دانم اینترنت چیست!
» دنیای اقتصاد: رشد بازار رستوران‌های مجازی
» همکاران سیستم: Office مایکروسافت برای همه دانشجویان جهان رایگان شد
» فارس: درآمدزایی دو برابری بازی‌های پلی استیشن نسبت به ایکس باکس
» موبنا: ارائه اینترنت 600 مگابیتی روی موبایل
» جهان خودرو: جذب 8 هزار نیروی جدید برای بی‌ام‌و
» ایسنا: دلیل استقبال کم مردم ازموتورهای جست‌وجوی ایرانی
» بلاگ اَد: وقتی که یک پرورش‌دهنده محصولات اورگانیک به تبلیغات آنلاین رو می‌آورد
» ایسنا: مرگ تبلیغات در دنیای بانک دو

 

 
ام بی ای نیوز- بیشتر ایرانی ها ترجیح می دهند برای خرید ساعت های مچی هزینه بالا پرداخت نکنند.
به گزارش "ام بی ای نیوز" تحقیقات صورت گرفته بر روی جامعه شهرنشین بالای 15 سال کشورحاکی از آن است که 74 درصد این جامعه در فاصله زمانی مورد بررسی ساعت مچی خریده اند ، 5 درصد از این تعداد اظهار داشته اند که این خرید رابرای اولین بار انجام داده اند و 13 درصد نیز اظهار داشته اند ساعت خریداری شده را جایگزین ساعت قبلی نموده اند .
در بررسی صورت گرفته در میان خریداران ساعت مچی 4 درصد اظهار داشته اند ساعت را برای فرد دیگری خریداری و 15 درصد نیز گفته اند ساعت را برای خودشان خریداری کرده اند .
این تحقیقات نشان می دهد میان قیمت ساعت مچی و تقاضا برای خرید این محصول رابطه غیرمستقیم حاکم است وهر چه قیمت ساعت بالا تر باشد گرایش مردم به خرید آن پایین تر می شود تا آنجا که بالاترین آماردر میزان هزینه کردن برای خرید ساعت مچی به ساعت هایی که دارای قیمت 10 هزار تومان هستند اختصاص دارد. ساعت های مچی با قیمت 10 تا 20 هزار تومان 4 درصد بازار فروش را به خود اختصاص داده است و به همین ترتیب هرچه قیمت ها بالا می رود تقاضا برای ساعت های گرانقیمت کاهش می یابد تا آنجا که فقط88/0 درصد پرسش شونده ها نسبت به خرید ساعتهای بالاتر از 120 هزار تومان ابراز تمایل نموده اند.
از میان برندهای مختلف نیز برندomax بیشترین متقاضی را داشته وکمترین تقاضا مختص برندrolexبوده است.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • بازار ساعت مچی کشور در تصاحب برندهای خارج ...
  • ساعت های تقلبی ، تبلیغی برای برندهای معتب ...
  • نظر آمریکایی‌ها درباره ساعت‌های هوشمند
  • آشنایی با یک ساعت هوشمند بسیار ارزان
  • وجود 82 درصد متقاضی بالقوه برای ماشین ظرفش ...
  • ساعت هوشمند لوکس Tag Heuerبه CES می‌رود
  • افت شدید در فروش ساعت‌های لوکس در آسیا
  • تلويزيون های ارزان قیمت در ایران بازارند ...
  • سازگاری ساعت‌های Omate با دو سیستم عامل
  • استقبال از کفشهای ورزشی خارجی در بازار ای ...
  •  
     

     

     
     
    اطلاعات
     
    اگر شما عضو باشيد، فقط مي توانيد نظر ارسال کنيد