» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
با سرد شدن هوا وآغاز فروش فصل پاییز انتظار می رفت که تبلیغات گسترده ای درزمینه فروش پوشاک گرم مشاهده شود .اگر کمی به بازار تبلیغات توجه کنیم و به آن متمرکز شویم می تواینم سردی تبلیغات پوشاک گرم را حس کنیم .در حالی که هوا کاملا سرد شده است اما هیچ تبلیغ محیطی یا رسانه ای از این محصولات به چشم نمی خورد .این موضوع بهانه ای شد تا با یکی از مهمترین برند های ایرانی در این زمینه گفت و گویی داشته باشیم اما با پاسخ شوکه کننده ای مواجه شدیم .
مدیر روابط عمومی شرکت ایکات در پاسخ به خبرنگار ام بی ای گفت :شرکت ایکات هیچ گونه تبلیغاتی در این فصل ندارد و این شرکت بخش تلیغات خود را حذف کرده است.
برند ایکات که با هدف بسط و گسترش در بازار پوشاک وارد بازار شده بود بخش تبلیغات خود را حذف کرده و به گفته مدیر روابط عمومی این شرکت روءسای این شرکت هیچ برنامه ای برای شناساندن بیشتر نام خود ندارند.
برند ایکات به عنوان یک برند داخلی در زمینه تولید و فروش فعالیت می کند و بسیار ناراحت کننده است که از موضوع مهمی به نام تبلیغات چشم پوشی کند .ایکات که به عنوان یک برند شناخته شده داخلی مطرح شده بود با دلسردی تمام بدون هیچ تبلیاتی به تبلیغات گذشته بسنده کرده و این بخش مهم را حذف کرده است.
از دیگر نکاتی که صحت این خبر را تائید می کند عدم به روز رسانی سایت این گروه تولید کننده پوشاک است از زمستان و پاییز 2006-2007 به بعد است.
البته نباید فراموش کرد که در گروههای صنعتی بزرگ تعطیلی واحد تبلیغات می تواند به معنی خارج شدن فرایندهای افزایش سهم بازار و یا بازارسازی هم باشد و این اقدام در فضای کسب وکار عملی غیر معمول تلقی نمی شود.

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • موج خروج از بازار تبلیغات پوشاک گریبان گی ...
  • رکود صنعت تبلیغات در لباس رونق
  • صداوسیما استاندارد تبلیغات را رعایت کند
  • واحد تبلیغات مهنام تعطیل شد
  • گسترش برند خارجی به دلیل عدم آگاهی از تکن ...
  • رکود در صنعت تبلیغات
  • افزایش سه برابری شعب چرم مارال در کمتر از ...
  • مدیر مارکتینگ چرم مارال: جای خالی برندهای ...
  • برندهای خارجی الگوی خانه چرم در تولید پوش ...
  • بی نیازی به تبلیغات رسانه ای، استراتژی شر ...
  •