» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
ام بی ای نیوز: مدیر عامل یکی ازآژانس های تبلیغاتی با اشاره به اینکه اخیرا دوشرکت خصوصی در مزایده بیلبوردهای سطح شهر با رقمی بسیار بالا حق استفاده از بیلبوردها را از آن خود کرده اند گفت: پیرو این اتفاق قیمت بیلبوردها در تهران افزایش چشم گیری پیدا کرده است و نوعی نابسامانی در بازار تبلیغات محیطی ایجاد شده است.
این مدیر تبلیغاتی در گفتگو با خبرنگار ام بی ای نیوز، تصریح کرد: واگذاری این بیلبوردها با قیمت های بسیار بالا توسط سازمان زیباسازی که افزایش یکباره قیمت بیلبوردها را به همراه داشته است ، باعث شده صاحبان بیلبوردهای قبلی ندانند آیا میتوانند آنها هم باقیمت بالاتر بیلبوردها را ارائه دهند یا قیمت قبلی را حفظ کنند و ثبات قیمت در تبلیغات محیطی به هم خورده است.
وی افزود اگرچه این اتفاق در تهران رخ داده است اما با این اتفاق بازار این ابزار تبلیغاتی در سایر شهرها نیز دچار تزلزل شده است ؛ از طرفی با این افزایش غیر منطقی قیمت بیلبوردها از این به بعد بسیاری از صاحبان کالا در تبلیغات محیطی حضور نخواهند داشت و بسیاری از متقاضیان این بازار حذف خواهند شد بنابراین شرکتهای تبلیغاتی که در تبلیغات محیطی سرمایه گذاری کرده اند حذف خواهند شد.
وی ادامه داد: این اتفاق در بازار سایر ابزارهای تبلیغات محیطی نیز تاثیر خواهد گذاشت و به مرور با کاهش تقاضا وکاهش تنوع سرمایه گذاری در این بخش شاهد از بین رفتن خلاقیت در صنعت تبلیغات محیطی و کاهش کیفیت این ابزار مهم تبلیغاتی خواهیم بود.

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • بحران در تبلیغات محیطی
  • رئیس انجمن شرکت های تبلیغاتی: مرگ تبلیغات ...
  • هجوم استندهای تبلیغاتی به شهر تهران
  • کاهش قیمت بیلبوردها به دلیل امکان چانه زن ...
  • ماکارونی با طعم پیتزا ؛به زودی روی بیلبور ...
  • ساماندهی تبلیغات محیطی تا پایان سال 90
  • برنده مناقصه، بازنده چالش تبلیغات محیطی ...
  • بیلبوردها ساماندهی می شوند
  • بیلبوردها را پیش‌کش نکنید
  • مخالفت 76 درصدی با افزایش قیمت تبلیغات محی ...
  •