» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
ام بی ای نیوز: چیدمان سنتی در سوپر مارکتهای کوچک و خاروبار فروشی ها که آخرین جزء زنجیره شبکه توزیع مویرگی محسوب می شوند بسیاری از برندهای ایرانی را قربانی کرده است.
به گزارش خبرنگار ام بی ای نیوز در حالیکه نحوه چینش محصولات در سوپر مارکت ها به خودی خود یکی از راه های معرفی برند به مصرف کننده محسوب میشود، در ایران عدم پایبندی فروشگاه ها به این مهم در کنار بی توجهی مدیران فروش به این موضوع و همچنین پا نگرفتن فروشگاه های زنجیره ای، باعث شده است بسیاری از برندهای ایرانی قربانی شده و حتی امکان ایجاد ارتباط موثر با مشتریان بالقوه خود را پیدا نکنند والبته همین موضوعی یکی از دلایل گرایش برخی برندهای دارای پشتوانه مالی قوی تر به ورود مستقیم به شبکه توزیع و فروشگاه داری است.
سپهری عضو هیات مدیره شرکت تحقیقات بازار حامی سیستم در این خصوص گفت:در بعضی صنایع مثل شیرینی و شکلات تعداد و تنوع برند ها بالاست و با نحوه چینش کالا ها در سوپر مارکت ها مدرن نبوده و باعث میشود برند ها دبده نشود و همه برند ها در کنار یکدیگر ارائه می شوند نه در قفسه های جداگانه.
سپهری خاطر نشان کرد: دلیل عمده ایجاد فروشگاه های زنجیره ای تک برندی مثل شیرین عسل و غیره اشکال در سیستم توزیع است و تقلب هایی است که رخ میدهد مثلا توزیع کننده جنس به یک خرده فروش میدهد و وقتی زمان وصول چک میرسد آن مغازه وجود خارجی ندارد.

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • فروشگاه های اختصاصی شیرین عسل، اعتراضی ب ...
  • شهروند و رفاه ناموفق در فرهنگسازی توزیع ...
  • شیرین عسل به سیستم توزیع سنتی وفادار است
  • چیدمان اروپایی هایپر استار، موفق در جلب م ...
  • توزیع مویرگی فیلم و سریال به شهر های کوچک ...
  • فروشگاه‌های زنجیره‌ای موجب کاهش واسطه‌ ...
  • توزیع نشریه صدای مشتری در سراسر کشور
  • رویکرد جدید” ب.آ “برای توزیع محصولات
  • مجتمع های فروشگاهی برندها در شمال وشرق ته ...
  • مقاله: بازاریابی سوپرمارکت‌های زنجیره‌ ...
  •