» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
ام بی ای نیوز: در حالی که هنوز مبادلات اینترنتی در ایران بسیار نوپاست به نظر کارشناسان بازاریابی این روش مبادله آینده خوبی در کشور دارد و در حال تبدیل شدن به فرهنگ است.
مدیر بازاریابی فروش وارتباطات مرکز تجارت الکترونیک ایران در گفتگو با ام بی ای نیوز گفت: خرید و فروش اینترنتی در جامعه به فرهنگ تبدیل شده است که نمونه بارز آن پیش فروش اینترنتی خودرو است که از طرف مردم با استقبال خوبی مواجه شد.
خرید و فروش اینترنتی کالاها امروزه به یک عادت میان مردم دنیا تبدیل شده اما به نظر می رسد در جامعه ما این موضوع با استقبال خوبی رو به رو نشده است این در حالیست که فروشگاههای زنجیره ای کشورمان و بسیاری از تولیدکنندگان بستر خوبی برای این موضوع فراهم آورده اند.
محسن میرزایی مدیر بازاریابی فروش وارتباطات مرکز تجارت الکترونیک ایران در گفتگو با خبرنگار ام بی ای نیوز اعلام کرد : خرید و فروش اینترنتی نمی تواند ریسک محسوب شود چون این موضوع در کشور ما به سمت فرهنگ شدن می رود و تا حدودی به فرهنگ تبدیل شده است. تجربه ای که مرکز تجارت ایران در پیش فروش خود رو ها داشته ثابت کرد که مردم خرید و فروش اینترنتی را به خوبی پذیرفته اند. این در حالیست که حجم تراکنش مالی خودرو بسیار بالاست ولی مردم از آن به خوبی استقبال کردند. کالاهایی که در فروشگاهها عرضه می شود قیمت چندان بالایی ندارد و ممکن است استقبال بهتری از آنها شود.
وی ادامه داد :مردم کشور ما آمادگی ذهنی کافی را برای خرید و فروش اینترنتی دارند ما باید بستر را آماده کنیم.برنامه های زیادی برای ارائه پرتالهایی در صنایع در نظر گرفته شده است. مانند ارائه خدمات اینترنتی قطعات خودرو یا خدمات بیمه و غیره.
میرزایی در پایان عنوان کرد:برنامه های تبلیغاتی و اطلاع رسانی زیاد در نظر گرفته شده است که عوامل آن ذی نفعان این موضوع مانند فروشگاهها و تولید کنندگان هستند .امروزه تجارت الکترونیکی جای خوبی در میان مردم پیدا کرده که این موضوع با تبدیل شدن به فرهنگ به کم شدن هزینه ها و بالا بردن رضایت مشتریان منجر می شود.

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • فروش اینترنتی برای ورود به عرصه تجارت الک ...
  • فروشگاه شهروند هنوزفروش اینترنتی ندارد
  • رشد بی‌سابقه فروش اینترنتی خودرو در کشور
  • ضعف تبلیغات؛ علت اصلی عدم استقبال از فروش ...
  • وب‌سایت‌های معتبر خرید و فروش به مردم مع ...
  • ارایه اطلاعات صحیح ،بهترین راه توسعه فرو ...
  • عربستان‌ نخستین کشور منطقه در زمینه خرید ...
  • فروش اینترنتی در ایران، به لوازم آرایشی و ...
  • خريد اينترنتي دو ميليون كالا در سال گذشته ...
  • انعقاد قرارداد با 21شرکت خصوصی برای رونق خ ...
  •