» گلرنگ از تولید به اشتغال گسترده رسیده است
» محبوب ترین عکس اینستاگرام با 18 میلیون لایک
» بیلبوردی که دزدها را به خانه خالی راهنمایی می کند
» ششمین نشست تدوین بودجه شرکت های dnaunion کلید خورد
» مزیت رقابتی پایدار از هم افزایی ارکان مختلف سازمان حاصل می شود
» تلاقی لذت و کیفیت در بسته بندی جدید سن ایچ
» گلستان؛ ماندن یا نماندن در تبلیغات، مسئله این است؟
» Baby Dove: زندگی واقعی، زندگی زیبا
» با Subway سر میزغذا عاشق شوید
» تولید 1100 محصول داخلی توسط شرکت آریان کیمیا تک

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
ام بی ای نیوز – 45 میلیون ایرانی در خانه های خود DVD player پلیر ها استفاده می کنند که با توجه به جمعیت کشور می توان گفت 45 میلیون ایرانی در خانه های خود DVD player دارند.
به گزارش ام بی ای نیوز، استفاده از انواع تکنولوژی های روز جهان به سرعت در حال افزایش است و در این میان دستگاه های صوتی و تصویری از رشد بالاتری بر خوردار است. در بررسی صورت گرفته مشخص شد 64 درصد ایرانی ها از DVD player استفاده می کنند که با توجه به جمعیت کشور می توان گفت 45 میلیون ایرانی در خانه های خود DVD player دارند. بر همین اساس ایران بعد از تایوان با 65 درصد استفاده کننده از DVD player رتبه دوم آسیا را دارد.
تحقیقات انجام شده حاکی است انگلیسی ها با 98 درصد بیشترین استفاده کننده از DVD player ها هستند بعد از انگلستان آمریکا با 89 درصد و هنگ کنگ با 82 درصد بزرگترین بازار این محصولات را به خود اختصاص داده اند.
این آمار همچنین حاکی است کشور های اروپایی و توسعه یافته پر طرفدار ترین بازار DVD player ها را در این سالها در دست داشته اند تا آنجا که استرالیا با 79 درصد جمعیت خود جزو 12 کشور اول استفاده کننده از DVD player ها به شمار میرود.بعد از استرالیا ، پرو ، مکزیک ، اکوادور و کلمبیاهر کدام با 78 درصد ، برزیل و یونان با 77 درصد ، سوید با 74 درصد ، شیلی با 73 درصد ، نیوزلند با71 درصد و آلمان با 70 درصد جزو بالاترین مصرف کنندگان DVD player ها هستند.
همچنین در بررسی بازار تقاضا در آسیا برای این مدل از دستگاه های صوتی و تصویری مشخص شد به جز چند کشور مانند سنگاپور با 73 درصد ، تایوان با 65 درصد و ژاپن با 53 درصد خریدار DVD player ؛ سایر کشورهای آسیایی نتوانسته اند سهم قابل توجهی از بازار این محصول را از آن خود کنند.

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • ایران 18 میلیون کاربر اینترنت دارد
  • ایران جزء 10کشور کم مصرف غذای آماده کودک د ...
  • ایرانی ها سالانه حداقل 820 میلیون شامپو می ...
  • ایرانی ها؛ دومین مبتلایان به سوء هاضمه در ...
  • تقاضای 93 درصدی برای سس مایونز در ایران
  • ایران رتبه اول استفاده ازکارت های بانکی ر ...
  • 70 درصد ایرانی ها شربت میوه مصرف می کنند
  • بازار 800میلیونی خمیر دندان در ایران
  • بهره مندی ٣۵ درصدشهروندان از خدمات اینتر ...
  • 39 درصد شهرنشینان ایران از خوشبو کننده ها ...
  •