» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

 

 
دو سیستم‌عامل اندروید و آیفون در جریان رقابت در بازار تبلیغات موبایلی و افزایش سهم خود در این عرصه به بن‌بست رسیدند.
به گزارش ایستنا، بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی شرکت تبلیغات موبایلی Millennial Media، هر یک از سیستم‌های عامل اندروید گوگل و iOS اپل 38 درصد از بازار جهانی تبلیغات اینترنتی موبایلی را در ماه گذشته در اختیار داشته‌اند.
سیستم‌عامل دیگری که با فاصله کم از آیفون و اندروید در این عرصه حضور دارد، بلک‌بری شرکت RIM است که صاحب 19 درصد از بازار جهانی تبلیغات موبایلی است. سیستم‌های عامل Windows Mobile مایکروسافت و Symbian نوکیا نیز هر کدام صاحب 2 درصد از این بازار هستند.
گفته می‌شود که اپل در مجموع 25 درصد از تبلیغات ارایه شده را از آن خود کرده است که 14 درصد آن برای آیفون، 9 درصد برای iPod Touch و 2 درصد برای iPad است. از دیگر دستگاه‌های موبایلی محبوب که به کمک آن‌ها تبلیغات موبایلی مشاهده می‌شوند می‌توان به گوشی هوشمند Droid موتورولا با 5/7 درصد، گوشی هوشمند Curve بلک‌بری با 7 درصد و پلتفورم Freeform سامسونگ با 5/2 درصد اشاره کرد.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • اندروید صاحب 42 درصد بازار گوشی‌های هوشمن ...
  • بیشترین تبلیغات موبایلی جهان روی اندروید ...
  • آی‌فون ۶ محبوب‏ترین دستگاه موبایلی برای ...
  • ۲۴ میلیارد دلار تبلیغات موبایلی تا سال ۲۰ ...
  • رشد ۱۱۱ درصدی بازار جهانی تبلیغات موبایل ...
  • درآمد 11 میلیارد دلاری تبلیغات موبایلی
  • ویندوز ۱۰ موبایلی تابستان امسال عرضه نمی ...
  • Outlook مایکروسافت برای اندروید و iOS به‌روز ...
  • عملکرد خوب فیس بوک در زمینه تبلیغات موبای ...
  • انفجار 5.8 میلیارد دلاری تبلیغات موبایلی
  •