» نگاهی به تبلیغات محیطی شهر تهران- تیر 96
» مانیار یک شبکه اجتماعی پیام رسان
» نگاهی شرقی به جهانی از جنس تبلیغات
» پنج درس بزرگ بازاریابی از کوبا
» رباتی که تصاویر واقعیت مجازی را قابل لمس می کند
» روش های صرفه جویی در بودجه بندی مبتنی بر نیاز بازاریابی
» مشارکت صدا و سیما و dnaunion جهت اثر بخش تر کردن بودجه های تبلیغاتی
» آگاهی برای همه
» سرمایه گذاران ایرانی ریسک پذیر و صبور نیستند
» حمله وان پلاس ۵ به اینستاگرام

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
DELL، مایکروسافت و فروشگاه زنجیره ای Walmart ، نام های موفقی هستند که در سال 2010 به دلیل برخی اشتباهات با شکست روبرو شده اند.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت bnet، در میان اسامی زیر می توانید یک نوع سستی و اهمال کاری در انجام وظایف و در نتیجه شکست در عملکرد تجاری را بیابید. علت برخی از این اتفاقات بی کفایتی، تکبر یا محصولات خوب اما قدیمی و منسوخ شده یک برند است. اما تمام آنها در یک نقطه مشترک هستند و آن این است که آنها بزرگترین و احمقانه ترین اشتباهات سال را مرتکب شده اند.
اسناد و مدارک بدست آمده از سوی یک قاضی دادگاه فدرال علیه شرکت Dell در ماه نوامبر اثبات کرد که پس از بارگیری تقریبا 12 میلیون کامپیوتر معیوب با باتری های ناسالم از سال 2003 تا 2005، این شرکت دستورالعمل هایی مبنی بر عدم جلب توجه مشتریان به این موضوع و تاکید بر اظهار بی اطلاعی از سوی کارمندان به آنها داده است.
فروشگاه زنجیره ای Walmart، " " Heather Ravenstein را که یک مدیر بخش خدمات مشتری در یک فروشگاه در کن بود اخراج کرد. علت این کار جلوگیری از خروج یک دزد متبحر بود که قصد داشت با سرقت یک کامپیوتر ششصد دلاری از فروشگاه بگریزد. علی رغم ایجاد درگیری بین دزد و خانم مدیر و صدمات وارده به این زن، شرکت او را به دلیل رفتار وحشیانه و ارائه یک وجهه ترسناک از رفتار مدیران این فروشگاه به مشتریان از کار اخراج کرد.
در ماه ژوئن ،مایکروسافت اولین گروه از اقدامات بزرگ خود را برای توسعه گوشی های ساخت این شرکت به پایان رسانید. توقف تولید تلفن های Kin درست شش هفته پس از فروش پانصد دستگاه از آنها صورت گرفت. تحلیلگران معتقد هستند که عدم موفقیت این گوشی ها عدم مشاهده عملکرد بالای گوشی های هوشمند در آنها و در عوض ایجاد امکان درسترسی به شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر در آنها است، اما با این وجود این کار نیاز به یک برنامه اطلاعاتی با ارزش و بزرگ دارد.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • هجوم فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ به سمت ...
  • فروشگاه زنجیره‌ای وال مارت آمریکا در هند ...
  • برنامه ال‌جی برای ایجاد فروشگاه‌های زنج ...
  • فروشگاه‌ سامسونگ در مرکز کامپیوتر ایران ...
  • خرده‌فروشی‌های زنجیره‌ای چه زمانی ارزش ...
  • موزه بزرگترین و مشهورترین اشتباهات و شکس ...
  • مشاهده تصویر محصولات فروشگاه رفاه قبل از ...
  • استراتژی جدید Dell ،شخصی سازی لپ تاپ ها
  • تبلیغات تازه مایکروسافت علیه آیفون شکست ...
  • وال استریت، از مرگ تدریجی والمارت و تارگت ...
  •  
     

     

     
     
    اطلاعات
     
    اگر شما عضو باشيد، فقط مي توانيد نظر ارسال کنيد