» دغدغه: دانایی و توانایی؛ کلید واژه هایی برای تکرار یک رویکرد
» لكه ها چه بلايي بر سر مبلمانتان مي آورد؟
» حمايت خلاقانه صليب سرخ دانمارك از مهاجران
» گوشی اکسپریا M3 سونی لو رفت
» روند طراحی وب‌سایت در سال ۲۰۱۵ + اینفوگرافیک
» کاربران آی‌فون باهوش‌ترند
» خودرو jeep
» افتتاح نخستین هتل جهان با خدمه روباتیک
» Red Hat استراتژی ابری VMware را ناکارآمد خواند
» جاسوسی با تلویزیون‌های هوشمند

» دیده بان بازار: داستان بطری کوکاکولا به مناسبت صد سالگی آن!
» ایتنا: من با فیس‌بوک کار می‌کنم ولی نمی‌دانم اینترنت چیست!
» دنیای اقتصاد: رشد بازار رستوران‌های مجازی
» همکاران سیستم: Office مایکروسافت برای همه دانشجویان جهان رایگان شد
» فارس: درآمدزایی دو برابری بازی‌های پلی استیشن نسبت به ایکس باکس
» موبنا: ارائه اینترنت 600 مگابیتی روی موبایل
» جهان خودرو: جذب 8 هزار نیروی جدید برای بی‌ام‌و
» ایسنا: دلیل استقبال کم مردم ازموتورهای جست‌وجوی ایرانی
» بلاگ اَد: وقتی که یک پرورش‌دهنده محصولات اورگانیک به تبلیغات آنلاین رو می‌آورد
» ایسنا: مرگ تبلیغات در دنیای بانک دو

 

 
فستيوال خريد استانبول با هدف افزايش حجم تجاري ترکيه از ۲ ميليارد دلار به ۱۰ ميليارد دلار۲۷ اسفند ۱۳۸۹ لغايت ۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ برپا مي‌شود.
رايزني فرهنگي و گردشگري سفارت ترکيه در تهران با اعلام اين خبر در گفت وگو با بنا از حضور ارطغرل گوناي، وزير فرهنگ و گردشگري جمهوري ترکيه، حسن آوني موتلو و قدير توپتاش استاندار و شهردار استانبول، در اين فستيوال خبر داد و گفت: پيش بيني مي‌شود هر گردشگر براي حضور در اين فستيوال حداقل ۵۸۰ تا ۱۰۰۰دلار آمريکا هزينه کند و با در نظر گرفتن ظرفيت بالاي شهر استانبول در آستانه صدمين سالگرد تشکيل دولت جمهوري در ترکيه برگزاري اين فستيوال ۲ ميليارد دلار درآمد غير مستقيم و ۴ ميليارد دلار درآمد از طريق گردشگران خارجي درآمد مستقيم داشته باشد و طي سال‌هاي آتي به ۱۰ ميليارد دلار افزايش داشته باشد.
بنابراين گزارش يکي از اهداف برگزاري اين فستيوال حفظ جايگاه استانبول به عنوان شهر بدون خواب است. لقب شهر بدون خواب استانبول را محافظت خواهد کرد. در اين فستيوال که با هدف تبديل شهر استانبول به عنوان اولين ترجيح گردشگران کشورهاي روسيه، ايران، اکراين، آذربايجان، عربستان سعودي، يونان، روماني، سوريه و عراق برگزار خواهد شد، گردشگران خارجي امکان اين را خواهند يافت تا با تخفيفات بالغ بر۵۰ درصد خارج از فصول معمول حراج بدون ماليات اقدام به خريد کنند.
رايزني فرهنگي و گردشگري سفارت ترکيه در تهران خاطر نشان کرد: در کنار برگزاري اين فستيوال استانبول در طي ۴۰ روز ميزبان گروه‌هاي مختلف کنسرت، نمايش، تفريحاتي براي بچه‌ها و... خواهد بود که بر استقبال گردشگران از اين رويداد مي‌افزايد.
به نظر مي‌آيد استانبول با وسعت حدود ۵ هزار و ۳۴۳ کيلومتر مربع و جمعيتي معادل ۱۴ ميليون نفر شهري به وسعت يک کشور با ۹۰ مرکز خريد که در چهار نقطه شهر و در مناطقي استراتژيک و مهم از قبيل، منطقه تقسيم، نيشانتاشي، شيشلي، باکرکوي، فاتيح، باحريه، و باغداد قرار گرفته‌اند با برگزاري اين فستيوال به بازاري به وسعت يک شهر تبديل مي‌شود.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • ترکیه چشم به راه گردشگران در ماه رمضان
  • برگزاری سومين دوره فستيوال دنياي ديجيتال ...
  • نمايشگاه اختصاصي ايران در ترکيه برگزار م ...
  • رشد خيره کننده مبادلات تجاري ايران و ترکي ...
  • برپایی نمایشگاه خودروی استانبول تا 21 آبا ...
  • گشايش نمايشگاه ايران - اكسپو 2011 در استانب ...
  • نفوذ شرکت هاي ايراني به بازارهاي جهاني از ...
  • بازار داغ هتل‌هاي تقلبي در ترکيه
  • عربستان، نمايشگاه گردشگري برگزار مي‌کند
  • تبليغ فستيوال خريد آنلاين در هند با تمرکز ...
  •  
     

     

     
     
    اطلاعات
     
    اگر شما عضو باشيد، فقط مي توانيد نظر ارسال کنيد