» لباس زنده شد از بس که "تاپ" داشت
» تابستانِ امسال گرم است، اما دلچسب است
» بهترين كمپين هاي چاپي سال 14-2013 (قسمت اول)
» کمپین فضای مجازی ریحون: حرکت روی خط قرمز
» نیمی از سازمان‏هابه دنبال استخدام متخصصان موبایل
» نیکون یکی از بهترین لنزهای خود را به لرزش‏گیر مجهز می‏کند
» ورود گوشی‏های هوشمند لیگو به بازار ایران
» ساخت تلسکوپ روباتیک برای اسمارت‌ فون‏ها
» گزارشی از بازار پر سود کسب و کار در اینستاگرام
» وقتی فروشگاه های نایک به باشگاه ورزشی تبدیل می شود

» همشهری آنلاین: ساخت عینکی برای کور رنگ‌ها
» برترینها: بیستمین سالگرد تاسیس msn.com
» تبلیغات خلاق: مک دونالد
» آیمارکتور: دیجیتال مارکتینگ چیست؟
» دنیای اقتصاد: پروژه‌های جدید ایرانسل معرفی شد
» ایسنا: رمزگشایی از نسخه‏ های خطی شکننده و نادر با فناوری جدید
» مهر: آی فون‌های جدید با هیدروژن شارژ می‌شوند
» ایده یاب: آژانس مسافرتی Student Travel Bureau
» شارا: رمز ارتباط جامع با مخاطب
» موبنا: اپلیکیشن های کاربردی برای کاربران دیجیتالی را بشناسید

 

 
فستيوال خريد استانبول با هدف افزايش حجم تجاري ترکيه از ۲ ميليارد دلار به ۱۰ ميليارد دلار۲۷ اسفند ۱۳۸۹ لغايت ۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ برپا مي‌شود.
رايزني فرهنگي و گردشگري سفارت ترکيه در تهران با اعلام اين خبر در گفت وگو با بنا از حضور ارطغرل گوناي، وزير فرهنگ و گردشگري جمهوري ترکيه، حسن آوني موتلو و قدير توپتاش استاندار و شهردار استانبول، در اين فستيوال خبر داد و گفت: پيش بيني مي‌شود هر گردشگر براي حضور در اين فستيوال حداقل ۵۸۰ تا ۱۰۰۰دلار آمريکا هزينه کند و با در نظر گرفتن ظرفيت بالاي شهر استانبول در آستانه صدمين سالگرد تشکيل دولت جمهوري در ترکيه برگزاري اين فستيوال ۲ ميليارد دلار درآمد غير مستقيم و ۴ ميليارد دلار درآمد از طريق گردشگران خارجي درآمد مستقيم داشته باشد و طي سال‌هاي آتي به ۱۰ ميليارد دلار افزايش داشته باشد.
بنابراين گزارش يکي از اهداف برگزاري اين فستيوال حفظ جايگاه استانبول به عنوان شهر بدون خواب است. لقب شهر بدون خواب استانبول را محافظت خواهد کرد. در اين فستيوال که با هدف تبديل شهر استانبول به عنوان اولين ترجيح گردشگران کشورهاي روسيه، ايران، اکراين، آذربايجان، عربستان سعودي، يونان، روماني، سوريه و عراق برگزار خواهد شد، گردشگران خارجي امکان اين را خواهند يافت تا با تخفيفات بالغ بر۵۰ درصد خارج از فصول معمول حراج بدون ماليات اقدام به خريد کنند.
رايزني فرهنگي و گردشگري سفارت ترکيه در تهران خاطر نشان کرد: در کنار برگزاري اين فستيوال استانبول در طي ۴۰ روز ميزبان گروه‌هاي مختلف کنسرت، نمايش، تفريحاتي براي بچه‌ها و... خواهد بود که بر استقبال گردشگران از اين رويداد مي‌افزايد.
به نظر مي‌آيد استانبول با وسعت حدود ۵ هزار و ۳۴۳ کيلومتر مربع و جمعيتي معادل ۱۴ ميليون نفر شهري به وسعت يک کشور با ۹۰ مرکز خريد که در چهار نقطه شهر و در مناطقي استراتژيک و مهم از قبيل، منطقه تقسيم، نيشانتاشي، شيشلي، باکرکوي، فاتيح، باحريه، و باغداد قرار گرفته‌اند با برگزاري اين فستيوال به بازاري به وسعت يک شهر تبديل مي‌شود.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • ترکیه چشم به راه گردشگران در ماه رمضان
  • برگزاری سومين دوره فستيوال دنياي ديجيتال ...
  • نمايشگاه اختصاصي ايران در ترکيه برگزار م ...
  • رشد خيره کننده مبادلات تجاري ايران و ترکي ...
  • برپایی نمایشگاه خودروی استانبول تا 21 آبا ...
  • گشايش نمايشگاه ايران - اكسپو 2011 در استانب ...
  • نفوذ شرکت هاي ايراني به بازارهاي جهاني از ...
  • بازار داغ هتل‌هاي تقلبي در ترکيه
  • عربستان، نمايشگاه گردشگري برگزار مي‌کند
  • ارزش بليت يك فستيوال موسيقي، دو قطره خون ...
  •  
     

     

     
     
    اطلاعات
     
    اگر شما عضو باشيد، فقط مي توانيد نظر ارسال کنيد