» ابتکار جالب یک میوه ‌فروشی برای جذب مشتری
» دغدغه: نوارهای آبی و سفید و زرد در آگهی بستنی ایرانی
» گرافیتی و بستنی یخی
» برگزاری دوره برندسازی برای اشخاص
» وقتی "ضمانت خرید" به "روی خوش زندگی" تبدیل می‌شود
» تشکر: صدای ربنای شما شنیده شد
» از نظر سامسونگ، اپل دارها يك بار ديگر احمق به نظر مي‌رسند
» بدون شرح: خوب خوابیدن
» بدون شرح: هیچکس تنها نیست؛ اما من تنها هستم
» رستورانی که خاطرات دهه شصت را زنده می کند

» شرق: کاسبی جدید تلویزیون؛ از دقیقه‌ای 50هزار تا 2میلیون‌تومان
»
» ایرنا: تبلیغات سوء برای فروش دستگاه های تصفیه آب
»
» خبرآنلاین: کیف آمازون چیست؟
»
» پول نیوز: نستله؛ قوطی شیرخشک یا سکوی قهرمانی محصولات غذایی
»
» رایورز: جایزه دو میلیون پوندی گوگل برای بهتر کردن جهان
»
» مارکتینگ نیوز: باکس نوشیدنی سخنگو shock top
»
» شارا: تبلیغات اینترنتی در روابط عمومی
»
» همشهری آنلاین: روزنامه همشهری با ۱۰۶ امتیاز، رتبه اول را برای جذب آگهی دولتی گرفت
»
» تسنیم: بساط فعالیت‌های تبلیغاتی را از اردوی تیم جمع کنید
»
» مارکتینگ نیوز: برند کفش CR7 وارد بازار می‌شود

 

 
فستيوال خريد استانبول با هدف افزايش حجم تجاري ترکيه از ۲ ميليارد دلار به ۱۰ ميليارد دلار۲۷ اسفند ۱۳۸۹ لغايت ۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ برپا مي‌شود.
رايزني فرهنگي و گردشگري سفارت ترکيه در تهران با اعلام اين خبر در گفت وگو با بنا از حضور ارطغرل گوناي، وزير فرهنگ و گردشگري جمهوري ترکيه، حسن آوني موتلو و قدير توپتاش استاندار و شهردار استانبول، در اين فستيوال خبر داد و گفت: پيش بيني مي‌شود هر گردشگر براي حضور در اين فستيوال حداقل ۵۸۰ تا ۱۰۰۰دلار آمريکا هزينه کند و با در نظر گرفتن ظرفيت بالاي شهر استانبول در آستانه صدمين سالگرد تشکيل دولت جمهوري در ترکيه برگزاري اين فستيوال ۲ ميليارد دلار درآمد غير مستقيم و ۴ ميليارد دلار درآمد از طريق گردشگران خارجي درآمد مستقيم داشته باشد و طي سال‌هاي آتي به ۱۰ ميليارد دلار افزايش داشته باشد.
بنابراين گزارش يکي از اهداف برگزاري اين فستيوال حفظ جايگاه استانبول به عنوان شهر بدون خواب است. لقب شهر بدون خواب استانبول را محافظت خواهد کرد. در اين فستيوال که با هدف تبديل شهر استانبول به عنوان اولين ترجيح گردشگران کشورهاي روسيه، ايران، اکراين، آذربايجان، عربستان سعودي، يونان، روماني، سوريه و عراق برگزار خواهد شد، گردشگران خارجي امکان اين را خواهند يافت تا با تخفيفات بالغ بر۵۰ درصد خارج از فصول معمول حراج بدون ماليات اقدام به خريد کنند.
رايزني فرهنگي و گردشگري سفارت ترکيه در تهران خاطر نشان کرد: در کنار برگزاري اين فستيوال استانبول در طي ۴۰ روز ميزبان گروه‌هاي مختلف کنسرت، نمايش، تفريحاتي براي بچه‌ها و... خواهد بود که بر استقبال گردشگران از اين رويداد مي‌افزايد.
به نظر مي‌آيد استانبول با وسعت حدود ۵ هزار و ۳۴۳ کيلومتر مربع و جمعيتي معادل ۱۴ ميليون نفر شهري به وسعت يک کشور با ۹۰ مرکز خريد که در چهار نقطه شهر و در مناطقي استراتژيک و مهم از قبيل، منطقه تقسيم، نيشانتاشي، شيشلي، باکرکوي، فاتيح، باحريه، و باغداد قرار گرفته‌اند با برگزاري اين فستيوال به بازاري به وسعت يک شهر تبديل مي‌شود.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • ترکیه چشم به راه گردشگران در ماه رمضان
  • برگزاری سومين دوره فستيوال دنياي ديجيتال ...
  • نمايشگاه اختصاصي ايران در ترکيه برگزار م ...
  • برپایی نمایشگاه خودروی استانبول تا 21 آبا ...
  • رشد خيره کننده مبادلات تجاري ايران و ترکي ...
  • گشايش نمايشگاه ايران - اكسپو 2011 در استانب ...
  • نفوذ شرکت هاي ايراني به بازارهاي جهاني از ...
  • بازار داغ هتل‌هاي تقلبي در ترکيه
  • عربستان، نمايشگاه گردشگري برگزار مي‌کند
  • حضور فعال شركت هاي ايراني در نمايشگاه بين ...
  •  
     

     

     
     
    اطلاعات
     
    اگر شما عضو باشيد، فقط مي توانيد نظر ارسال کنيد