» مک دونالد و صبر و انتظار پدران
» آرامش پس از طوفان
» معرفی خدمات شتاب "ملل" در ماه رمضان
» کارآفرینان از بلندپروازی نمی ترسند
» هم_سایه_شو؛ سایه امن "پریل" برای زنان سرپرست خانوار
» حس خوب مخاطبان در کمپین مناسبتی
» نقش خاطره بر قلب مخاطبان
» درخشش محصولات ایرانی در میادین بین المللی
» عبیدی، ۷۰ ساله ای جوان
» چرا لوگوها معمولا در سمت چپ قرار می‌گیرند

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
تبیین استراتژی دراز مدت توییتردر سال 2011
" دیک کاستولا " مدیر عامل جدید شبکه اجتماعی توییتر در آخرین مصاحبه خود در نمایشگاه بین المللی تکنولوژی CES استراتژی خود در سال 2011 را تبیین کرد.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت direct traffic media، دیک کاستولا استراتژی دراز مدت خود را در شرکت توییتر دسترسی مداوم افراد به اطلاعات مورد نیاز خود دانست. او در ادامه توضیح داد که هدف از راه اندازی و توسعه این سایت فقط برقراری ارتباط میان افراد نبوده بلکه نیازهای آنها را نیز برآورده می کند.
برخی افراد فقط از توییتر مانند یک ستاد خبری استفاده کرده و دیگران از آن به عنوان راهی برای تماس با دوستان بهره می برند.
توییتر به کشف راهی برای ایفای نقش به عنوان یک شبکه اطلاعاتی و همچنین پاسخ به نیاز کاربران می اندیشد. او تصویر روشنی از سیاست این شرکت در آینده ارائه نکرد اما گفت:نوع احتیاجات کاربران در شکل گیری استراتژی این سایت موثر بوده و لزوم برقراری تعادل میان آنها و اهداف شرکت را به اثبات می رساند.
به عقیده کاستولا 40 درصد از تمام اخبار توییتر از طریق موبایل به کاربران منتقل می شود. موبایل یک راهنمای مهم برای موفقیت دراز مدت این شبکه و یک سکوی بزرگ برای این کار به شمار می رود. یک دلیل دیگر برای تبیین استراتژی این شرکت تلاش برای گسترش دفاتر آن در سرتاسر جهان است. در سه ماه پایانی سال 2010 توییتر 100 کارمند جدید استخدام کرده و از ژاپن و انگلیس به عنوان کشورهای هدف در راستای توسعه شعبه های خود نام می برد.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • توییتر از استراتژی توسعه بازار خود عقب اف ...
  • توییتر؛ سریع‌ترین شبکه اجتماعی در حال رش ...
  • ارتقای سطح تبلیغات، پیشنهاد جدید فیس‌بو ...
  • موسس توییتر،مرد سال رسانه برگزیده جشنوار ...
  • تمرکز توییتر بر روی تبلیغات
  • توییتر پوست‌اندازی می‌کند
  • توییتر به استقبال رمضان رفت
  • شبکه‌های اجتماعی در صدر علاقه کاربران هم ...
  • مدیرعامل توییتر استعفا کرد
  • چهره جدید توییتر رونمایی شد
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر