» گلرنگ از تولید به اشتغال گسترده رسیده است
» محبوب ترین عکس اینستاگرام با 18 میلیون لایک
» بیلبوردی که دزدها را به خانه خالی راهنمایی می کند
» ششمین نشست تدوین بودجه شرکت های dnaunion کلید خورد
» مزیت رقابتی پایدار از هم افزایی ارکان مختلف سازمان حاصل می شود
» تلاقی لذت و کیفیت در بسته بندی جدید سن ایچ
» گلستان؛ ماندن یا نماندن در تبلیغات، مسئله این است؟
» Baby Dove: زندگی واقعی، زندگی زیبا
» با Subway سر میزغذا عاشق شوید
» تولید 1100 محصول داخلی توسط شرکت آریان کیمیا تک

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

 

 
تغییرات چشمگیر تبلیغات محیطی جشنواره تئاتر فجر
دبیر بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از انجام تبلیغات محیطی جشنواره در سطح کیفی بالا با رویکردی متفاوت خبر داد.
محمد حیدری درباره تبلیغات محیطی مد نظر برای بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به خبرنگار مهر گفت: مجموعه تبلیغات جشنواره بیست و نهم در بخش‌های مختلف متنوع خواهد بود. با توجه به هماهنگی انجام شده با شهرداری تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران قرار است بین 60 تا 100 بیلبورد در سطح شهر تهران در ایام جشنواره داشته باشیم.
وی افزود: از 16 بهمن‌ماه هم در ایستگاه‌های اتوبوس و اتوبوس‌های شهری تهران پوستر و جدول جشنواره نصب می‌شود. قرار است در کلیه ایستگاه‌های مترو نیز تیزر و تبلیغات دیگر جشنواره پخش شوند.
حیدری با اشاره به متفاوت بودن تبلیغات محیطی در سطح سالن‌های جشنواره گفت: برای مجموعه تئاتر شهر هم تبلیغات محیطی جدیدی با رویکردی متفاوت طراحی شده که به نظر می‌آید جذابیت‌های خاصی را برای هنرمندان و مخاطبین داشته باشد.
مدیر سابق مجموعه تئاتر شهر یادآور شد: تمام سعی و تلاش بر این است که زیبایی معماری تئاتر شهر حفظ شود و چیزی روی ستون‌ها و ساختمان نصب نمی‌شود. نورپردازی خاصی برای بنای تئاتر شهر طراحی شده که از 16 بهمن‌ماه این طراحی اجرا می‌شود.
حیدری ادامه داد: در محدوده تئاتر شهر از چهارراه ولیعصر تا فضای پشت مجموعه دیواری به ارتفاع دو متر نصب می‌شود که محدوده تئاتر شهر را از پیاده‌رو جدا کرده و تبلیغات جشنواره روی آن نصب می‌شود. نظرم این است که با هماهنگی‌هایی که انجام شده بتوانیم شرایط بهتری را در خصوص تبلیغات محیطی جشنواره در این دوره فراهم بیاوریم.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • تبلیغات محیطی جشنواره فیلم فجر در مترو آغ ...
  • هنرهای محیطی در مترو اجرا شد
  • کمبود تبلیغات محیطی و مهجور ماندن تئاتر ب ...
  • رونمایی از پوستر جدید جشنواره تئاتر فجر و ...
  • بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاتره ...
  • شمش‌های طلای ایرانسل به برندگان اهدا شد
  • برگزاری نخستین جشنواره تبلیغات، خدمات تب ...
  • اجرای ایده های شهروندان در تبلیغات محیطی
  • جشنواره گردشگری در تهران قدیم برپا می‌شو ...
  • برج میلاد میزبان جشنواره کودک شد
  •