» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
تعویق برگزاری کنفرانس برندینگ شهری به دلیل عدم استقبال
نخستین کنفرانس ملی برندینگ شهری که قرار بود توسط شرکت پاینده تاو شناسا و شهرداری تهران در تاریخ 15 بهمن ماه برگزار شود به دلیل عدم استقبال به تعویق افتاد .
حسین زاده دبیرعلمی کنفرانس برندینگ شهری در رابطه با زمان دقیق برگزاری این کنفرانس و دلایل به تعویق افتادن آن به خبرنگار ام بی ای نیوز گفت: زمان مشخصی از طرف شهرداری تهران اعلام نشده است اما طبق توافقات به عمل آمده این کنفرانس در اواخر خرداد ماه برگزار خواهد شد .وی افزود: دلیل به تعویق افتادن کنفرانس مشخص نبودن تعداد افرادشرکت کننده در این کنفرانس بود .
حسین زاده تصریح کرد: با توجه به توافق شهرداری ،فراخوانی برای تمامی شهرداری های کشور منتشر شده و اطلاع رسانی جامع و کاملی برای حضور شهرداری ها در این کنفرانس صورت خواهد گرفت که این موضوع نیز یکی از دلایل به تعویق افتادن این کنفرانس بود .
وی در پایان گفت: هنوز سالن و زمان مشخصی برای برگزاری این کنفرانس در نظر گرفته نشده است و دلیل مهم آن مشخص نبودن میزان شرکت کنندگان است .

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • برگزاری اولین کنفرانس" برندهای سبز "به ت ...
  • برگزاری همایش جایگاه برندینگ در صنعت ساخ ...
  • برگزاری کنفرانس ملی بازاریابی و برندهای ...
  • برگزاری کنفرانس انتخاب برترین تبلیغ ایرا ...
  • زمان جدید برگزاری کنفرانس بین‌المللی مد ...
  • کنفرانس ملی بازاریابی و برند‌سازی با روی ...
  • تغییر در زمان و مکان کنفرانس فناوری های ب ...
  • برگزاری دو کنفرانس بین المللی بازاريابي ...
  • عدم استقبال مدیران شرکت ها از کنفرانس تبل ...
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس مدیران کیفیت
  •