» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» آیا در دوران رکود اقتصادی به تبلیغات نیاز داریم؟
» کفش های نایک خود را نسوزانید، آن ها را اهدا کنید
» هواوی خطاب به خریداران گوشی آیفون: آبمیوه بخورید، طول می کشد

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
امروزه نوجوانان با اینترنت رشد کرده و به عنوان ساکنان بومی یک شهر دیجیتال در حوزه استفاده از اینترنت و تکنولوژی پیشرو شده اند.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت www.emarketer.com، تخمین زده می شود که تا پایان سال 2011، 96 درصد از نوجوانان آمریکایی 12 تا 17 ساله حد اقل یک بار در ماه از اینترنت استفاده کنند.
نقش شبکه های اجتماعی درعادتهای خرید میان نوجوانان
نمودار شماره یک: کاربران نوجوان آمریکایی در مقایسه با کل کاربران، 2015-2010
قرمز: کاربران نوجوان
مشکی: کل کاربران
توجه: در این تحقیق کاربرانی مورد توجه قرار گرفته اند که در فاصله سنی 12 تا 17 سال حداقل یک بار در ماه از اینترنت استفاده کرده اند.

استفاده از اینترنت نه تنها یک سرگرمی به شمار رفته، بلکه یک ابزار ضروری برای انجام کارهایی مانند برقراری ارتباط، یادگیری و خرید می باشد.
استفاده از شبکه های اجتماعی نیز به همین اندازه ضروری به نظر می رسد. امسال بیش از چهار پنجم از نوجوانان به استفاده از شبکه های اجتماعی روی آورده اند، که این آمار 64 درصد از کل کاربران اینترنت را تشکیل می دهند. تقریبا سه چهارم از نوجوانان یک بار در ماه به فیس بوک مراجعه می کنند.


نمودار شماره دو: کاربران نوجوان فیسبوک، 2010
نقش شبکه های اجتماعی درعادتهای خرید میان نوجوانان
73 درصد از نوجوانان 12 تا 17 ساله حداقل یک بار در ماه به فیس بوک مراجعه می کنند.
70 درصد از نوجوانان 12 تا 17 ساله یک بار در هفته به فیس بوک مراجعه می کنند.
69 درصد از نوجوانان 13 تا 17 ساله یک پروفایل در فیس بوک دارند.
59 درصد از نوجوانان 10 تا 17 ساله از فیس بوک استفاده می کنند.
41 درصد از نوجوانان 13 تا 19 ساله عضو فیس بوک هستند.

نیاز همه مردم به حضور در اجتماع، به خصوص نوجوانان، موجب شده است تا فروشندگان آنها را مورد توجه قرار دهند. نقش دوستان عامل مهم در رفتار خرید دختران نوجوان محسوب می شود.
با توجه به اطلاعات دریافتی از موسسه تحقیقاتی آمریکایی بررسی رفتارهای مصرف کننده " GFK MRI "، میزان خرید اینترنتی توسط دختران نوجوان از سه و نیم میلیون نفر در سال 2009، به چهار میلیون در سال 2010 رسیده است.
در کنار توجه به قیمت کالاها، این گروه از کاربران هنگام خرید بیشتر به تایید دوستان و همسالان می اندیشند.
نمودار شماره سه: خریداران نوجوان دختر آمریکایی، 2015-2010
نقش شبکه های اجتماعی درعادتهای خرید میان نوجوانان
مشکی: خریداران اینترنتی نوجوان دختر
قرمز: درصد از کل خریداران اینترنتی نوجوان

توجه: این آمار نوجوانان دختر 12 تا 17 ساله ای را شامل می شود که در 12 ماه گذشته حداقل یک خرید اینترنتی انجام داده اند.

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • توییتر از استراتژی توسعه بازار خود عقب اف ...
  • دخترها بیشتر به SMS علاقه دارند
  • فروش محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نو ...
  • آمار و ارقام جالب از شبکه اجتماعی اینستاگ ...
  • نسل جدید رسانه ها برای تاثیرگذاری بر رفتا ...
  • نوجوانان میلیونر کارآفرین
  • استفاده نیمی از جوانان انگلیسی از گوشی هو ...
  • تولید 24 عنوان بازی رایانه‌ای در کانون پر ...
  • نوجوانان و جوانان در اوقات فراغت خود چه م ...
  • فیفا بلیت بازی‌های جام جهانی نوجوانان را ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر