» گلرنگ از تولید به اشتغال گسترده رسیده است
» محبوب ترین عکس اینستاگرام با 18 میلیون لایک
» بیلبوردی که دزدها را به خانه خالی راهنمایی می کند
» ششمین نشست تدوین بودجه شرکت های dnaunion کلید خورد
» مزیت رقابتی پایدار از هم افزایی ارکان مختلف سازمان حاصل می شود
» تلاقی لذت و کیفیت در بسته بندی جدید سن ایچ
» گلستان؛ ماندن یا نماندن در تبلیغات، مسئله این است؟
» Baby Dove: زندگی واقعی، زندگی زیبا
» با Subway سر میزغذا عاشق شوید
» تولید 1100 محصول داخلی توسط شرکت آریان کیمیا تک

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
ام بی ای نیوز- ایران با 93 درصد مصرف کننده سس مایونز به همراه اوکراین و ونزوئلا جزو پر تقاضا ترین کشور ها در بازار سس مایونز به شمار می روند.
به گزارش ام بی ای نیوز بر اساس تحقیقات انجام شده سس های مایونز در سبد غذایی مردم از جایگاه ویژه ای بر خوردار می باشد تا آنجا که اکثر کشور های جهان بین 80 تا 92 درصد مصرف کننده سس مایونز دارند و در این میان روسیه با 92 درصد به همراه لبنان با 91 درصد و افریقای جنوبی با 90 درصد به ترتیب پر تقاضا ترین کشور های مصرف کننده سس مایونز در جهان هستند.
در مقابل مصرف کننده های عمده این محصول غذایی؛اندونزی با 3 درصد مصرف کننده و بعد از آن اوگاندا با 6 درصد ، کنیا با 8 درصد و چین با 10 درصد کم ترین مصرف کننده سس مایونز در جهان هستند. این گزارش حاکی است در میان کشور های جهان از لحاظ منطقه ای آمریکای لاتین و مرکزی و آفریقایی پر کشش ترین بازار را برای سس مایونز دارد چرا که هلند و مکزیک هر کدام با 89 درصد مصرف کننده و بعد از آن پورتوریکو، آمریکا و کرواسی به ترتیب با 88 ، 86 و 84 درصد توانسته اند بزرگترین بازار مصرف سس را در منطقه از آن خود نمایند.شیلی و چک با 83 درصد ، آرژانتین با 82 درصد ، پرو،انگلیس و برزیل با 81 درصد و اکوادور و کلمبیا با 80 درصد جمعیت علاقه مند به سس های مایونز هستند.
در مقابل نیز میزان گرایش و علاقه به مصرف سس مایونز در هنگ کنگ، استرالیا ، سنگاپور، تایوان و تایلند در حد صفر گزارش شده است. به نظر می رسد افزایش گرایش به فست فود ها و قرار گرفتن در سبد غذایی مردم اکثر نقاط جهان واز سوی دیگر وجود طعم های متنوع و مناسب با ذائقه همه سنین مهمترین عامل رشد بازار سس ها آن هم به صورت جهانی است.

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • ایران جزء 10کشور کم مصرف غذای آماده کودک د ...
  • 39 درصد شهرنشینان ایران از خوشبو کننده ها ...
  • ایران در رده 14 جدول مصرف آب معدنی جهانی قر ...
  • ایران جزو 4 گروه بزرگ مصرف کننده مواد شوین ...
  • 45 میلیون ایرانی در خانه های خود DVD player دار ...
  • ورود سس مایونز و گوجه فرنگی به سبد محصولا ...
  • ایرانی ها؛ دومین مبتلایان به سوء هاضمه در ...
  • ایرانی ها سالانه حداقل 820 میلیون شامپو می ...
  • طعم خوب مایونز شکلاتی Heinz تضمین می شود
  • ورود«چای کیسه ای» به سبد غذایی 61 درصد مرد ...
  •