» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
ام بی ای نیوز- 39 درصد جامعه شهرنشین ایران از انواع خوشبو کننده ها ی هوا استفاده می کنند.
به گزارش ام بی ای نیوز بر اساس آمار ارایه شده از سوی یک مرکز تحقیقاتی معتبر جهانی مبنی بر میزان مصرف خوش بو کننده ها در جهان ،ایرلند شمالی با 77 درصد مصرف کننده رتبه اول را در بازار انواع خوشبو کننده ها داشته و بعد از آن آمریکا و چین هر کدام با 76 درصد مصرف کننده توانسته اند عنوان دومین مصرف کننده این محصول بهداشتی را به خود اختصاص دهند.
امروزه یکی از ساده ترین راههای از بین بردن بوهای نا مطبوع استفاده از انواع اسپری های خوش بو کننده هواست که به صورت کارخانه ای و در انواع و اقسام مدل ها و اسانس ها تهیه می شود. آمار بدست آمده نشان می دهد ایرلند جنوبی با 72 درصد و آفریقای جنوبی با 70 درصد در رده پر مصرف ترین کشور های جهان در استفاده از انواع خوش بو کننده ها هستند.
تحقیقات انجام شده در این رابطه بر آنست که گرایش به استفاده از انواع خوش بو کننده ها در میان کشور های در حال توسعه بیشتر از سایر مناطق می باشد تا آنجا که اسلونیا، اندونزی، اسپانیاو شیلی به ترتیب با 69 ، 64 ، 63 و 62 درصد مصرف کننده را دارند.
در مقابل نیز تایلند با 6 درصد و فیلیپین با 7 درصد مصرف کننده کم ترین تقاضا را برای این محصول بهداشتی به خود اختصاص داده اند. اوگاندا با 11 درصد، اندونزی با 12 درصد ، کره جنوبی با 13 درصد ، چین با 14 درصد و هندوستان با 17 درصد متقاضی برای این محصولات به ترتیب در پایین ترین رده بندی این تحقیق قرار گرفته اند.
میزان مصرف خوشبو کننده های هوا در کشور هایی مانند تایوان،سوئد، سنگاپور و ایتالیا نیز در حد صفر گزارش شده است.

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • تقاضای 93 درصدی برای سس مایونز در ایران
  • ایران جزء 10کشور کم مصرف غذای آماده کودک د ...
  • ایران جزو 4 گروه بزرگ مصرف کننده مواد شوین ...
  • ایران در رده 14 جدول مصرف آب معدنی جهانی قر ...
  • 70 درصد ایرانی ها شربت میوه مصرف می کنند
  • استقبال نیمی ازمردم از شیرهای طعم دار
  • تیغ های معمولی پرطرفدارترین نوع تیغ در ا ...
  • 45 میلیون ایرانی در خانه های خود DVD player دار ...
  • ایرانی ها سالانه حداقل 820 میلیون شامپو می ...
  • ورود«چای کیسه ای» به سبد غذایی 61 درصد مرد ...
  •