» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
سند قوانین و مقررات تبلیغات کشور تدوین شد
سند قوانین و مقررات تبلیغات کشور تدوین شده اما انتشار آن به سال آینده موکول شده است.
علیرضا کریمی مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ام بی ای نیوزدر خصوص این که قرار بود سند قوانین و مقررات تبلیغات کشورتا پایان سال جاری به تدوین برسد ، گفت: سند قوانین و مقررات تبلیغات کشور تدوین شده است اما براساس روشی که در دولت وجود دارد با تغییر وزیر و روی کار آمدن وزیر جدید، آیین نامه ای تدوین شده و با دریافت مجوز و تاییدیه از کمیسیون فرهنگی دولت و با رفع اشکالات در شورای عالی فرهنگی و یا مجلس شورای اسلامی این اسناد منتشر می گردد که سند قوانین و مقررات تبلیغات کشور نیز این روند را طی کرده و به زودی منتشر خواهد شد.
کریمی با ابراز تاسف از نبود تعرفه برای تقسیم تبلیغات در هرمتر مربع ازسطح شهر گفت: یک سری اختشاشات بصری در سطح شهر کاملا قابل لمس شده است که وجود شبه لمپ پست بنرهای فراوان در سطح شهرنیز به این اختشاشات دامن زده است و این موضوع نشان از رها بودن تبلیغات در کشورمان دارد که در این رابطه مجلس باید وارد کار شده و در کمیته فرهنگی این مسئله را مورد بررسی قرار داده و در این رابطه تصمیمی اتخاذ نماید .
وی در ادامه با اشاره به نظارت وزارت ارشاد به تبلیغات فرهنگی، تصریح کرد: باید برای تبلیغات در سطح کشوریک فرآیند خاص در نظر گرفته شود در حالی که شهرداری بیشتر فعالیت خود را در بخش سخت افزار متمرکز کرده است .
کریمی با بیان اینکه مصوبه ای برای میزان وجود آگهی درمطبوعات وجود ندارد تاکید کرد: در بخش مطبوعات محدودیتی برای حضور آگهی وجود ندارد و متاسفانه برخی از نشریات ما تبدیل به آگهی نامه شده اند و این موضوع فقط حقوق مشتریان را نقض می کند چون با این کار میزان مطالب و محتوای نشریات کم شده و تبلیغات جایگزین آن می شود در حالیکه مخاطبان نشریات را بیشتر برای دریافت مطالب و اطلاعات خریداری می کنند ولی متاسفانه چیزی که مشاهده و دریافت می شود تبلیغات فراوان است .

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • سند قوانین و مقررات تبلیغات کشور روی میز ...
  • تصویب سند قوانین و مقررات تبلیغات کشور تا ...
  • بحث و بررسی پیرامون قوانین و مقررات تبلیغ ...
  • ویرایش قوانین و مقررات درصنعت تبلیغات
  • کتاب قوانین و مقررات تبلیغاتی به چاپ رسید
  • نظارت بر تبلیغات پزشکی وظیفه وزارت ارشاد ...
  • کانون‌های آگهی و تبلیغاتی موظف به رعایت ...
  • شورای عالی بانک ها موظف به نظارت بر تبلیغ ...
  • وزارت ارشاد،‌ جلوی تخلف در آگهی‌های تبل ...
  • اختصاص جایزه در تبلیغات مشروط شد
  •