» دغدغه: بالاخره یکی یا دوتا؟
» بازاریابی و برندینگ به قیمت شاد کردن مخاطب
» تبلیغات خلاق: علاج واقعه قبل از وقوع بايد كرد!
» تیم کوک مدیر اپل با افتخار اعلام کرد که همجنسگرا است
» اسپری ضد زنگ Q20
» شگرد‌هایی برای محبوب‌ترین رئیس دنیا شدن
» آشنايي با گروه هاي تبليغاتي جهان: Omnicom
» ابری با احتمال بارش رنگین‌کمان
» بلک‌بری پاسپورت طلایی ساخت
» بدون شرح: رها شو!

» باشگاه خبرنگاران: تصاویر مفهومی فاش شده از iPhone 6S
» موبنا: سونی تغییرات جدیدی در کسب و کارش ایجاد می‌کند
» همشهری آنلاین: انبار بزرگترین فروشگاه آنلاین جهان
» مهر: نوشیدنی که جایگزین ورزش شده و لاغر می‌کند
» دیده بان بازار: کمپین بازاریابی مک‌دونالدز برای روز کودک : سنگ، کاغذ، قیچی
» موبنا: طراحی یک ساعت ژاپنی که تغییر شکل می‌دهد
» ایده یاب: سایت zomato
» دیده بان بازار: بیلبوردهای جادویی برای معرفی فستیوال شعبده‌بازی
» فازنت: اپلیکیشنی برای پخش ویدئوی 4K روی آی‌فون‏های جدید
» دنیای اقتصاد: گردش مجازی در تهران

 

 
ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی پل های پایتخت
تمام تابلوهای تبلیغاتی زیرپل های پایتخت تا اوایل خردادماه ساماندهی می شود.
محمد شهسواریان مدیر بازرگانی آژانس تبلیغاتی نوین عرفا در گفتگو با خبرنگار ام بی ای نیوز با اعلام این خبر گفت: پیش از این بیشتر تابلوهای تبلیغاتی موجود در زیر پل ها فاقد نوربوده و فضای مناسبی برای تبلیغات محیطی نداشت.
وی با اشاره به اینکه آژانس تبلیغاتی نوین عرفا ساماندهی تابلوهای زیر پل را با جدیت تمام آغاز نموده و قصد دارد قبل از ضرب الاجل سازمان زیباسازی شهر تهران آنها را ساماندهی نماید خاطر نشان کرد: 70 درصد از پلها را کابل کشی کرده ایم و نور رسانی آنها نیز در حال اتمام است و در زیر تمام تابلوهای زیر پل ها ،شناسه تابلو که معرف آژانس تبلیغاتی ارائه دهنده آن تابلو است ،نصب گردیده است وبه نظر می رسد فضای تبلیغاتی مناسبی برای برندهای داخلی و خارجی ایجاد شود .
وی در ادامه با تاکید بر اینکه ساماندهی تابلوهای زیر پلها توسط تیم حرفه ای در حال انجام است متذکر شد: در این راستا ما نیازمند همکاری معاونت راهبر ناجا برای صدور مجوز جرثقیل هستیم که اگر این موضوع برای ما ممکن شود جا به جایی فریم ها نیز انجام شده و پروسه ساماندهی سریع تر انجام می گیرد.
وی در پایان تصریح کرد: یکی از هدف های ما جلب نظرمشتریان داخلی و حمایت از برندهای داخلی برای تبلیغات محیطی است و ما در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم اما سازمان زیباسازی شهر تهران نیز باید همکاری خود را افازیش دهد چون برندهای داخلی نیاز به حمایت دارند.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • ساماندهی تبلیغات محیطی تا پایان سال 90
  • آژانس های تبلیغاتی ساماندهی تبلیغات را آ ...
  • ساماندهی تابلوهای پزشکان
  • پیشرفت 40 درصدی عملیات اصلاح ساختارتبلیغا ...
  • ساماندهی تابلوهای شهر با بودجه ۲۰۰ میلیا ...
  • تبلیغات تجاری باید به سمت مدیریت شهری برو ...
  • فضای تبلیغاتی شهر مریوان تغییر می‌کند
  • تبعات افزایش اجاره تابلوهای تبلیغاتی درح ...
  • اجرای طرح نصب تابلوهای سریالی در کرج
  • نصب مجدد تابلوهای تبلیغاتی ال جی
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر