» بدون شرح: در آگهی اورجینال، پای مهمان درمیان نیست
» بدون شرح: زردیِ من از تو
» بدون شرح: یک (1) تیر و دو (2) نشان
» سلفي خود را بر روي کفش های آديداس بیندازید
» چالش سطل آب يخ؛ بیش از 41 میلیون دلار تا الان
» دغدغه: لطفا قوانین بازی را عوض نکنید
» مدیریت برند: از «برکینگ بد» بیاموزیم
» شب های آرامش، از اول صبح؛ آنجا که میکروفون، آرامش خاطر می آورد
» از نزدیک با یک کمپین: حرکت بر مسیر
» بدون شرح: از اینترنت تا موکت

» ایسنا: دوچرخه‌ای که SMS می‌دهد
» تابناک: استراتژی‌های گوگلی مایکروسافت و اپل برای دزدیدن مشتریان!
» شارا: 4 دلیل حیاتی بودن خدمات مشتریان خوب
» دیده بان بازار: وقتی بانک رفاه آیفون ۶ را نیامده جایزه می‌دهد!!
» ویوان نیوز: آشنایی با بازاریابی اشانتیون
» خبر خودرو: لامبورگینی با مدلی جدید در راه پاریس است
» ایده یاب: اسپری اتو Eureka Easy Iron
» باشگاه خبرنگاران: تلفن هوشمندی برای ترک اعتیاد به تکنولوژی
» موبنا: 6 چیزی که باید درباره آی‌فون 6 بدانید
» ایسنا: لباس فضانوردی که مانند پوست دوم عمل می‌کند

 

 
ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی پل های پایتخت
تمام تابلوهای تبلیغاتی زیرپل های پایتخت تا اوایل خردادماه ساماندهی می شود.
محمد شهسواریان مدیر بازرگانی آژانس تبلیغاتی نوین عرفا در گفتگو با خبرنگار ام بی ای نیوز با اعلام این خبر گفت: پیش از این بیشتر تابلوهای تبلیغاتی موجود در زیر پل ها فاقد نوربوده و فضای مناسبی برای تبلیغات محیطی نداشت.
وی با اشاره به اینکه آژانس تبلیغاتی نوین عرفا ساماندهی تابلوهای زیر پل را با جدیت تمام آغاز نموده و قصد دارد قبل از ضرب الاجل سازمان زیباسازی شهر تهران آنها را ساماندهی نماید خاطر نشان کرد: 70 درصد از پلها را کابل کشی کرده ایم و نور رسانی آنها نیز در حال اتمام است و در زیر تمام تابلوهای زیر پل ها ،شناسه تابلو که معرف آژانس تبلیغاتی ارائه دهنده آن تابلو است ،نصب گردیده است وبه نظر می رسد فضای تبلیغاتی مناسبی برای برندهای داخلی و خارجی ایجاد شود .
وی در ادامه با تاکید بر اینکه ساماندهی تابلوهای زیر پلها توسط تیم حرفه ای در حال انجام است متذکر شد: در این راستا ما نیازمند همکاری معاونت راهبر ناجا برای صدور مجوز جرثقیل هستیم که اگر این موضوع برای ما ممکن شود جا به جایی فریم ها نیز انجام شده و پروسه ساماندهی سریع تر انجام می گیرد.
وی در پایان تصریح کرد: یکی از هدف های ما جلب نظرمشتریان داخلی و حمایت از برندهای داخلی برای تبلیغات محیطی است و ما در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم اما سازمان زیباسازی شهر تهران نیز باید همکاری خود را افازیش دهد چون برندهای داخلی نیاز به حمایت دارند.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • ساماندهی تبلیغات محیطی تا پایان سال 90
  • آژانس های تبلیغاتی ساماندهی تبلیغات را آ ...
  • ساماندهی تابلوهای پزشکان
  • پیشرفت 40 درصدی عملیات اصلاح ساختارتبلیغا ...
  • ساماندهی تابلوهای شهر با بودجه ۲۰۰ میلیا ...
  • تبلیغات تجاری باید به سمت مدیریت شهری برو ...
  • فضای تبلیغاتی شهر مریوان تغییر می‌کند
  • تبعات افزایش اجاره تابلوهای تبلیغاتی درح ...
  • اجرای طرح نصب تابلوهای سریالی در کرج
  • نصب مجدد تابلوهای تبلیغاتی ال جی
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر