» شرکت های بین المللی در ایران: اولین حضور رسمی
» فراخوان جمع آوری فعالیت های تبلیغاتی 1393
» چگونه یک گروه موسیقی ایرانی رکورد فروش بلیط را می زند؟
» اینستاگرام؛ مربع کوچکی برای همراهی های طولانی
» همه از روز پدر لذت بردند
» کپی کاری یا خلاقیت؛ یک نمونه برای بررسی
» هدیه یواشکی؛ ذخیره‌ی امید برای آینده
» طلوعی دوباره ...
» اینفوگرافیک: اینستاگرام برای کسب‌وکارهای آنلاین
» دوستت دارم مامان

» دنیای تبلیغات: معرفی تی شوی با موجوداتی که کف زمین را کثیف میکنند
» ایسنا: لامپی که بلندگو می‏شود
» تبلیغات خلاق: با جیپ رنگید در هر جایی، تاریخ بسازید
» مارکتینگ نیوز: حذف طعم دهنده و رنگ مصنوعی از موادغذایی تاکوبل
» مهر: ساخت باتری اسمارت‌فون با ته سیگار
» فارس: سمت جدید برای جان آیو
» دنیای اقتصاد: بازی موبایلی «سونیک در شهر» منتشر شد
» ایده یاب: بیمه HanseMerkur
» ایتنا: درآمدهای لینکدین کمتر از حد انتظار است
» جام جم آنلاین: ماشین‌هایی که دنده هوایی دارند!

 

 
ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی پل های پایتخت
تمام تابلوهای تبلیغاتی زیرپل های پایتخت تا اوایل خردادماه ساماندهی می شود.
محمد شهسواریان مدیر بازرگانی آژانس تبلیغاتی نوین عرفا در گفتگو با خبرنگار ام بی ای نیوز با اعلام این خبر گفت: پیش از این بیشتر تابلوهای تبلیغاتی موجود در زیر پل ها فاقد نوربوده و فضای مناسبی برای تبلیغات محیطی نداشت.
وی با اشاره به اینکه آژانس تبلیغاتی نوین عرفا ساماندهی تابلوهای زیر پل را با جدیت تمام آغاز نموده و قصد دارد قبل از ضرب الاجل سازمان زیباسازی شهر تهران آنها را ساماندهی نماید خاطر نشان کرد: 70 درصد از پلها را کابل کشی کرده ایم و نور رسانی آنها نیز در حال اتمام است و در زیر تمام تابلوهای زیر پل ها ،شناسه تابلو که معرف آژانس تبلیغاتی ارائه دهنده آن تابلو است ،نصب گردیده است وبه نظر می رسد فضای تبلیغاتی مناسبی برای برندهای داخلی و خارجی ایجاد شود .
وی در ادامه با تاکید بر اینکه ساماندهی تابلوهای زیر پلها توسط تیم حرفه ای در حال انجام است متذکر شد: در این راستا ما نیازمند همکاری معاونت راهبر ناجا برای صدور مجوز جرثقیل هستیم که اگر این موضوع برای ما ممکن شود جا به جایی فریم ها نیز انجام شده و پروسه ساماندهی سریع تر انجام می گیرد.
وی در پایان تصریح کرد: یکی از هدف های ما جلب نظرمشتریان داخلی و حمایت از برندهای داخلی برای تبلیغات محیطی است و ما در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم اما سازمان زیباسازی شهر تهران نیز باید همکاری خود را افازیش دهد چون برندهای داخلی نیاز به حمایت دارند.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • ساماندهی تبلیغات محیطی تا پایان سال 90
  • آژانس های تبلیغاتی ساماندهی تبلیغات را آ ...
  • ساماندهی تابلوهای پزشکان
  • پیشرفت 40 درصدی عملیات اصلاح ساختارتبلیغا ...
  • ساماندهی تابلوهای شهر با بودجه ۲۰۰ میلیا ...
  • تبلیغات تجاری باید به سمت مدیریت شهری برو ...
  • فضای تبلیغاتی شهر مریوان تغییر می‌کند
  • تبعات افزایش اجاره تابلوهای تبلیغاتی درح ...
  • اجرای طرح نصب تابلوهای سریالی در کرج
  • نصب مجدد تابلوهای تبلیغاتی ال جی
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر