» دغدغه: 92، چه خبر از مواد غذایی؟
» دغدغه: 92، چه خبر از بانک و بیمه؟
» دغدغه: 92، چه خبر از تنقلات؟
» دغدغه: 92، چه خبر از آرایشی بهداشتی ها؟
» دغدغه: هشدار برای کوسه های محترم
» دغدغه: 92، چه خبر از خودرو و هواپیما؟
» برندهای کپی شده‌ای که برابر اصل نیستند
» دغدغه: 92، چه خبر از شوینده ها؟
» خلاقیت بی‌محدودیت در طراحی لیبل بطری
» تبلیغ موزیکال متناسب با ایام

» باشگاه خبرنگاران: چرا مصرف کالای خارجی به کالای ایرانی ارجعیت دارد؟
»
» فارس: فیس‌بوک شبکه همراه تبلیغاتی تاسیس می‏ کند
»
» مهر: مطالعه روزنامه با فنجان هوشمند
»
» شارا: تأثیرات آگهی‌ها بر الگوهای رفتاری کودکان
»
» ایسنا: شرط سینماداران برای پخش بازیهای جام جهانی: خانم ها نیایند، شرمنده ایم!
»
» عصر ایران: «نوکیا» جمعه تمام می شود!
»
» همکاران سیستم: تعداد کاربران لینکدین از ۳۰۰ میلیون گذشت
»
» فرهنگ نیوز: ضد تبلیغ عجیب عادل علیه پرسپولیس
»
» فارس: گوشی سه ‌بعدی دنیای همراه را زیر و رو می‌کند
»
» تابناک: خطر بزرگی که رسانه ملی را تهدید می‌کند
»
» تسنیم: کاهش هزینه‌های تولید و بازاریابی در اولویت حوزه فرش باشد
»
» ایسنا: لوگوی ویژه گوگل به یاد 198 سالگی «شارلوت برونته»

 

 
ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی پل های پایتخت
تمام تابلوهای تبلیغاتی زیرپل های پایتخت تا اوایل خردادماه ساماندهی می شود.
محمد شهسواریان مدیر بازرگانی آژانس تبلیغاتی نوین عرفا در گفتگو با خبرنگار ام بی ای نیوز با اعلام این خبر گفت: پیش از این بیشتر تابلوهای تبلیغاتی موجود در زیر پل ها فاقد نوربوده و فضای مناسبی برای تبلیغات محیطی نداشت.
وی با اشاره به اینکه آژانس تبلیغاتی نوین عرفا ساماندهی تابلوهای زیر پل را با جدیت تمام آغاز نموده و قصد دارد قبل از ضرب الاجل سازمان زیباسازی شهر تهران آنها را ساماندهی نماید خاطر نشان کرد: 70 درصد از پلها را کابل کشی کرده ایم و نور رسانی آنها نیز در حال اتمام است و در زیر تمام تابلوهای زیر پل ها ،شناسه تابلو که معرف آژانس تبلیغاتی ارائه دهنده آن تابلو است ،نصب گردیده است وبه نظر می رسد فضای تبلیغاتی مناسبی برای برندهای داخلی و خارجی ایجاد شود .
وی در ادامه با تاکید بر اینکه ساماندهی تابلوهای زیر پلها توسط تیم حرفه ای در حال انجام است متذکر شد: در این راستا ما نیازمند همکاری معاونت راهبر ناجا برای صدور مجوز جرثقیل هستیم که اگر این موضوع برای ما ممکن شود جا به جایی فریم ها نیز انجام شده و پروسه ساماندهی سریع تر انجام می گیرد.
وی در پایان تصریح کرد: یکی از هدف های ما جلب نظرمشتریان داخلی و حمایت از برندهای داخلی برای تبلیغات محیطی است و ما در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم اما سازمان زیباسازی شهر تهران نیز باید همکاری خود را افازیش دهد چون برندهای داخلی نیاز به حمایت دارند.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • ساماندهی تبلیغات محیطی تا پایان سال 90
  • آژانس های تبلیغاتی ساماندهی تبلیغات را آ ...
  • ساماندهی تابلوهای پزشکان
  • پیشرفت 40 درصدی عملیات اصلاح ساختارتبلیغا ...
  • ساماندهی تابلوهای شهر با بودجه ۲۰۰ میلیا ...
  • تبلیغات تجاری باید به سمت مدیریت شهری برو ...
  • فضای تبلیغاتی شهر مریوان تغییر می‌کند
  • تبعات افزایش اجاره تابلوهای تبلیغاتی درح ...
  • اجرای طرح نصب تابلوهای سریالی در کرج
  • نصب مجدد تابلوهای تبلیغاتی ال جی
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر