» بدون شرح: SMARTIES، کوچولوهای باهوش می شوند
» محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی در سالی که گذشت
» دقایق ارزشمند زندگی
» چرا نباید مخاطبان را با بسترهای نرم افزای جدید با پیام بمباران کرد؟
» لباس زرد با دوخت انگلیسی!
» عیسی مسيح، بزرگ ترين مشتري آژانس تبليغاتي Mother
» تنبلِ آوازه خوان، گردشگران خسته را فرا می خواند!
» جلوي راننده بی ملاحظه ای که دوستش دارید را بگیرید
» زلاتان ابراهيموويچ در تبليغ ويتامين
» مرکز آموزش تخصصی سامسونگ افتتاح شد

» دیده بان بازار: نکاتی در مورد مدیریت برند در شبکه‌های اجتماعی
» دنیای اقتصاد: موتور اصلی جست‌وجوی خود را تغییر دهید
» پول نیوز: روایت اسب بخار به زبان آلمانی!
» موبنا: دستیار صوتی مایکروسافت جواب ایرانی‌ها را نمی‌دهد!
» مهر: آموزش فنون بازاریابی و فروش در دانشگاه هنر
» ایتنا: بسته خدمات ابری CPS مایکروسافت آماده ورود به بازار می‌شود
» دیده بان بازار: یاهو نیوز YAHOO NEWS در صدر وب‌سایت‌های خبری آمریکا قرار گرفت
» شارا: همخوانی فضای اینترنت و روابط عمومی
» تابناک: ویندوز 10 رؤیاهای لینوکس را نقش بر آب می‌کند
» دنیای تبلیغات: خلاقیت؛ پوسترهایی که توسط باکتریها نوشته شدند

 

 
تغییر ترکیب مدیریتی "کوکا کولا "برای ادامه بقا
"کوکا کولا" با راه اندازی یک دفتر جهانی برای بقا، منصبی جدید در کادر مدیریت خود به نام مدیر بقای شرکت ایجاد کرده است.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت www.marketingweek.co.uk، این شرکت بین المللی اخیرا 125 سالگی خود را جشن گرفت و مدیر بازاریابی خود در آمریکای شمالی به نام " بئاتریس پرز " را به عنوان مدیر بقای شرکت برگزید.
پرز به اقدامات ابتکاری کوکا کولا برای بقا در حوزه های آب، حفظ شرایط آب و هوایی، بسته بندی و بازیافت و تشکیل یک انجمن از طریق تاسیس دفتر جهانی بقای شرکت خواهد پیوست. او گزارش های خود را به معاون و مدیر اجرایی شرکت " الکس کامینگز " خواهد فرستاد.
رییس و مدیر عامل کوکا کولا " موهتار کنت " می گوید: " ما به پیشرفت های مهمی در حوزه فعالیت های ابتکاری برای بقا دست یافته ایم، اما رویکرد اخیر ما به تمرکز برای تسریع روند اجرای دستور کار حفظ سیستم و نیل به اهداف برنامه ریزی شده خود در سال 2020 نیاز دارد. ما فهرستی از کارهای مهم برای ایجاد یک تیم یکپارچه، استراتژی و برنامه کاری تهیه کرده ایم که اهداف و اقدامات ما را در یک مسیر قرار می دهد.
این تیم جدید از " جان رید "، معاون و مدیر روابط عمومی، " شارلوت اودس "، مدیر جهانی و رییس بخش امور اقتصادی زنان، " ابی روجرز "، معاون بخش ارتباطات و استراتژی بقا، " جف سیبرایت "، معاون بخش محیط زیست و آب و " لیزا مانلی "، مدیر گروه و رییس فعالیت های خارجی شرکت تشکیل شده است.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • آغاز فروش "کوکا کولا" با بطری های گیاهی
  • پپسی به نبرد با کوکا کولا می رود
  • فیس‌بوک رمز موفقیت کوکا کولا
  • راه اندازی کمپین تبلیغاتی جدید کوکا کولا ...
  • کوکا کولا جذابیت خود را از دست می دهد
  • رونمایی از طرح جدید کوکا کولای رژیمی
  • کمپین جهانی "کوکاکولا" در صد و بیست و پنج ...
  • پیام شادی کوکا کولا: اهمیت غذا خوردن در کن ...
  • کمپین جدید کوکا کولا ؛ شادی بدون مرز
  • پنج استراتژی مهم برای دستیابی به یک برند ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر