» دغدغه: 92، چه خبر از مواد غذایی؟
» دغدغه: 92، چه خبر از بانک و بیمه؟
» دغدغه: 92، چه خبر از تنقلات؟
» دغدغه: 92، چه خبر از آرایشی بهداشتی ها؟
» دغدغه: هشدار برای کوسه های محترم
» دغدغه: 92، چه خبر از خودرو و هواپیما؟
» دغدغه: 92، چه خبر از شوینده ها؟
» برندهای کپی شده‌ای که برابر اصل نیستند
» خلاقیت بی‌محدودیت در طراحی لیبل بطری
» تبلیغ موزیکال متناسب با ایام

» باشگاه خبرنگاران: چرا مصرف کالای خارجی به کالای ایرانی ارجعیت دارد؟
»
» فارس: فیس‌بوک شبکه همراه تبلیغاتی تاسیس می‏ کند
»
» مهر: مطالعه روزنامه با فنجان هوشمند
»
» شارا: تأثیرات آگهی‌ها بر الگوهای رفتاری کودکان
»
» ایسنا: شرط سینماداران برای پخش بازیهای جام جهانی: خانم ها نیایند، شرمنده ایم!
»
» عصر ایران: «نوکیا» جمعه تمام می شود!
»
» همکاران سیستم: تعداد کاربران لینکدین از ۳۰۰ میلیون گذشت
»
» فرهنگ نیوز: ضد تبلیغ عجیب عادل علیه پرسپولیس
»
» فارس: گوشی سه ‌بعدی دنیای همراه را زیر و رو می‌کند
»
» تابناک: خطر بزرگی که رسانه ملی را تهدید می‌کند
»
» تسنیم: کاهش هزینه‌های تولید و بازاریابی در اولویت حوزه فرش باشد
»
» ایسنا: لوگوی ویژه گوگل به یاد 198 سالگی «شارلوت برونته»

 

 
تغییر ترکیب مدیریتی "کوکا کولا "برای ادامه بقا
"کوکا کولا" با راه اندازی یک دفتر جهانی برای بقا، منصبی جدید در کادر مدیریت خود به نام مدیر بقای شرکت ایجاد کرده است.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت www.marketingweek.co.uk، این شرکت بین المللی اخیرا 125 سالگی خود را جشن گرفت و مدیر بازاریابی خود در آمریکای شمالی به نام " بئاتریس پرز " را به عنوان مدیر بقای شرکت برگزید.
پرز به اقدامات ابتکاری کوکا کولا برای بقا در حوزه های آب، حفظ شرایط آب و هوایی، بسته بندی و بازیافت و تشکیل یک انجمن از طریق تاسیس دفتر جهانی بقای شرکت خواهد پیوست. او گزارش های خود را به معاون و مدیر اجرایی شرکت " الکس کامینگز " خواهد فرستاد.
رییس و مدیر عامل کوکا کولا " موهتار کنت " می گوید: " ما به پیشرفت های مهمی در حوزه فعالیت های ابتکاری برای بقا دست یافته ایم، اما رویکرد اخیر ما به تمرکز برای تسریع روند اجرای دستور کار حفظ سیستم و نیل به اهداف برنامه ریزی شده خود در سال 2020 نیاز دارد. ما فهرستی از کارهای مهم برای ایجاد یک تیم یکپارچه، استراتژی و برنامه کاری تهیه کرده ایم که اهداف و اقدامات ما را در یک مسیر قرار می دهد.
این تیم جدید از " جان رید "، معاون و مدیر روابط عمومی، " شارلوت اودس "، مدیر جهانی و رییس بخش امور اقتصادی زنان، " ابی روجرز "، معاون بخش ارتباطات و استراتژی بقا، " جف سیبرایت "، معاون بخش محیط زیست و آب و " لیزا مانلی "، مدیر گروه و رییس فعالیت های خارجی شرکت تشکیل شده است.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • آغاز فروش "کوکا کولا" با بطری های گیاهی
  • پپسی به نبرد با کوکا کولا می رود
  • فیس‌بوک رمز موفقیت کوکا کولا
  • راه اندازی کمپین تبلیغاتی جدید کوکا کولا ...
  • کوکا کولا جذابیت خود را از دست می دهد
  • رونمایی از طرح جدید کوکا کولای رژیمی
  • کمپین جهانی "کوکاکولا" در صد و بیست و پنج ...
  • پیام شادی کوکا کولا: اهمیت غذا خوردن در کن ...
  • پنج استراتژی مهم برای دستیابی به یک برند ...
  • پرده برداری از بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر