» مسیرِ جایگزین، چطور پیدا شد؟
» اعترافات یک تبلیغاتچی جوان
» دغدغه: تر و خشک را باهم نسوزانیم
» استفاده از تکنیک تکان خوردن موها برای تبلیغ بنياد كودكان سرطاني
» کمپین های خودجوش اصلاح الگوی مصرف آب، قوی تر از تبلیغات سازمانی
» بدون شرح: حرفه ای در ...
» طراحی گرانقیمت ترین مسواک جهان 4 سال زمان برده است!
» درخواست از دیزاینرها براي مقابله در برابر ابولا
» آموزش مهمترین رویکرد توسعه بازاریابی دنیای امروز است
» لغو ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در هواپیما

» باشگاه خبرنگاران: این خودرو ذهن راننده را می خواند
» تابناک: اولین کاربری که به فیس‌بوک پیوست، اولین توئیت که منتشر شد
» مارکتینگ نیوز: نخستین کارت اعتباری جهان با قابلیت تشخیص اثر انگشت
» عصر ایران: تحقیر ضد تبلیغاتی آیفون همچنان ادامه دارد
» شارا: چگونه برای کسب و کار خود یک کمپین موفق ایجاد کنید
» تسنیم: "Galaxy S۵ Plus" چه مشخصات جدیدی دارد؟
» فازنت: «مایکروسافت لومیا» جایگزین برند «نوکیا» خواهد شد
» ایتنا: فیس بوک رتبه اول رقابت خبری را کسب کرد
» ایده یاب: کتاب Flowershop in the House of Flowers
» موبنا: لنوو بلک‌بری را می‌خرد

 

 
تغییر ترکیب مدیریتی "کوکا کولا "برای ادامه بقا
"کوکا کولا" با راه اندازی یک دفتر جهانی برای بقا، منصبی جدید در کادر مدیریت خود به نام مدیر بقای شرکت ایجاد کرده است.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت www.marketingweek.co.uk، این شرکت بین المللی اخیرا 125 سالگی خود را جشن گرفت و مدیر بازاریابی خود در آمریکای شمالی به نام " بئاتریس پرز " را به عنوان مدیر بقای شرکت برگزید.
پرز به اقدامات ابتکاری کوکا کولا برای بقا در حوزه های آب، حفظ شرایط آب و هوایی، بسته بندی و بازیافت و تشکیل یک انجمن از طریق تاسیس دفتر جهانی بقای شرکت خواهد پیوست. او گزارش های خود را به معاون و مدیر اجرایی شرکت " الکس کامینگز " خواهد فرستاد.
رییس و مدیر عامل کوکا کولا " موهتار کنت " می گوید: " ما به پیشرفت های مهمی در حوزه فعالیت های ابتکاری برای بقا دست یافته ایم، اما رویکرد اخیر ما به تمرکز برای تسریع روند اجرای دستور کار حفظ سیستم و نیل به اهداف برنامه ریزی شده خود در سال 2020 نیاز دارد. ما فهرستی از کارهای مهم برای ایجاد یک تیم یکپارچه، استراتژی و برنامه کاری تهیه کرده ایم که اهداف و اقدامات ما را در یک مسیر قرار می دهد.
این تیم جدید از " جان رید "، معاون و مدیر روابط عمومی، " شارلوت اودس "، مدیر جهانی و رییس بخش امور اقتصادی زنان، " ابی روجرز "، معاون بخش ارتباطات و استراتژی بقا، " جف سیبرایت "، معاون بخش محیط زیست و آب و " لیزا مانلی "، مدیر گروه و رییس فعالیت های خارجی شرکت تشکیل شده است.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • آغاز فروش "کوکا کولا" با بطری های گیاهی
  • پپسی به نبرد با کوکا کولا می رود
  • فیس‌بوک رمز موفقیت کوکا کولا
  • راه اندازی کمپین تبلیغاتی جدید کوکا کولا ...
  • کوکا کولا جذابیت خود را از دست می دهد
  • رونمایی از طرح جدید کوکا کولای رژیمی
  • کمپین جهانی "کوکاکولا" در صد و بیست و پنج ...
  • پیام شادی کوکا کولا: اهمیت غذا خوردن در کن ...
  • کمپین جدید کوکا کولا ؛ شادی بدون مرز
  • پنج استراتژی مهم برای دستیابی به یک برند ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر