» دغدغه: 92، چه خبر از مواد غذایی؟
» دغدغه: 92، چه خبر از بانک و بیمه؟
» دغدغه: 92، چه خبر از تنقلات؟
» دغدغه: 92، چه خبر از آرایشی بهداشتی ها؟
» دغدغه: 92، چه خبر از خودرو و هواپیما؟
» دغدغه: هشدار برای کوسه های محترم
» دغدغه: 92، چه خبر از شوینده ها؟
» برندهای کپی شده‌ای که برابر اصل نیستند
» تبلیغ موزیکال متناسب با ایام
» خلاقیت بی‌محدودیت در طراحی لیبل بطری

» پول نیوز: ترویج برند با استفاده از سخنرانی عمومی
»
» ایسنا: توجه به مقوله بسته‌بندی موجب رونق فروش تولیدات سنتی می‌شود
»
» بانکی: فروشگاه های اینترنتی از کجا آمدند؟
»
» فارس: تلاش گوگل برای ساخت گوشی ۱۰۰ دلاری
»
» ایسنا: سورپرایز همراه اول برای مشترکان؛ تعرفه‌ها از امشب تغییر می‌کنند
»
» فارس: زمان اجرای آزادسازی نرخ بلیت هواپیما
»
» مهر: این سینما هوای جیب شما را دارد
»
» پارسینه: تبلیغات و آثار آن در جذب گردشگر
»
» دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد:جولان سوداگران مرگ در لوای داروهای لاغری
»
» تسنیم: افزایش ۵۱ درصدی فروش رنوی فرانسه به ایران

 

 
تغییر ترکیب مدیریتی "کوکا کولا "برای ادامه بقا
"کوکا کولا" با راه اندازی یک دفتر جهانی برای بقا، منصبی جدید در کادر مدیریت خود به نام مدیر بقای شرکت ایجاد کرده است.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت www.marketingweek.co.uk، این شرکت بین المللی اخیرا 125 سالگی خود را جشن گرفت و مدیر بازاریابی خود در آمریکای شمالی به نام " بئاتریس پرز " را به عنوان مدیر بقای شرکت برگزید.
پرز به اقدامات ابتکاری کوکا کولا برای بقا در حوزه های آب، حفظ شرایط آب و هوایی، بسته بندی و بازیافت و تشکیل یک انجمن از طریق تاسیس دفتر جهانی بقای شرکت خواهد پیوست. او گزارش های خود را به معاون و مدیر اجرایی شرکت " الکس کامینگز " خواهد فرستاد.
رییس و مدیر عامل کوکا کولا " موهتار کنت " می گوید: " ما به پیشرفت های مهمی در حوزه فعالیت های ابتکاری برای بقا دست یافته ایم، اما رویکرد اخیر ما به تمرکز برای تسریع روند اجرای دستور کار حفظ سیستم و نیل به اهداف برنامه ریزی شده خود در سال 2020 نیاز دارد. ما فهرستی از کارهای مهم برای ایجاد یک تیم یکپارچه، استراتژی و برنامه کاری تهیه کرده ایم که اهداف و اقدامات ما را در یک مسیر قرار می دهد.
این تیم جدید از " جان رید "، معاون و مدیر روابط عمومی، " شارلوت اودس "، مدیر جهانی و رییس بخش امور اقتصادی زنان، " ابی روجرز "، معاون بخش ارتباطات و استراتژی بقا، " جف سیبرایت "، معاون بخش محیط زیست و آب و " لیزا مانلی "، مدیر گروه و رییس فعالیت های خارجی شرکت تشکیل شده است.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • آغاز فروش "کوکا کولا" با بطری های گیاهی
  • پپسی به نبرد با کوکا کولا می رود
  • فیس‌بوک رمز موفقیت کوکا کولا
  • راه اندازی کمپین تبلیغاتی جدید کوکا کولا ...
  • کوکا کولا جذابیت خود را از دست می دهد
  • رونمایی از طرح جدید کوکا کولای رژیمی
  • کمپین جهانی "کوکاکولا" در صد و بیست و پنج ...
  • پیام شادی کوکا کولا: اهمیت غذا خوردن در کن ...
  • پنج استراتژی مهم برای دستیابی به یک برند ...
  • پرده برداری از بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر