» کیوسک روزنامه فروشی؛ رسانه ای برای تبلیغ آدامس
» مراقبِ میوه‌ایِ پوست
» پنج استراتژی ریز ولی تاثیرگذار بازاریابی دیجیتال
» كوكا كولا در ماه رمضان: دنيايي بدون برچسب و بدون پيش داوري
» آگهی های کشیده ای که به رسانه ی کشیده هویت می دهند
» ده عادت افراد قابل اعتماد كدامند؟
» پس از "شادی"، کوکاکولا در تدارک کمپین جدیدی است
» هنرمندان به کمک محیط زیست آمدند
» انتقال پیام به راحتی آب خوردن!
» بهترین کمپین‌های محیطی 2015-2014 (قسمت دوم)

» خبرآنلاین: HP پوشیدن تی‌شرت و کفش‌های پاشنه بلند را برای کارمندان ممنوع کرد؟
» مارکتینگ نیوز: پخش موسیقی در محل کار بهره‌وری را بالا می‌برد
» تبلیغات خلاق: سس فلفل New King
» فارس: بهبود کیفیت زندگی در خواب با اختراع جدید نینتندو
» ایسنا: درپوش هوشمند برای تشخیص تازه بودن شیر
» دنیای اقتصاد: آیا مرخصی بیشتر کارآیی شما را افزایش می‌دهد؟
» دنیای تبلیغات: حالا “بیوک” برای جلب مشتری دست به خیلی کارها میزند
» ایده یاب:: Greenwich
» شارا: محتوای کوتاه یا Micro Content چیست؟
» ایتنا: ال‌جی خبر واگذاری به گوگل را تکذیب کرد

 

 
فروش اينترنتي محصولات سايپا در شيراز
همزمان با افتتاح دهمين نمايشگاه خودرو و قطعات وابسته در شهر شيراز، فروش اينترنتي محصولات توليد گروه خودروسازي سايپا آغاز شد.
به گزارش موج، مجموعه شرکت هاي عضو گروه سايپا شامل سايپا، پارس خودرو، سايپايدک، سايپاديزل، امداد خودروسايپا، رايان سايپا، زامياد، مگاموتور، مرکز تحقيقات و نوآوري سايپا، شرکت خدمات فني رنا، شرکت مکفا و انجمن صنفي نمايندگان استان فارس در زميني بالغ بر چهار هزار متر مربع در نمايشگاه خودرو شيراز حضوري فعال دارد.
براساس اين گزارش نمايش خودروهاي تيبا، انواع محصولات توليد پلت فرم ايکس 100، نيسان تينا، نيسان، نيو سي 5، مگان، ماکسيما، نيسان قشقائي، مورانو و تندر90 از جمله فعاليت هاي گروه خودروسازي سايپا در اين نمايشگاه است.
برگزاري کلاس هاي آموزشي در خصوص عملکرد بخش هاي مختلف خودروهاي توليدي گروه سايپا تشريح مراحل طراحي خودرو و تشريح استانداردهاي ايمني در خودروهاي پلت فرم ايکس 100 توسط مرکز تحقيقات و نوآوري سايپا و معرفي انواع موتورهاي توليدي توسط شرکت مگاموتور از ديگر برنامه هاي غرفه سايپا در اين نمايشگاه است.
نمايش خودروهاي نيمه سنگين و سنگين يوروکارگو، انواع کاميونت هاي کمپرسي، کشنده و ميکسر، ميني بوس آذر و کاميون الوند، ايجاد ارتباط مستقيم با مشتريان، انجام نظر سنجي و برگزاري جلسات و کلاس هاي آموزشي از فعاليت هاي دو شرکت سايپاديزل و زامياد در اين نمايشگاه است.
يادآور مي شود: رونمائي از سامانه الکترونيکي سايپاکيوسک بعنوان يک سامانه بروز اطلاعات جامع فروش محصولات توليدي گروه خوروسازي سايپا در سطح کشور و منطقه با حضور فرماندار شيراز و جمعي از مسئولان محلي و مديران ارشد گروه خودروسازي سايپا صورت گرفت.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • عبور سايپا از توليد 418هزار دستگاه خودرو
  • درخشش سايپا در نمايشگاه خودرو البرز
  • 50 درصد بازار خودرو ايران در اختيار سايپا
  • راديو سايپا اخبار نمايشگاه خودرو تبريز ر ...
  • کسب بيشترين سهم بازار توليد خودرو توسط سا ...
  • سايپا در مصر و در کنار خودروسازان بزرگ دن ...
  • گروه سايپا، بزرگ ترين خودروسازي کشور شد
  • مگان داراي بيشترين رشد توليد در ميان محصو ...
  • «خودروبر» سايپا وارد شبکه امداد شد
  • پرايد بي‌كيفيت‌ترين خودرو سواري داخلي ا ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر