» چگونگی بهره‌گیری Pinterest از یادگیری ماشین (machine learning)
» کمپین کمپانی ایسلندی برای جذب توریست
» ابرتبلیغی که برای هر کالا یا خدمتی جواب می‌دهد
» بایکوت برندهای طرفدار ترامپ با اپلیکیشن جدید دموکرات‌ها
» یک ماه تا رونمایی از گوشی Galaxy S7 edge مشکی براق سامسونگ
» شیرینی زنجبیلی در تبلیغ تعطیلات Lowe’s نقش‌آفرینی می‌کند
» اعتراض اخیر علیه استارباکس، به این برند سود مالی می‌رساند
» پربازدیدترین ویدیوهای تبلیغاتی یوتیوب در ماه اکتبر
» بازنمایی خانه‌ی یک خانواده‌ی سوری در ایکیا
» بیمه‌ی Direct Line مسیر رسیدن به خانه را برای شما روشن می‌کند

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
فروش اينترنتي محصولات سايپا در شيراز
همزمان با افتتاح دهمين نمايشگاه خودرو و قطعات وابسته در شهر شيراز، فروش اينترنتي محصولات توليد گروه خودروسازي سايپا آغاز شد.
به گزارش موج، مجموعه شرکت هاي عضو گروه سايپا شامل سايپا، پارس خودرو، سايپايدک، سايپاديزل، امداد خودروسايپا، رايان سايپا، زامياد، مگاموتور، مرکز تحقيقات و نوآوري سايپا، شرکت خدمات فني رنا، شرکت مکفا و انجمن صنفي نمايندگان استان فارس در زميني بالغ بر چهار هزار متر مربع در نمايشگاه خودرو شيراز حضوري فعال دارد.
براساس اين گزارش نمايش خودروهاي تيبا، انواع محصولات توليد پلت فرم ايکس 100، نيسان تينا، نيسان، نيو سي 5، مگان، ماکسيما، نيسان قشقائي، مورانو و تندر90 از جمله فعاليت هاي گروه خودروسازي سايپا در اين نمايشگاه است.
برگزاري کلاس هاي آموزشي در خصوص عملکرد بخش هاي مختلف خودروهاي توليدي گروه سايپا تشريح مراحل طراحي خودرو و تشريح استانداردهاي ايمني در خودروهاي پلت فرم ايکس 100 توسط مرکز تحقيقات و نوآوري سايپا و معرفي انواع موتورهاي توليدي توسط شرکت مگاموتور از ديگر برنامه هاي غرفه سايپا در اين نمايشگاه است.
نمايش خودروهاي نيمه سنگين و سنگين يوروکارگو، انواع کاميونت هاي کمپرسي، کشنده و ميکسر، ميني بوس آذر و کاميون الوند، ايجاد ارتباط مستقيم با مشتريان، انجام نظر سنجي و برگزاري جلسات و کلاس هاي آموزشي از فعاليت هاي دو شرکت سايپاديزل و زامياد در اين نمايشگاه است.
يادآور مي شود: رونمائي از سامانه الکترونيکي سايپاکيوسک بعنوان يک سامانه بروز اطلاعات جامع فروش محصولات توليدي گروه خوروسازي سايپا در سطح کشور و منطقه با حضور فرماندار شيراز و جمعي از مسئولان محلي و مديران ارشد گروه خودروسازي سايپا صورت گرفت.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • عبور سايپا از توليد 418هزار دستگاه خودرو
  • درخشش سايپا در نمايشگاه خودرو البرز
  • 50 درصد بازار خودرو ايران در اختيار سايپا
  • راديو سايپا اخبار نمايشگاه خودرو تبريز ر ...
  • کسب بيشترين سهم بازار توليد خودرو توسط سا ...
  • سايپا در مصر و در کنار خودروسازان بزرگ دن ...
  • گروه سايپا، بزرگ ترين خودروسازي کشور شد
  • مگان داراي بيشترين رشد توليد در ميان محصو ...
  • «خودروبر» سايپا وارد شبکه امداد شد
  • پرايد بي‌كيفيت‌ترين خودرو سواري داخلي ا ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر