» دروغ هايي كه دیزاینرها به مشتريان خود مي گويند
» 18 کاری که مدیران خلاقیت هر روز انجام می دهند
» کتاب کمپین تبلیغاتی منتشر شد
» کیوسک روزنامه فروشی؛ رسانه ای برای تبلیغ آدامس
» وقتی پودر لباسشویی، ماشین لباسشویی شد
» از اولين بطري 100% گياهي کوکاکولا رونمايي شد
» تیزر؟!!! آقا و خانم تبلیغاتچی، شما متهمید!
» نوشیدنی که حس خنک و سبکی می دهد
» تجربه لوازم آرايش ضد آب
» وقتی 2 دقیقه، 2 ساعت زمان می برد

» برترینها: افشای تصاویری از آیفون 6 اس صورتی
» موبنا: برج میلاد، میزبان مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای
» دنیای تبلیغات: همکاری یک خوراکی خوشمزه با یک غیرخوراکی دیدنی
» پرشین خودرو: المپیک برزیل میزبان نیسان کیکس
» ایسنا: انتشار نخستین تصویر از گوشی اندرویدی بلکبری
» ایتنا: ساخت نرم‌افزاری که باگ‌های خود را ترمیم می‌کند
» ایده یاب: شرکت خودروسازی Seat
» مهر: سفارش آنلاین تاکسی با اپلیکیشن
» آیمارکتور: آمار و ارقام جالب از شبکه اجتماعی اینستاگرام در سال ۲۰۱۵
» شارا: چهار عنصر کلیدی در یک کمپین رسانه اجتماعی

 

 
فروش اينترنتي محصولات سايپا در شيراز
همزمان با افتتاح دهمين نمايشگاه خودرو و قطعات وابسته در شهر شيراز، فروش اينترنتي محصولات توليد گروه خودروسازي سايپا آغاز شد.
به گزارش موج، مجموعه شرکت هاي عضو گروه سايپا شامل سايپا، پارس خودرو، سايپايدک، سايپاديزل، امداد خودروسايپا، رايان سايپا، زامياد، مگاموتور، مرکز تحقيقات و نوآوري سايپا، شرکت خدمات فني رنا، شرکت مکفا و انجمن صنفي نمايندگان استان فارس در زميني بالغ بر چهار هزار متر مربع در نمايشگاه خودرو شيراز حضوري فعال دارد.
براساس اين گزارش نمايش خودروهاي تيبا، انواع محصولات توليد پلت فرم ايکس 100، نيسان تينا، نيسان، نيو سي 5، مگان، ماکسيما، نيسان قشقائي، مورانو و تندر90 از جمله فعاليت هاي گروه خودروسازي سايپا در اين نمايشگاه است.
برگزاري کلاس هاي آموزشي در خصوص عملکرد بخش هاي مختلف خودروهاي توليدي گروه سايپا تشريح مراحل طراحي خودرو و تشريح استانداردهاي ايمني در خودروهاي پلت فرم ايکس 100 توسط مرکز تحقيقات و نوآوري سايپا و معرفي انواع موتورهاي توليدي توسط شرکت مگاموتور از ديگر برنامه هاي غرفه سايپا در اين نمايشگاه است.
نمايش خودروهاي نيمه سنگين و سنگين يوروکارگو، انواع کاميونت هاي کمپرسي، کشنده و ميکسر، ميني بوس آذر و کاميون الوند، ايجاد ارتباط مستقيم با مشتريان، انجام نظر سنجي و برگزاري جلسات و کلاس هاي آموزشي از فعاليت هاي دو شرکت سايپاديزل و زامياد در اين نمايشگاه است.
يادآور مي شود: رونمائي از سامانه الکترونيکي سايپاکيوسک بعنوان يک سامانه بروز اطلاعات جامع فروش محصولات توليدي گروه خوروسازي سايپا در سطح کشور و منطقه با حضور فرماندار شيراز و جمعي از مسئولان محلي و مديران ارشد گروه خودروسازي سايپا صورت گرفت.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • عبور سايپا از توليد 418هزار دستگاه خودرو
  • درخشش سايپا در نمايشگاه خودرو البرز
  • 50 درصد بازار خودرو ايران در اختيار سايپا
  • راديو سايپا اخبار نمايشگاه خودرو تبريز ر ...
  • کسب بيشترين سهم بازار توليد خودرو توسط سا ...
  • سايپا در مصر و در کنار خودروسازان بزرگ دن ...
  • گروه سايپا، بزرگ ترين خودروسازي کشور شد
  • مگان داراي بيشترين رشد توليد در ميان محصو ...
  • «خودروبر» سايپا وارد شبکه امداد شد
  • پرايد بي‌كيفيت‌ترين خودرو سواري داخلي ا ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر