» 360، درباره کپی بودن آگهی دَنِت چه گفت؟
» مسیرِ جایگزین، چطور پیدا شد؟
» اعترافات یک تبلیغاتچی جوان
» دغدغه: تر و خشک را باهم نسوزانیم
» استفاده از تکنیک تکان خوردن موها برای تبلیغ بنياد كودكان سرطاني
» کمپین های خودجوش اصلاح الگوی مصرف آب، قوی تر از تبلیغات سازمانی
» بدون شرح: حرفه ای در ...
» درخواست از دیزاینرها براي مقابله در برابر ابولا
» طراحی گرانقیمت ترین مسواک جهان 4 سال زمان برده است!
» آموزش مهمترین رویکرد توسعه بازاریابی دنیای امروز است

» دیده بان بازار: تبلیغات ویروسی حاصلِ صخره نوردی در فروشگاه لباس
» فارس: شارژ اعتباری جایزه جمع‌آوری قوطی خالی شامپو
» ایسنا: بیشترین سرعت اینترنت در دنیا چقدر است؟
» ایتنا: مچ‌بند با همه امکانات گوشی هوشمند عرضه شد
» مهر: خیزش شرکت گوگل برای ساخت پردازنده‌های کوانتومی
» موبنا: آی‌فون خم‌شده اپل حادثه آفرید
» ایده یاب: انجمن بیماری‌های ستون فقرات CHROPRACTORS
» پرشین خودرو: صندوق عقب پورشه پانامرا
» خبرآنلاین: این شب خواب رؤیایی، مخصوص اینترنت بازان حرفه‌ای است
» خبرخودرو: انتشار اولین تصاویر ب ام و X7

 

 
فروش اينترنتي محصولات سايپا در شيراز
همزمان با افتتاح دهمين نمايشگاه خودرو و قطعات وابسته در شهر شيراز، فروش اينترنتي محصولات توليد گروه خودروسازي سايپا آغاز شد.
به گزارش موج، مجموعه شرکت هاي عضو گروه سايپا شامل سايپا، پارس خودرو، سايپايدک، سايپاديزل، امداد خودروسايپا، رايان سايپا، زامياد، مگاموتور، مرکز تحقيقات و نوآوري سايپا، شرکت خدمات فني رنا، شرکت مکفا و انجمن صنفي نمايندگان استان فارس در زميني بالغ بر چهار هزار متر مربع در نمايشگاه خودرو شيراز حضوري فعال دارد.
براساس اين گزارش نمايش خودروهاي تيبا، انواع محصولات توليد پلت فرم ايکس 100، نيسان تينا، نيسان، نيو سي 5، مگان، ماکسيما، نيسان قشقائي، مورانو و تندر90 از جمله فعاليت هاي گروه خودروسازي سايپا در اين نمايشگاه است.
برگزاري کلاس هاي آموزشي در خصوص عملکرد بخش هاي مختلف خودروهاي توليدي گروه سايپا تشريح مراحل طراحي خودرو و تشريح استانداردهاي ايمني در خودروهاي پلت فرم ايکس 100 توسط مرکز تحقيقات و نوآوري سايپا و معرفي انواع موتورهاي توليدي توسط شرکت مگاموتور از ديگر برنامه هاي غرفه سايپا در اين نمايشگاه است.
نمايش خودروهاي نيمه سنگين و سنگين يوروکارگو، انواع کاميونت هاي کمپرسي، کشنده و ميکسر، ميني بوس آذر و کاميون الوند، ايجاد ارتباط مستقيم با مشتريان، انجام نظر سنجي و برگزاري جلسات و کلاس هاي آموزشي از فعاليت هاي دو شرکت سايپاديزل و زامياد در اين نمايشگاه است.
يادآور مي شود: رونمائي از سامانه الکترونيکي سايپاکيوسک بعنوان يک سامانه بروز اطلاعات جامع فروش محصولات توليدي گروه خوروسازي سايپا در سطح کشور و منطقه با حضور فرماندار شيراز و جمعي از مسئولان محلي و مديران ارشد گروه خودروسازي سايپا صورت گرفت.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • عبور سايپا از توليد 418هزار دستگاه خودرو
  • درخشش سايپا در نمايشگاه خودرو البرز
  • 50 درصد بازار خودرو ايران در اختيار سايپا
  • راديو سايپا اخبار نمايشگاه خودرو تبريز ر ...
  • کسب بيشترين سهم بازار توليد خودرو توسط سا ...
  • سايپا در مصر و در کنار خودروسازان بزرگ دن ...
  • گروه سايپا، بزرگ ترين خودروسازي کشور شد
  • مگان داراي بيشترين رشد توليد در ميان محصو ...
  • «خودروبر» سايپا وارد شبکه امداد شد
  • پرايد بي‌كيفيت‌ترين خودرو سواري داخلي ا ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر