» دغدغه: بالاخره یکی یا دوتا؟
» بازاریابی و برندینگ به قیمت شاد کردن مخاطب
» تبلیغات خلاق: علاج واقعه قبل از وقوع بايد كرد!
» تیم کوک مدیر اپل با افتخار اعلام کرد که همجنسگرا است
» اسپری ضد زنگ Q20
» شگرد‌هایی برای محبوب‌ترین رئیس دنیا شدن
» ابری با احتمال بارش رنگین‌کمان
» آشنايي با گروه هاي تبليغاتي جهان: Omnicom
» بلک‌بری پاسپورت طلایی ساخت
» بدون شرح: رها شو!

» ایتنا: بازی‌های رایانه‌های قابلیت پیشگویی در مغز انسان را تقویت می‌کنند
» موبنا: نمایشگر گوشی‌های هوشمند دیگر نمی‌شکنند
» مارکتینگ نیوز: ترفندهای گوگل برای خوراندن غذای سالم به کارمندان خود!
» باشگاه خبرنگاران: قاب موبایلی که تبدیل به پرینتر می‌شود
» همشهری آنلاین: وای فای رایگان برای نیویورک
» دیده بان بازار: مایکروسافت اسپانسر تیم فوتبال رئال مادرید
» دنیای اقتصتد: آیا Inbox تصویری از ایمیل‌های آینده است؟
» دنیای تبلیغات: اصول نامگذاری برندهای موفق و مشهور دنیا
» ایده یاب: رستوران غذاهای گیاهی Front Food
» مهر: ژاپن در زیر اقیانوس شهر می سازد

 

 
فروش اينترنتي محصولات سايپا در شيراز
همزمان با افتتاح دهمين نمايشگاه خودرو و قطعات وابسته در شهر شيراز، فروش اينترنتي محصولات توليد گروه خودروسازي سايپا آغاز شد.
به گزارش موج، مجموعه شرکت هاي عضو گروه سايپا شامل سايپا، پارس خودرو، سايپايدک، سايپاديزل، امداد خودروسايپا، رايان سايپا، زامياد، مگاموتور، مرکز تحقيقات و نوآوري سايپا، شرکت خدمات فني رنا، شرکت مکفا و انجمن صنفي نمايندگان استان فارس در زميني بالغ بر چهار هزار متر مربع در نمايشگاه خودرو شيراز حضوري فعال دارد.
براساس اين گزارش نمايش خودروهاي تيبا، انواع محصولات توليد پلت فرم ايکس 100، نيسان تينا، نيسان، نيو سي 5، مگان، ماکسيما، نيسان قشقائي، مورانو و تندر90 از جمله فعاليت هاي گروه خودروسازي سايپا در اين نمايشگاه است.
برگزاري کلاس هاي آموزشي در خصوص عملکرد بخش هاي مختلف خودروهاي توليدي گروه سايپا تشريح مراحل طراحي خودرو و تشريح استانداردهاي ايمني در خودروهاي پلت فرم ايکس 100 توسط مرکز تحقيقات و نوآوري سايپا و معرفي انواع موتورهاي توليدي توسط شرکت مگاموتور از ديگر برنامه هاي غرفه سايپا در اين نمايشگاه است.
نمايش خودروهاي نيمه سنگين و سنگين يوروکارگو، انواع کاميونت هاي کمپرسي، کشنده و ميکسر، ميني بوس آذر و کاميون الوند، ايجاد ارتباط مستقيم با مشتريان، انجام نظر سنجي و برگزاري جلسات و کلاس هاي آموزشي از فعاليت هاي دو شرکت سايپاديزل و زامياد در اين نمايشگاه است.
يادآور مي شود: رونمائي از سامانه الکترونيکي سايپاکيوسک بعنوان يک سامانه بروز اطلاعات جامع فروش محصولات توليدي گروه خوروسازي سايپا در سطح کشور و منطقه با حضور فرماندار شيراز و جمعي از مسئولان محلي و مديران ارشد گروه خودروسازي سايپا صورت گرفت.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • عبور سايپا از توليد 418هزار دستگاه خودرو
  • درخشش سايپا در نمايشگاه خودرو البرز
  • 50 درصد بازار خودرو ايران در اختيار سايپا
  • راديو سايپا اخبار نمايشگاه خودرو تبريز ر ...
  • کسب بيشترين سهم بازار توليد خودرو توسط سا ...
  • سايپا در مصر و در کنار خودروسازان بزرگ دن ...
  • گروه سايپا، بزرگ ترين خودروسازي کشور شد
  • مگان داراي بيشترين رشد توليد در ميان محصو ...
  • «خودروبر» سايپا وارد شبکه امداد شد
  • پرايد بي‌كيفيت‌ترين خودرو سواري داخلي ا ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر