» نگاهی به تبلیغات محیطی شهر تهران- تیر 96
» مانیار یک شبکه اجتماعی پیام رسان
» نگاهی شرقی به جهانی از جنس تبلیغات
» پنج درس بزرگ بازاریابی از کوبا
» رباتی که تصاویر واقعیت مجازی را قابل لمس می کند
» روش های صرفه جویی در بودجه بندی مبتنی بر نیاز بازاریابی
» مشارکت صدا و سیما و dnaunion جهت اثر بخش تر کردن بودجه های تبلیغاتی
» آگاهی برای همه
» سرمایه گذاران ایرانی ریسک پذیر و صبور نیستند
» حمله وان پلاس ۵ به اینستاگرام

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
"ام بی ای نیوز"- در ايران انگيزه براي كارگروهي سال به سال كاهش می یابد.
به گزارش "ام.بی.ای نیوز" براساس تحقیقات صورت گرفته ،از سال 85 تاكنون ميزان علاقه به كار گروهي در ميان مردم از 55 درصد به 53 درصد در سال گذشته کاهش یافته است.
از آنجا كه تحقيق و توسعه با كار گروهي لازم و ملزوم يكديگرند و در مقاطع مختلف تحصيلي نمود عيني مي‌يابند مي‌توان گفت آمار كاهش علاقه به كار گروهي در دانشگاه‌ها و مراكز علمي تكاندهنده است. تا آنجا كه 59 درصد دانش‌آموزان به طور كلي اهميتي به فعاليت‌هاي دسته‌جمعي نمي‌دهند و در مقطع فوق‌ليسانس و دكتري نيز تنها 43/1 درصد دانشجويان ترجيح مي‌دهند پروژه‌هاي خود را به صورت گروهي انجام دهند.
اين در حالي است كه تنها در مقطع كارشناسي است كه دانشجويان ترجيح مي‌دهند گروهي كار داشته باشند.
اين عدم اهميت به گروهي كار كردن در ميان سنين مختلف با اختلاف بسيار كم نيز مشهود است تا آنجا كه تنها جوانان 15 تا 24 سال و ميانسالان 45 تا 54 سال با اختلاف ناچيز ترجيح مي‌دهند كارهاي خود را به صورت گروهي به سرانجام برسانند و افراد پير و مسن بيشتر در انجام فعاليت‌هاي خود به دليل گوشه‌گيري و انزوايي كه زاييده سن آنها مي‌باشد ترحيج مي‌دهند بيشتر كارهاي خود را به صورت فردي به نتيجه برسانند.
با انجام تحقيق در 7 شهر بزرگ ايران نيز تهراني‌ها كم‌ترين علاقه به كار گروهي را از خود نشان داده‌اند و بعد از آن به ترتيب اصفهان و اهواز در يك سطح و رشت، تبريز، شيراز و مشهد بالاترين آمار را از لحاظ انجام كار گروهي در كشور به خود اختصاص داده‌اند.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • تحصیل کرده ها کمتر از نمایشگاه ها خرید می ...
  • سالانه نیمی از ایرانی ها به رستوران مي‌ر ...
  • فقط 16درصد جوانان به خوردن ساندویچ علاقه د ...
  • فيلم هاي خانوادگي از بالاترين استقبال در ...
  • فقط يك درصد تحصيلكرده‌ها از گياهان داروي ...
  • افرادي كه برنج و ماكاروني نمي‌خورند از ز ...
  • 42درصد جامعه شهرنشین "شغل" را بر خانواده ت ...
  • 60 درصد مردم ایران کره گیاهی نمی خورند
  • اتصالات به‌دنبال خريد رقيب كويتي
  • فروش كيف‌هاي ايراني لپ‌تاپ به اسم واردا ...
  •  
     

     

     
     
    اطلاعات
     
    اگر شما عضو باشيد، فقط مي توانيد نظر ارسال کنيد