» گلرنگ از تولید به اشتغال گسترده رسیده است
» محبوب ترین عکس اینستاگرام با 18 میلیون لایک
» بیلبوردی که دزدها را به خانه خالی راهنمایی می کند
» ششمین نشست تدوین بودجه شرکت های dnaunion کلید خورد
» مزیت رقابتی پایدار از هم افزایی ارکان مختلف سازمان حاصل می شود
» تلاقی لذت و کیفیت در بسته بندی جدید سن ایچ
» گلستان؛ ماندن یا نماندن در تبلیغات، مسئله این است؟
» Baby Dove: زندگی واقعی، زندگی زیبا
» با Subway سر میزغذا عاشق شوید
» تولید 1100 محصول داخلی توسط شرکت آریان کیمیا تک

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
ام بی ای نیوز- ایران جزء 10کشوری است که کمترین درصد مصرف شیر خشک و غذای آماده کودک را آسیا دارد.
به گزارش "ام بی ای نیوز" طبق بررسی های یک منبع تحقیقاتی بین المللی بر روی میزان مصرف شیر خشک و غذای آماده کودک در میان 62 کشور جهان ،ایران به همراه بحرین ، تایلند ، مصر و اندونزی هر کدام با داشتن 9 درصد و ژاپن ، فیلیپین و تایوان با 4 درصد مصرف کننده شیر خشک و غذای آماده بچه کمترین تقاضا را برای خرید این مواد غذایی در آسیا داشته اند.
در کل استفاده از غذای آماده کودک مانند شیر خشک و انواع سرلاک ها در طعم ها و بسته بندی های متنوع از استقبال خیلی زیادی بر خوردار نیست و به نظر می رسد مردم اکثر نقاط جهان ترجیح می دهند به جای استفاده از شیر خشک و مکمل هایی غذایی از شیر مادر و یا برای تکمیل آن از مواد غذایی تازه استفاده کنند تا محصولات کار خانه ای.
در بررسی انجام شده برروی میزان فروش و تقاضا برای غذای آماده کودک مشخص شد کشور های شرق آسیا و برخی کشور های اروپایی آنهم با درصد پایینی مصرف کننده جزو پر تقاضا ترین بازار ها برای شیر خشک و یا مکمل های غذایی به شمار می روند تا آنجا که اسلونیایی ها با 39 درصد خریدار در بالاترین پله این فهرست قرار دارند. کرواسی نیز با 34 درصد ، پرتغالی ها با 28 درصد، اوکراین با 24 درصد، و چک با 19 درصد مصرف کننده رتبه دوم تا پنجم بازار این محصولات را در چند سال گذشته داشته اند. مالزی ، اکوادور، آفریقای جنوبی نیز جزو کشور هایی می باشند که ازانواع غذاهای آماده برای تغذیه فرزندان خود استفاده می کنند.
اما در میان کشور های خاورمیانه عربستان و قطر با 21 درصد تقاضا برای شیر خشک و مکمل های غذایی به نسبت سایر کشور های منطقه از بازار خوبی برای مصرف این محصولات بر خوردار هستند.
تحقیقات نشان می دهد آلمان و تایلند هر کدام با 3 درصد کمترین تقاضا را برای این محصولات داشته اند ژاپن ،پورتوریکو ، فیلیپین و تایوان نیز هر کدام با 4 درصد مصرف کننده ، کانادا ، استرالیاو آرژانتین با 5 درصد و یونان ، آمریکا و بلغارستان با 6 درصد تقاضا ی کمی را برای انواع شیر خشک و غذای آماده کودک داشته اند.

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • تقاضای 93 درصدی برای سس مایونز در ایران
  • 45 میلیون ایرانی در خانه های خود DVD player دار ...
  • ایران جزو 4 گروه بزرگ مصرف کننده مواد شوین ...
  • 39 درصد شهرنشینان ایران از خوشبو کننده ها ...
  • صدور شش میلیارد دلارغذای حلال از کشور
  • ایران در رده 14 جدول مصرف آب معدنی جهانی قر ...
  • ایرانی ها؛ دومین مبتلایان به سوء هاضمه در ...
  • مصرف مواد غذایی منجمد در دهک های بالای در ...
  • اختلاف وزارت بهداشت با گمرک بر سر تعرفه 20 ...
  • ایرانی ها سالانه حداقل 820 میلیون شامپو می ...
  •