» گلرنگ از تولید به اشتغال گسترده رسیده است
» محبوب ترین عکس اینستاگرام با 18 میلیون لایک
» بیلبوردی که دزدها را به خانه خالی راهنمایی می کند
» ششمین نشست تدوین بودجه شرکت های dnaunion کلید خورد
» مزیت رقابتی پایدار از هم افزایی ارکان مختلف سازمان حاصل می شود
» تلاقی لذت و کیفیت در بسته بندی جدید سن ایچ
» گلستان؛ ماندن یا نماندن در تبلیغات، مسئله این است؟
» Baby Dove: زندگی واقعی، زندگی زیبا
» با Subway سر میزغذا عاشق شوید
» تولید 1100 محصول داخلی توسط شرکت آریان کیمیا تک

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

 

 
تابستان؛ تب تبلیغات برای کنکور و مسافرت
خدمات گردشگری و صنعت گردشگری کشور با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و تعطیلات بلندمدت مدارس، بر حجم تبلیغات خود افزودند.
نزدیک شدن به کنکور سراسری سال 90 باعث افزایش 62/2 درصدی تبلیغ مؤسسات آموزشی و خدمات آموزشی شد.
با بررسی پایش رسانه‌ای اردیبهشت 1390 و مقایسه‌ آن با فروردین 90، حجم تبلیغات مربوط به گروه خدمات آموزشی 62/2 درصد در مطبوعات کشور افزایش یافت.
خدمات آموزشی در اردیبهشت ماه در حالی 6/15 درصد از حجم تبلیغات نسبت به کل حجم تبلیغات در مطبوعات را به خود اختصاص داد که در جایگاه دوم پس از صنایع الکترونیک قرار گرفت، این درصد در فروردین ماه 98/12 درصد بوده است.
خدمات گردشگری و صنعت گردشگری کشور نیز با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و تعطیلات بلند مدت مدارس، بر حجم تبلیغات خود افزودند.
اینطور که رسانه دات کام در گزارش خود آورده است، خدمات گردشگری براساس پایش رسانه در فروردین ماه 92/10 درصد حجم تبلیغات مطبوعات کشور را به خود اختصاص داده بودند و پس از آگهی‌های صنایع الکترونیک، خدمات آموزشی و بانک‌ها و مؤسسات مالی در ردیف چهارم پر حجم‌ترین آگهی‌های مطبوعاتی قرار داشتند.
حجم تبلیغات این گروه در اردیبهشت ماه با رشدی معادل 30/1 درصد به 22/12 درصد کل تبلیغات مطبوعاتی کشور رسید و باعث شد حجم تبلیغات این گروه از بانک‌ها و مؤسسات پیشی گرفته و این گروه را در رتبه چهارمین گروه پرتبلیغات قرار دهد.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • مروری بر تبلیغات رسانه‌ای برندها
  • در بهار امسال ؛10 شرکت 61 میلیارد تومان برا ...
  • تبلیغ تورهای گردشگری مصر وارد نشریات شد
  • فرصتی برای مانور صنعت گردشگری داخلی
  • ممنوعیت تبلیغات رسانه‌ای بانک‌ها و مؤسس ...
  • 17 میلیارد تومان صرف تبلیغات 10 شرکت شد
  • چه کسی جلوی تبلیغ‌های دروغ گردشگری را می ...
  • رسانه ها در انحصار آموزشگاه های کنکور
  • استقبال 22 درصدی گردشگران از تورهای مسافر ...
  • نگاهی به مشکل تبلیغ دروغین تورهای گردشگر ...
  •