» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» آیا در دوران رکود اقتصادی به تبلیغات نیاز داریم؟
» کفش های نایک خود را نسوزانید، آن ها را اهدا کنید
» هواوی خطاب به خریداران گوشی آیفون: آبمیوه بخورید، طول می کشد

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
ابتکار ویژه فیفا در حوزه تبلیغات
فیفا یک ابتکار ویژه در حوزه تبلیغات بکارگرفته است که امکان نمایش آگهی های خاص را متناسب با بینندگان محلی هر کشور در زمین بازی در لیگ انگلیس به وجود خواهد آورد.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت www.marketingmagazine.co.uk، این تکنولوژی با عنوان " تبلیغات جایگزینی دیجیتال "،این شرایط را فراهم می کند تا تابلوهای تبلیغاتی موجود در استادیوم به طور دیجیتالی در پخش زنده تلویزیونی نیز نمایش داده شود.
این به آن معنا است که تبلیغات بر روی تابلوهای تبلیغاتی می تواند متناسب با بینندگان محلی در کشور های مختلف جهان تغییر کند.
این تکنولوژی با استفاده از لنزهای خاص موجود در دوربین به طور دیجیتالی یک آگهی پویا ( دینامیک ) را جایگزین یک تابلوی تبلیغاتی ثابت ( استاتیک ) می کند.
برای مثال، یک نفر هنگام مشاهده بازی بین المللی تیم ملی انگلیس در ژاپن، آگهی های متناسب با فرهنگ مردم ژاپن و در اسپانیا آگهی های متناسب با مردم اسپانیا را تجربه می کند.
این تکنولوژی پتانسیل کمک به برند ها در تعامل با قوانین محلی، مانند موارد منع پخش تبلیغات نوشیدنی های الکلی در کشورهای مختلف را دارد.
تا این تاریخ، تکنولوژی فوق در بازی بین انگلستان و غنا مورد استفاده قرار گرفته است. در آینده این فناوری در بازی های بین المللی بعدی امتحان خواهد شد.
شرکت فنلاندی Supponer پشت این تکنولوژی قرار دارد که توسط Sports Revolution، بزرگ ترین صاحب حقوق رسانه ای در تبلیغات فوتبال انگلستان در استادیوم ها در این کشور شناخته شده است. رییس شرکت Sports Revolution کریس اینگرام است که در دهه 1970 با ابتکار در ایجاد یک آژانس رسانه ای مستقل مجموعه مقررات تبلیغات را بازسازی کرد.

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • مک دونالد و زمین های بازی دیجیتالی
  • لکسوس آگهی های چاپی را با CinePrint زنده می ک ...
  • فوتبال ببینیم یا تبلیغ؟
  • معرفی انواع تبلیغات در بازی های موبایل
  • آگهی های ایرانی در لالیگا؛ رویایی در چند ...
  • بزرگ ترین کمپین تبلیغاتی فوجی فیلم ازهفت ...
  • بحث و بررسی پیرامون قوانین و مقررات تبلیغ ...
  • چشم انداز رسانه های دیجیتالی در سال 2011
  • بکارگیری ابزارهای جدید تبلیغاتی درایستگ ...
  • تبلیغات 3-D بهتر در ذهن می نشیند
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر