» درمان در امان با Roche
» چشم‌انداز گوسفندی گوگل
» اولین کاتالوگ خودرو کاملا زیست محیطی در جهان
» با پرچم داران سامسونگ از نو ببینید
» جادوی چشم‌های یک دلال معاملات ملکی
» ژاکت کاغذی تبلیغاتی Old Spice با قابلیت دور انداخته شدن
» کمپین هایی که به پیشواز بهار رفتند
» 4 نمونه خارق العاده از داستان سرایی برند (قسمت اول)
» درک مشکلات مهاجران با حضور در اتاقک شیشه ای
» ورقه های سس کچاپ در راهند

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
ابتکار ویژه فیفا در حوزه تبلیغات
فیفا یک ابتکار ویژه در حوزه تبلیغات بکارگرفته است که امکان نمایش آگهی های خاص را متناسب با بینندگان محلی هر کشور در زمین بازی در لیگ انگلیس به وجود خواهد آورد.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت www.marketingmagazine.co.uk، این تکنولوژی با عنوان " تبلیغات جایگزینی دیجیتال "،این شرایط را فراهم می کند تا تابلوهای تبلیغاتی موجود در استادیوم به طور دیجیتالی در پخش زنده تلویزیونی نیز نمایش داده شود.
این به آن معنا است که تبلیغات بر روی تابلوهای تبلیغاتی می تواند متناسب با بینندگان محلی در کشور های مختلف جهان تغییر کند.
این تکنولوژی با استفاده از لنزهای خاص موجود در دوربین به طور دیجیتالی یک آگهی پویا ( دینامیک ) را جایگزین یک تابلوی تبلیغاتی ثابت ( استاتیک ) می کند.
برای مثال، یک نفر هنگام مشاهده بازی بین المللی تیم ملی انگلیس در ژاپن، آگهی های متناسب با فرهنگ مردم ژاپن و در اسپانیا آگهی های متناسب با مردم اسپانیا را تجربه می کند.
این تکنولوژی پتانسیل کمک به برند ها در تعامل با قوانین محلی، مانند موارد منع پخش تبلیغات نوشیدنی های الکلی در کشورهای مختلف را دارد.
تا این تاریخ، تکنولوژی فوق در بازی بین انگلستان و غنا مورد استفاده قرار گرفته است. در آینده این فناوری در بازی های بین المللی بعدی امتحان خواهد شد.
شرکت فنلاندی Supponer پشت این تکنولوژی قرار دارد که توسط Sports Revolution، بزرگ ترین صاحب حقوق رسانه ای در تبلیغات فوتبال انگلستان در استادیوم ها در این کشور شناخته شده است. رییس شرکت Sports Revolution کریس اینگرام است که در دهه 1970 با ابتکار در ایجاد یک آژانس رسانه ای مستقل مجموعه مقررات تبلیغات را بازسازی کرد.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • مک دونالد و زمین های بازی دیجیتالی
  • فوتبال ببینیم یا تبلیغ؟
  • لکسوس آگهی های چاپی را با CinePrint زنده می ک ...
  • معرفی انواع تبلیغات در بازی های موبایل
  • آگهی های ایرانی در لالیگا؛ رویایی در چند ...
  • بزرگ ترین کمپین تبلیغاتی فوجی فیلم ازهفت ...
  • بحث و بررسی پیرامون قوانین و مقررات تبلیغ ...
  • چشم انداز رسانه های دیجیتالی در سال 2011
  • بکارگیری ابزارهای جدید تبلیغاتی درایستگ ...
  • تبلیغات 3-D بهتر در ذهن می نشیند
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر