» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

 

 
توزیع سرویس خرید اینترنتی در 48 ساعت
مدیر عامل شرکت پست با اشاره به سرویس خرید اینترنتی اعلام کرد: باید زمان توزیع گیرنده این سرویس به 48 ساعت رسانده شود.
محمد کرباسیان در گفت وگو با موبنا با بیان اینکه در حال حاضر مدت زمان توزیع به گیرنده این سرویس 4 یا 5 رو است، اظهار داشت: باید این زمان به 48 ساعت رسانده شود تا بازار الکترونیک پست مقبولیت خود را در بین کاربران کسب کند.
وی با اشاره به 10 برابر شدن خرید و فروش الکترونیکی از طریق این شرکت ،اعلام کرد این اقدام یکی از برنامه های است که شرکت پست در سال جاری در دستور کار خود قرار داده است.
وی گفت: به منظور حمایت از ادامه فعالیت فروشگاه های اینترنتی، شرکت پست مکاتباتی را با فروشگاه های خرید و فروش اینترنتی انجام داد و به دنبال آن، هزینه مقرر برای فروشگاه های اینترنتی از ۲ هزار تومان به ۲۰۰ تومان کاهش یافت
خرید و فروش کالا از طریق شبکه جهانی اینترنت یکی ‌از شاخه‌های تجارت الکترونیکی است که در آن اینترنت به عنوان پلی میان مراکز فروش و خریداران عمل می‌کند و فاصله زمانی و مکانی میان آنها را به صفر رسانده است.
در این شاخه از تجارت الکترونیکی، خریدار برای سفارش کالای مورد نظر خود ابتدا باید وارد سایت "شرکت‌های ارایه دهنده سیستم کد" شده که فروشگاه اینترنتی را تحت پوشش خود دارد؛ کاربر پس از مشاهده و بررسی مشخصات کالاهای مورد نظر، آنها را انتخاب و سپس با وارد کردن اطلاعات شخصی و آدرس پستی خود، خرید را نهایی می‌کند.
این شرکت که در واقع به عنوان واسطه هم طرف قرارداد فروشگاه بوده و هم طرف قرار داد شرکت پست، اطلاعات سفارش کالا را که از مشتری گرفته، به اطلاع فروشنده ‌رسانده و فروشنده سفارش رسیده را آماده و در نهایت از طریق پست محصول را به دست خریدار می‌رساند.
شرکتهای ارائه دهنده سیستم کد، مجوز فعالیت های خود را از شرکت پست دریافت می کنند و البته از ایفای این نقش واسطه گری در آمد خوبی هم کسب می‌نمایند. چرا که طیف گسترده‌ای از کالاها از املاک و مستغلات گرفته تا خوراک و پوشاک از طریق اینترنت قابل خرید و فروش هستند.
در واقع آنها با ایجاد یک سایت اینترنتی و انعقاد قرارداد با شرکت پست، و البته تحت پوشش قرار دادن چند فروشگاه،به مشتریان خدمات رسانی می کنند.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • انعقاد قرارداد با 21شرکت خصوصی برای رونق خ ...
  • خريد اينترنتي دو ميليون كالا در سال گذشته ...
  • فروشگاه های اینترنتی از کجا آمدند؟
  • اعتماد، عامل کلیدی در توفیق خریدهای اینت ...
  • ارایه اطلاعات صحیح ،بهترین راه توسعه فرو ...
  • فروشگاه اینترنتی سی بازار
  • مشاهده تصویر محصولات فروشگاه رفاه قبل از ...
  • رونمایی از نماد اعتماد الکترونیکی فروشگا ...
  • ضعف تبلیغات؛ علت اصلی عدم استقبال از فروش ...
  • استقبال چشمگیر شهروندان از سامانه فروشگا ...
  •