» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
ام بی ای نیوز- بررسی رفتارهای مالی جمعیت شهرنشین کشور نشان می دهد که ساکنان سه شهر تهران،مشهد و اصفهان بیش از ساکنان سایر شهرهای بزرگ کشور ازریسک درسرمایه گذاری استقبال می کنند.
به گزارش "ام بی ای نیوز "،نتایج تحقیقات انجام شده از سوی یک موسسه تحقیقاتی داخلی در خصوص بررسی رفتارهای مالی ساکنان شهرهای بزرگ ایران نشان داد که 48 درصد مردم تهران برای سرمایه گذاری به دنبال راههای پرمنفعت هستند ،مردم مشهد با 14 درصد در رتبه دوم این رده بندی قراردارند واصفهانی ها با 11 درصد رتبه سوم این رده بندی را به خود اختصاص داده اند.
گفتنی است در میان شهرهای بزرگ ایران شهرنشینان رشت با 4 درصد ،کمترین میزان ریسک پذیری در میان جمعیت مورد بررسی را در رفتار های مالی خود نشان داده اند.
همچنین نتایج این بررسی درخصوص رابطه تحصیلات با پذیرش ریسک در سرمایه گذاری حاکی است که افراد با تحصیلات بالاتر کمتر از سایرین از این گونه ریسک ها استقبال می کنند به طوری که مشخص شد 49 درصد افراد با تحصیلات دیپلم وفوق دیپلم ،39 درصد افراد زیر دیپلم وفقط یک درصد افراد با تحصیلات فوق لیسانس وبالاتر از آن درشهر های بزرگ کشور برای سرمایه گذاری به دنبال راههای پرمنفعت هستند.
همچنین نتایج همین تحقیق درمیان گروه های سنی مختلف نشان داد که 15 تا 24 ساله ها 31 درصدبیشتر از گروه های سنی دیگر به دنبال راههای پرمنفعت برای سرمایه گذاری وریسک در آن هستند.
همچنین 26 درصد25 تا 34 ساله ها،19 درصد 35 تا 44 ساله ها وفقط 12 درصد افراد بالای 55 سال حاضر به ریسک در سرمایه گذاری هستند.

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • تحصیل کرده ها" در سرمایه گذاری ریسک نمی ک ...
  • سرمایه گذاری 43 درصد جامعه شهرنشین در بازا ...
  • اصفهانی ها 27 درصد بیش از سایر شهروندان پس ...
  • تحصیل کرده ها کمتر اجناس ارزان می خرند
  • در 12 ماه گذشته،8 درصد شهرنشینان کشوربیکار ...
  • تحصیل کرده ها در سبد غذایی خود روغن مایع ر ...
  • نیمی از بازار پفک کشور ،در اختیار یک برند
  • تحصیل کرده ها کمتر به دنبال خرید اجناس ار ...
  • استقبال لیسانسه ها از خرید موتورسیکلت اف ...
  • آیدین ؛همچنان یکه تاز در بازار تافی ها
  •