» بدون شرح: SMARTIES، کوچولوهای باهوش می شوند
» محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی در سالی که گذشت
» چرا نباید مخاطبان را با بسترهای نرم افزای جدید با پیام بمباران کرد؟
» لباس زرد با دوخت انگلیسی!
» دقایق ارزشمند زندگی
» عیسی مسيح، بزرگ ترين مشتري آژانس تبليغاتي Mother
» تنبلِ آوازه خوان، گردشگران خسته را فرا می خواند!
» جلوي راننده بی ملاحظه ای که دوستش دارید را بگیرید
» زلاتان ابراهيموويچ در تبليغ ويتامين
» مرکز آموزش تخصصی سامسونگ افتتاح شد

» دیده بان بازار: آینه جادویی از پورشه ماکان THE PORSCHE MACAN
» مارکتینگ نیوز: نارضایتی نیمی از کسب و کارهای کوچک بریتانیا از خدمات پهن‌باند اینترنتی
» ایتنا: IBM بزرگ‌ترین ارائه دهنده ابزارهای کلان داده‌ها در جهان شد
» موبنا: اطلاعات جدید از باتری ساعت اپل
» ایده یاب: شرکت 3M
» مهر: جایگزین اینستاگرام هم از راه رسید
» ایسنا: شارژ تلفن همراه با نور داخلی منزل
» ایسنا: جدول جشنواره موسیقی فجر امروز منتشر می‌شود
» همشهری آنلاین: روبات‌ها جایگزین چه مشاغلی می‌شوند؟
» پول نیوز: لباس زرد با دوخت انگلیسی!

 

 
بررسی تکنیک های بازاریابی در دوران بحران اقتصادی
مرکز آموزش بازرگانی،دو سمینار" ارتقاء مهارتهای فروش "و" تکنیک های بازاریابی در دوران بحران اقتصادی" را روز یکشنبه 10 مهرماه برگزار
می کند .
راحله هدایتی زاده مدیر روابط عمومی مرکزآموزش بازرگانی در گفتگو با خبرنگار ام بی ای نیوز با بیان این مطلب گفت: سمینار "ارتقاء مهارتهای فروش "با هدف آشنایی مخاطبان با روش های نوین بازاریابی و فروش برگزار می شود.
هدایتی زاده با اشاره به این که تحلیل تبلیغات و نقش ارتباطات رسانه ای برون مرزی بر فضای رقابتی بازار از محتوای اصلی سمینار ارتقاء مهارتهای فروش است، اظهار داشت: سایرنکات مورد بررسی در این سمینار جهت ارتقاء مهارتهای ارتباطات در بازاریابی، ارتباطات بازاریابی، ارتباطات یکپارچه بازاریابی، تاثیر برنامه های حمایتی (sponsor ship) در موفقیت اهداف بازاریابی شرکت ها، جایگاه مهارت های بازاریابی در رفتار مصرف کننده و مدل5S در ارتباطات فروش است.
مدیر مرکز آموزش بازرگانی ، سمینار دوم را "تکنیک های بازاریابی و فروش در دوران بحران اقتصادی "معرفی کرده و خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این سمینار ، آشنا سازی مدیران، کارشناسان و کلیه افراد سازمانی مرتبط با بازاریابی و فروش با تکنیک های پیشرفته و موثر بازاریابی مدرن در دوره رکود اقتصادی و ارایه راهکارهای کاربردی خروج از بحران است .
وی محتوای این سمیناررا شامل مقدمه ای بر ارتباطات بازاریابی، انواع مشتریان درونی و بیرونی، تمهیدات حین ارتباط با مشتری، رکود اقتصادی و ویژگی های آن، مدل Aida در متقاعد کردن مشتری، مفاهیم زبان بدن مشتری( Body Language )، مدل SWOT در ارزیابی خود، تبیین مدل Smart در هدف گذاری فروش و روانشناسی مشتری با استفاده از NLP بر شمرد.
هدایتی زاده افزود: روش های خروج از بحران، بازاریابی و تبلیغات و نقش آن در افزایش فروش، بازاریابی تلفنی، حضوری و مکاتبه ای، مدل Locate در شناسایی نیاز مشتریان، مدل Spin در بررسی نیاز مشتری، ثبت اطلاعات مشتریان در نرم افزار Outlook، روش های مختلف معرفی محصولات و خدمات و بررسی نمونه های داخلی و خارجی از سایر محورهای سمینار است .

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • ارائه مدلهایی برای ارتقاء مهارتهای بازار ...
  • دوره آموزشی «تكنیك‌های بازاریابی و فروش ...
  • ارائه مدلهای ارتقاء مهارتهای مدیریت فروش ...
  • سمینار بازاریابی و فروش در عصر رقابت برگز ...
  • برگزاری سمینار «ارتقای مهارت های ارتباطا ...
  • سمینار اصول و مبانی بازاریابی و فروش در ک ...
  • آموزش سخنرانان حرفه اي در سطح بین المللی
  • سمینار مهارتهای کارآفرینی
  • برگزاری دوره های پاییزه بازاریابی و فروش
  • نخستین سمینار تخصصی روابط عمومی تبلیغات، ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر