» لباس زنده شد از بس که "تاپ" داشت
» تابستانِ امسال گرم است، اما دلچسب است
» بهترين كمپين هاي چاپي سال 14-2013 (قسمت اول)
» کمپین فضای مجازی ریحون: حرکت روی خط قرمز
» نیمی از سازمان‏هابه دنبال استخدام متخصصان موبایل
» نیکون یکی از بهترین لنزهای خود را به لرزش‏گیر مجهز می‏کند
» ورود گوشی‏های هوشمند لیگو به بازار ایران
» ساخت تلسکوپ روباتیک برای اسمارت‌ فون‏ها
» گزارشی از بازار پر سود کسب و کار در اینستاگرام
» وقتی فروشگاه های نایک به باشگاه ورزشی تبدیل می شود

» همشهری آنلاین: ساخت عینکی برای کور رنگ‌ها
» برترینها: بیستمین سالگرد تاسیس msn.com
» تبلیغات خلاق: مک دونالد
» آیمارکتور: دیجیتال مارکتینگ چیست؟
» دنیای اقتصاد: پروژه‌های جدید ایرانسل معرفی شد
» ایسنا: رمزگشایی از نسخه‏ های خطی شکننده و نادر با فناوری جدید
» مهر: آی فون‌های جدید با هیدروژن شارژ می‌شوند
» ایده یاب: آژانس مسافرتی Student Travel Bureau
» شارا: رمز ارتباط جامع با مخاطب
» موبنا: اپلیکیشن های کاربردی برای کاربران دیجیتالی را بشناسید

 

 
بررسی تکنیک های بازاریابی در دوران بحران اقتصادی
مرکز آموزش بازرگانی،دو سمینار" ارتقاء مهارتهای فروش "و" تکنیک های بازاریابی در دوران بحران اقتصادی" را روز یکشنبه 10 مهرماه برگزار
می کند .
راحله هدایتی زاده مدیر روابط عمومی مرکزآموزش بازرگانی در گفتگو با خبرنگار ام بی ای نیوز با بیان این مطلب گفت: سمینار "ارتقاء مهارتهای فروش "با هدف آشنایی مخاطبان با روش های نوین بازاریابی و فروش برگزار می شود.
هدایتی زاده با اشاره به این که تحلیل تبلیغات و نقش ارتباطات رسانه ای برون مرزی بر فضای رقابتی بازار از محتوای اصلی سمینار ارتقاء مهارتهای فروش است، اظهار داشت: سایرنکات مورد بررسی در این سمینار جهت ارتقاء مهارتهای ارتباطات در بازاریابی، ارتباطات بازاریابی، ارتباطات یکپارچه بازاریابی، تاثیر برنامه های حمایتی (sponsor ship) در موفقیت اهداف بازاریابی شرکت ها، جایگاه مهارت های بازاریابی در رفتار مصرف کننده و مدل5S در ارتباطات فروش است.
مدیر مرکز آموزش بازرگانی ، سمینار دوم را "تکنیک های بازاریابی و فروش در دوران بحران اقتصادی "معرفی کرده و خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این سمینار ، آشنا سازی مدیران، کارشناسان و کلیه افراد سازمانی مرتبط با بازاریابی و فروش با تکنیک های پیشرفته و موثر بازاریابی مدرن در دوره رکود اقتصادی و ارایه راهکارهای کاربردی خروج از بحران است .
وی محتوای این سمیناررا شامل مقدمه ای بر ارتباطات بازاریابی، انواع مشتریان درونی و بیرونی، تمهیدات حین ارتباط با مشتری، رکود اقتصادی و ویژگی های آن، مدل Aida در متقاعد کردن مشتری، مفاهیم زبان بدن مشتری( Body Language )، مدل SWOT در ارزیابی خود، تبیین مدل Smart در هدف گذاری فروش و روانشناسی مشتری با استفاده از NLP بر شمرد.
هدایتی زاده افزود: روش های خروج از بحران، بازاریابی و تبلیغات و نقش آن در افزایش فروش، بازاریابی تلفنی، حضوری و مکاتبه ای، مدل Locate در شناسایی نیاز مشتریان، مدل Spin در بررسی نیاز مشتری، ثبت اطلاعات مشتریان در نرم افزار Outlook، روش های مختلف معرفی محصولات و خدمات و بررسی نمونه های داخلی و خارجی از سایر محورهای سمینار است .

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • ارائه مدلهایی برای ارتقاء مهارتهای بازار ...
  • دوره آموزشی «تكنیك‌های بازاریابی و فروش ...
  • ارائه مدلهای ارتقاء مهارتهای مدیریت فروش ...
  • سمینار بازاریابی و فروش در عصر رقابت برگز ...
  • برگزاری سمینار «ارتقای مهارت های ارتباطا ...
  • سمینار اصول و مبانی بازاریابی و فروش در ک ...
  • آموزش سخنرانان حرفه اي در سطح بین المللی
  • سمینار مهارتهای کارآفرینی
  • برگزاری دوره های پاییزه بازاریابی و فروش
  • نخستین سمینار تخصصی روابط عمومی تبلیغات، ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر