» Häagen-Dazs، اینستاگرامش را به هواداران ویمبلدون اختصاص داد
» گلرنگ در افغانستان چگونه تبلیغ می کند؟
» آیسا مبل؛ نقش اول دورهمی های متفاوت
» بیلبوردهای دانش تصویر به کیارستمی ادای دین می کنند
» گوزن عینک زده، روی بسته بندی اسنک جاخوش می کند
» نور به احترام کیارستمی عینکش را عوض کرد
» #کم _میشه_زیاد
» شنبه؛ هفته نامه ای با حال و هوای استارتاپی...
» ارتباط كودك با پدر پركارش از طريق قطعات لگو
» شبکه‌های اجتماعی برای همیشه دنیای تصاویر را دگرگون کرده‌اند

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

 

 
بررسی تکنیک های بازاریابی در دوران بحران اقتصادی
مرکز آموزش بازرگانی،دو سمینار" ارتقاء مهارتهای فروش "و" تکنیک های بازاریابی در دوران بحران اقتصادی" را روز یکشنبه 10 مهرماه برگزار
می کند .
راحله هدایتی زاده مدیر روابط عمومی مرکزآموزش بازرگانی در گفتگو با خبرنگار ام بی ای نیوز با بیان این مطلب گفت: سمینار "ارتقاء مهارتهای فروش "با هدف آشنایی مخاطبان با روش های نوین بازاریابی و فروش برگزار می شود.
هدایتی زاده با اشاره به این که تحلیل تبلیغات و نقش ارتباطات رسانه ای برون مرزی بر فضای رقابتی بازار از محتوای اصلی سمینار ارتقاء مهارتهای فروش است، اظهار داشت: سایرنکات مورد بررسی در این سمینار جهت ارتقاء مهارتهای ارتباطات در بازاریابی، ارتباطات بازاریابی، ارتباطات یکپارچه بازاریابی، تاثیر برنامه های حمایتی (sponsor ship) در موفقیت اهداف بازاریابی شرکت ها، جایگاه مهارت های بازاریابی در رفتار مصرف کننده و مدل5S در ارتباطات فروش است.
مدیر مرکز آموزش بازرگانی ، سمینار دوم را "تکنیک های بازاریابی و فروش در دوران بحران اقتصادی "معرفی کرده و خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این سمینار ، آشنا سازی مدیران، کارشناسان و کلیه افراد سازمانی مرتبط با بازاریابی و فروش با تکنیک های پیشرفته و موثر بازاریابی مدرن در دوره رکود اقتصادی و ارایه راهکارهای کاربردی خروج از بحران است .
وی محتوای این سمیناررا شامل مقدمه ای بر ارتباطات بازاریابی، انواع مشتریان درونی و بیرونی، تمهیدات حین ارتباط با مشتری، رکود اقتصادی و ویژگی های آن، مدل Aida در متقاعد کردن مشتری، مفاهیم زبان بدن مشتری( Body Language )، مدل SWOT در ارزیابی خود، تبیین مدل Smart در هدف گذاری فروش و روانشناسی مشتری با استفاده از NLP بر شمرد.
هدایتی زاده افزود: روش های خروج از بحران، بازاریابی و تبلیغات و نقش آن در افزایش فروش، بازاریابی تلفنی، حضوری و مکاتبه ای، مدل Locate در شناسایی نیاز مشتریان، مدل Spin در بررسی نیاز مشتری، ثبت اطلاعات مشتریان در نرم افزار Outlook، روش های مختلف معرفی محصولات و خدمات و بررسی نمونه های داخلی و خارجی از سایر محورهای سمینار است .

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • ارائه مدلهایی برای ارتقاء مهارتهای بازار ...
  • دوره آموزشی «تكنیك‌های بازاریابی و فروش ...
  • ارائه مدلهای ارتقاء مهارتهای مدیریت فروش ...
  • سمینار بازاریابی و فروش در عصر رقابت برگز ...
  • برگزاری سمینار «ارتقای مهارت های ارتباطا ...
  • سمینار اصول و مبانی بازاریابی و فروش در ک ...
  • آموزش سخنرانان حرفه اي در سطح بین المللی
  • سمینار مهارتهای کارآفرینی
  • برگزاری دوره های پاییزه بازاریابی و فروش
  • نخستین سمینار تخصصی روابط عمومی تبلیغات، ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر