» ابتکار جالب یک میوه ‌فروشی برای جذب مشتری
» دغدغه: نوارهای آبی و سفید و زرد در آگهی بستنی ایرانی
» برگزاری دوره برندسازی برای اشخاص
» تشکر: صدای ربنای شما شنیده شد
» نوه ای گرم‌تر از عمو یادگار
» از نظر سامسونگ، اپل دارها يك بار ديگر احمق به نظر مي‌رسند
» بدون شرح: خوب خوابیدن
» بدون شرح: هیچکس تنها نیست؛ اما من تنها هستم
» رستورانی که خاطرات دهه شصت را زنده می کند
» صحنه‌ها را از دست ندهید

» مدیر سبز: 7 سوال کلیدی که کسب‌و‌کارها باید پاسخ دهند
»
» فارس: تهران با اکران 70 هزار متر مربع تبلیغات فرهنگی به استقبال عید فطر می رود
»
» باشگاه خبرنگاران: برگزاری بزرگترین نمایشگاه مبلمان منزل با شعار هنر، فرهنگ و محصول ایرانی
»
» پول نیوز: نستله؛ قوطی شیرخشک یا سکوی قهرمانی محصولات غذایی
»
» خبرآنلاین: گوگل محبوب‌ترین سرویس گیم ویدئویی جهان را 1 میلیارد دلار می‌خرد
»
» موبنا: محتوای تبلیغات ارتباطی برای رگولاتوری مهم نیست؟
»
» فارس: تبلیغات ویژه باشگاه فنر باغچه برای دیدار با سپاهان
»
» باشگاه خبرنگاران: چگونه در یک "تجارت" و شرکت "سرمایه گذاری" کنیم؟
»
» خبرآنلاین: سود یکسال استارباکس مساوی چند پراید؟
»
» موبنا: گوشی جدید نوکیا با میوه و سبزیجات شارژ می‌شود

 

 
بررسی تکنیک های بازاریابی در دوران بحران اقتصادی
مرکز آموزش بازرگانی،دو سمینار" ارتقاء مهارتهای فروش "و" تکنیک های بازاریابی در دوران بحران اقتصادی" را روز یکشنبه 10 مهرماه برگزار
می کند .
راحله هدایتی زاده مدیر روابط عمومی مرکزآموزش بازرگانی در گفتگو با خبرنگار ام بی ای نیوز با بیان این مطلب گفت: سمینار "ارتقاء مهارتهای فروش "با هدف آشنایی مخاطبان با روش های نوین بازاریابی و فروش برگزار می شود.
هدایتی زاده با اشاره به این که تحلیل تبلیغات و نقش ارتباطات رسانه ای برون مرزی بر فضای رقابتی بازار از محتوای اصلی سمینار ارتقاء مهارتهای فروش است، اظهار داشت: سایرنکات مورد بررسی در این سمینار جهت ارتقاء مهارتهای ارتباطات در بازاریابی، ارتباطات بازاریابی، ارتباطات یکپارچه بازاریابی، تاثیر برنامه های حمایتی (sponsor ship) در موفقیت اهداف بازاریابی شرکت ها، جایگاه مهارت های بازاریابی در رفتار مصرف کننده و مدل5S در ارتباطات فروش است.
مدیر مرکز آموزش بازرگانی ، سمینار دوم را "تکنیک های بازاریابی و فروش در دوران بحران اقتصادی "معرفی کرده و خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این سمینار ، آشنا سازی مدیران، کارشناسان و کلیه افراد سازمانی مرتبط با بازاریابی و فروش با تکنیک های پیشرفته و موثر بازاریابی مدرن در دوره رکود اقتصادی و ارایه راهکارهای کاربردی خروج از بحران است .
وی محتوای این سمیناررا شامل مقدمه ای بر ارتباطات بازاریابی، انواع مشتریان درونی و بیرونی، تمهیدات حین ارتباط با مشتری، رکود اقتصادی و ویژگی های آن، مدل Aida در متقاعد کردن مشتری، مفاهیم زبان بدن مشتری( Body Language )، مدل SWOT در ارزیابی خود، تبیین مدل Smart در هدف گذاری فروش و روانشناسی مشتری با استفاده از NLP بر شمرد.
هدایتی زاده افزود: روش های خروج از بحران، بازاریابی و تبلیغات و نقش آن در افزایش فروش، بازاریابی تلفنی، حضوری و مکاتبه ای، مدل Locate در شناسایی نیاز مشتریان، مدل Spin در بررسی نیاز مشتری، ثبت اطلاعات مشتریان در نرم افزار Outlook، روش های مختلف معرفی محصولات و خدمات و بررسی نمونه های داخلی و خارجی از سایر محورهای سمینار است .

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • ارائه مدلهایی برای ارتقاء مهارتهای بازار ...
  • دوره آموزشی «تكنیك‌های بازاریابی و فروش ...
  • ارائه مدلهای ارتقاء مهارتهای مدیریت فروش ...
  • سمینار بازاریابی و فروش در عصر رقابت برگز ...
  • برگزاری سمینار «ارتقای مهارت های ارتباطا ...
  • سمینار اصول و مبانی بازاریابی و فروش در ک ...
  • آموزش سخنرانان حرفه اي در سطح بین المللی
  • سمینار مهارتهای کارآفرینی
  • برگزاری دوره های پاییزه بازاریابی و فروش
  • نخستین سمینار تخصصی روابط عمومی تبلیغات، ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر