» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
سند قوانین و مقررات تبلیغات کشور روی میز وزیر ارشاد
سند قوانین و مقررات تبلیغات کشور پس از تدوین وافزودن شرح جدید به آن در دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با طی مراحلی در اختیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته اما هنوز به تصویب نرسیده است.
علیرضا کریمی مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار ام بی ای نیوز با بیان مطلب فوق گفت: پس از بازبینی محمدجعفر محمد زاده معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این سند برای تصویب در اختیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است.
کریمی با اشاره به این که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از بازبینی و تایید آن ،سند را در اختیار کمیسیون فرهنگی مجلس و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی می گذارد افزود: این سند باید به تصویب یکی از این دو نهاد برسد و پس از تصویب ،منتشر شده و در اختیار فعالان این حوزه قرار گیرد .
وی با تاکید بر این که تمامی متولیان تبلیغاتی در کشور ملزم به اجرای این قوانین هستند تصریح کرد: سند قوانین و مقرات تبلیغات کشور با حساسیت بالایی تدوین شده به طوری که این سند سه بار مورد ویرایش قرار گرفته است .
کریمی در پایان گفت: با توجه به این که به ثمر نشستن هر موضوعی باید مدت زمان لازم را طی کند اما سند قوانین و مقررات کشور در 10 روز گذشته در اختیار وزیر ارشاد قرار گرفته و در آینده ای نزدیک تصویب و منتشر خواهد شد.
این در حالی است که چندروز پیش خبرگزاری ایسنا از تصویب سياست‌ها و ضوابط حاکم بر تبليغات محيطي که بخشی از سند قوانین و مقررات تبلیغات کشور است ،خبر داده بود.
در این خبر آمده بود:با هدف ساماندهي و بهينه‌سازي جريان اطلاع‌رساني، حفظ و تقويت ارزش‌هاي اسلامي، ملي و انقلابي و همچنين رونق اقتصادي و حمايت از توليدات داخلي و تشويق به صرفه‌جويي و رعايت الگوي مصرف صحيح از طريق تبليغات محيطي شوراي عالي انقلاب فرهنگي "سياست‌ها و ضوابط حاکم بر تبليغات محيطي" را تصويب كرد.
اما مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این مصوبه را مربوط به سه سال گذشته دانست.

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • تصویب سند قوانین و مقررات تبلیغات کشور تا ...
  • ویرایش قوانین و مقررات درصنعت تبلیغات
  • کتاب قوانین و مقررات تبلیغاتی به چاپ رسید
  • کانون‌های آگهی و تبلیغاتی موظف به رعایت ...
  • سند قوانین و مقررات تبلیغات کشور تدوین شد
  • اولتیماتوم وزارت ارشاد به "پستیژ"
  • برگزاری هشتمین همایش کارشناسان تبلیغات ا ...
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: منافع برخی موج ...
  • مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ا ...
  • برخورد با تولید کالاهای با تصاویر تبلیغا ...
  •