» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» آیا در دوران رکود اقتصادی به تبلیغات نیاز داریم؟
» کفش های نایک خود را نسوزانید، آن ها را اهدا کنید
» هواوی خطاب به خریداران گوشی آیفون: آبمیوه بخورید، طول می کشد

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

 

 
تبلیغات رنگارنگ تلویزیون و تغییر دیدگاه کودکان و نوجوانان
تبلیغات رنگارنگ تلویزیون، آثار و عواقب ناگواری بر دیدگاه کودکان و نوجوانان گذاشته است.
مهدی علیزاده - کارشناس تغذیه - در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: کودکان امروز، والدین فردا هستند و توجه ویژه‌ به سلامت جسم و روح آنها بسیار حائز اهمیت است.
وی گفت: برخورداری از تغذیه سالم یکی از شروط اصلی در بهره‌مندی از سلامت جسم است. البته تبلیغات تلویزیون بر عادات غذایی کودکان بسیار تأثیرگذار است.
این کارشناس تغذیه اضافه کرد: امروز تبلیغات رنگارنگ در تلویزیون بیش از هر زمان دیگر آثار و عواقب ناگواری بر دیدگاه خانواده‌ها بویژه کودکان و نوجوانان گذاشته است.
علیزاده افزود: با اندکی تأمل می‌‌توان دریافت که در طول یک برنامه یک ساعته بخصوص در زمان پخش برنامه‌های کودک حدود 15 دقیقه پیام بازرگانی پخش می‌شود که بخشی از این زمان به تبلیغ مواد بی‌ارزشی مانند چیپس و انواع پفک اختصاص پیدا می‌کند.
وی اظهار داشت: باید توجه داشت که مصرف تنقلات بی‌ارزش در سلامت کودکان و نوجوانان تأثیرگذار است و مصرف این گونه تنقلات موجب بروز چاقی، بیماری‌های متابولیک از جمله دیابت، فشار خون و بیماری‌های قلبی، عروقی می‌شود.

به اشتراک بگذارید

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • نقش تبلیغات محصولات غذایی رسانه‌ها در تر ...
  • والت دیسنی و ممنوعیت تبلیغات تنقلات برای ...
  • تبلیغات تلویزیونی و رواج عادات نادرست غذ ...
  • تولید 24 عنوان بازی رایانه‌ای در کانون پر ...
  • فروش محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نو ...
  • صنایع در تبلیغات سلامت مواد غذایی حسن نیت ...
  • چگونه برای جوانان و نوجوانان تبلیغ کنیم؟
  • تبلیغات رسانه‌ای زمینه‌ساز استفاده از ا ...
  • چرا تبلیغات رسانه ملی برای مواد غذایی مضّ ...
  • برخی تبیلغات با آموزش‌های بهزیستی و آموز ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر