» گلرنگ از تولید به اشتغال گسترده رسیده است
» محبوب ترین عکس اینستاگرام با 18 میلیون لایک
» بیلبوردی که دزدها را به خانه خالی راهنمایی می کند
» ششمین نشست تدوین بودجه شرکت های dnaunion کلید خورد
» مزیت رقابتی پایدار از هم افزایی ارکان مختلف سازمان حاصل می شود
» تلاقی لذت و کیفیت در بسته بندی جدید سن ایچ
» گلستان؛ ماندن یا نماندن در تبلیغات، مسئله این است؟
» Baby Dove: زندگی واقعی، زندگی زیبا
» با Subway سر میزغذا عاشق شوید
» تولید 1100 محصول داخلی توسط شرکت آریان کیمیا تک

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
رسانه ها در انحصار آموزشگاه های کنکور
با آغاز سال تحصیلی جدید و در پی وقوع برخی مشکلات در سیستم بانکداری کشور، تبلیغات رسانه ای ازانحصار بانکها و موسسات اعتباری خارج شده و در اختیار موسسات کنکور قرار گرفته است .
به گزارش خبرنگار ام بی ای نیوز ، این روزها در سراسر شهر و در هر نقطه از آن که قدم بر می داریم، تبلیغات موسسات آموزشی و کنکور چشم نوازی می کند. بیشتر فضاهای تبلیغات نشریات ، برشورهای تبلیغاتی و رسانه های مختلف تبلیغاتی به خصوص تیزرهای تلویزیونی در اختیار این موسسات قرار گرفته به گونه ای که توانسته اند گوی سبقت را از بانکها در به رخ کشیدن جوایز طلا بربایند .
اما کارشناسان تبلیغات در این رابطه معتقدند که با تغییر فصل و بازگشایی مدارس ، فعالیت تبلیغاتی گسترده موسسات آموزشی کاملا عادی بوده و حرکتی غیر حرفه ای نیست اما ممکن است تبلیغات بیش از حد و بزرگ نمایی در تبلیغات ،مخاطبان را خسته کرده و بازخورد های منفی به همراه داشته باشد.
کارشناسان بر این باورند که هجوم تبلیغات موسسات آموزشی به شهر ،ممکن است تبعاتی برای آنهادرپی داشته باشد زیرا مخاطبان آنها تمام اقشار جامعه نیستند و تبلیغات این گروه باید کاملا هدفمند و برنامه ریزی شده به اجرا در آید تا از بروز هرگونه بازخورد منفی و نتیجه نامطلوب جلوگیری شود.
شایان ذکر است که این موسسات، تبلیغات خود را با عناوینی مانند تضمین قبولی و بزرگ نمایی های فراوان به اجرا در می آورند که کارشناسان در راین رابطه معتقدند که این تبلیغات باید بازنگری شده و با دقت بیشتری اجرا شوند زیرا در بسیاری از مواقع اغراق فراوانی در معرفی آنها به کار می رود.

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • تبلیغات موسسات مالی و اعتباری بدون مجوز ب ...
  • تبلیغات موسسات مالی و اعتباری فاقد مجوز د ...
  • ممنوعیت تبلیغات بانک‌ها و موسسات مالی و ...
  • هیچ مدرسه ای مجوز تبلیغ نفرات برتر کنکور ...
  • ممنوعیت تبلیغات دوره های آموزشی فاقد مجو ...
  • تبلیغات پرحاشیه‌ای که بالاخره ممنوع شد
  • تبلیغات پیامکی کنکور
  • تازه ترین تصمیم برای تبلیغات کنکوری موسس ...
  • تابستان؛ تب تبلیغات برای کنکور و مسافرت
  • ساماندهی تبلیغات غیرواقعی موسسات آموزش آ ...
  •