پشت طوفان Angry Birds چه کسی ایستاده است؟ » اخبار دنیای بازاریابی،کسب و کار،تبلیغات و تحقیقات بازاریابی

» درخواست‌های غیرواقعی؛ نبرد طنازانه‌ی طراح گرافیک و کارفرما
» شغل دیگری که به تدریج روبات‌ها از انسان می‌ربایند
» برند شهری اصفهان رونمایی شد
» Oreo استاد احضار کودک درون
» ایکیا و چتر پوتین در جام‌جهانی ۲۰۱۸
» روابط عمومی ها در برابر مخاطبانشان پاسخگو باشند
» دونات های Dunkin با تم دریایی مژده تابستان راحت را می دهند
» نکات و استراتژی های تبلیغات تابستانی (قسمت اول)
» رنو در مسیرنو
» ورساچه طولانی ترین تصویر تبلیغاتی جهان را ساخت

» چرا احسان علیخانی منکر تبلیغ غیرقانونی ثامن الحجج شد؟!
» ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ
» ماجرای تبلیغات داروهای ترک سیگار ماهواره‌ای
» نبود تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای عامل رکود صنایع دستی در ایران
» تبلیغات «اکران آینده» از سالن های سینما حذف نشده است
» واتس اپ برای کاهش خشونت‌‌‌ فوروارد کردن پیام‌‌ را محدود می‌کند
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
پشت طوفان Angry Birds چه کسی ایستاده است؟
حتی اگر یکی از 400 میلیون نفری نباشید که تا کنون بازی Angry Birds را دانلود کرده اند، این آمار شما را شگفت زده خواهد کرد که 30 میلیون نفر این بازی را هر روز انجام داده و 130 میلیون نفر نیز هر ماه این بازی را تا مرحله آخر تجربه می کنند.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت www.adweek.com، موفقیت Angry Birds به این علت است که بازی فوق یکی ازسودمند ترین بازی های ساخته شده بعد از بازی جنگ ستارگان به شمار رفته و این محبوبیت را مدیون اقدامات بازاریابی " پیتر وسترباکا " مدیر عامل شرکت فنلاندی طراح بازی Rovio و ارائه دهنده بازی Angry Birds است.
از زمان ارائه این بازی موبایل اعتیاد آور و خطرناک در سال 2009 و امکان نصب آسان آن، "وسترباکا" کسی بود که فهمید یک فرصت بزرگ بازاریابی در گروی میلیون ها دانلود Angry Birds وجود دارد. این پدیده ای بزرگ بود. مردم به معنای واقعی کلمه خواستار این محصول بوده و همه چیز خود به خود از این جا شروع شد.
به واسطه تلاش های وسترباکا، Angry Birds حالا دیگر همه جا وجود دارد. تصویر آن بر روی تی شرت ها، اسباب بازی های گران قیمت، پازل ها، کیت ها، لباس های هالووین، کارت های بازی، دسته کلید ها، ظرف های ناهار، کراوات ها، صفحه های بازی و وسایل تزیین کیک به چشم می خورد. Angry Birds اکنون دیگر یک شوی تلویزیونی نیز دارد.
از همه عجیب تر این که برابری در محبوبیت Angry Birds چه در حوزه آنالوگ و چه در حوزه دیجیتال این موضوع را ثابت می کند که بهترین بازاریابی در ملا عام انجام می شود. اما از همه مهم تر این که وسترباکا هم اکنون صرفا در میانه راه قرار گرفته است. شرکت او فرصت هایی بین المللی را در پر کردن فاصله بین خدمات دیجیتال و محصولات فیزیکی می بیند. این بازی در آینده نزدیک جذابیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • بعداز Bad Piggies ,Angry Birds بازی کنید
  • Angry Birds بال های خود را می گشاید
  • بدون شرح: !!!Angry Birds
  • Angry Birds به تلویزیون می آید
  • نسخه جدید پرندگان خشمگین در راه است
  • جنگ ستارگان پرندگان خشمگین به بازار می‌آ ...
  • فصل زمستانی پرندگان خشمگین آمد
  • نسخه جدید بازی "پرندگان خشمگین" در راه با ...
  • تبلت ساخت کره شمالی به اینترنت وصل نمی شو ...
  • تلویزیون شماره ۱ جهان میزبان موفق‌ترین ب ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر