» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» بیمه‌ بازار؛ بیمه‌ی طنزپرداز
» برندینگ مجدد Uber به سرعت از یاد می رود
» اسنپ مارکت؛ با اسنپ از هایپراستار خرید کنید
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» "پت واش" اولین شرکت خدمات شستشو و آرایش حیوانات خانگی
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» سر و جان فدای OREO

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
پشت طوفان Angry Birds چه کسی ایستاده است؟
حتی اگر یکی از 400 میلیون نفری نباشید که تا کنون بازی Angry Birds را دانلود کرده اند، این آمار شما را شگفت زده خواهد کرد که 30 میلیون نفر این بازی را هر روز انجام داده و 130 میلیون نفر نیز هر ماه این بازی را تا مرحله آخر تجربه می کنند.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت www.adweek.com، موفقیت Angry Birds به این علت است که بازی فوق یکی ازسودمند ترین بازی های ساخته شده بعد از بازی جنگ ستارگان به شمار رفته و این محبوبیت را مدیون اقدامات بازاریابی " پیتر وسترباکا " مدیر عامل شرکت فنلاندی طراح بازی Rovio و ارائه دهنده بازی Angry Birds است.
از زمان ارائه این بازی موبایل اعتیاد آور و خطرناک در سال 2009 و امکان نصب آسان آن، "وسترباکا" کسی بود که فهمید یک فرصت بزرگ بازاریابی در گروی میلیون ها دانلود Angry Birds وجود دارد. این پدیده ای بزرگ بود. مردم به معنای واقعی کلمه خواستار این محصول بوده و همه چیز خود به خود از این جا شروع شد.
به واسطه تلاش های وسترباکا، Angry Birds حالا دیگر همه جا وجود دارد. تصویر آن بر روی تی شرت ها، اسباب بازی های گران قیمت، پازل ها، کیت ها، لباس های هالووین، کارت های بازی، دسته کلید ها، ظرف های ناهار، کراوات ها، صفحه های بازی و وسایل تزیین کیک به چشم می خورد. Angry Birds اکنون دیگر یک شوی تلویزیونی نیز دارد.
از همه عجیب تر این که برابری در محبوبیت Angry Birds چه در حوزه آنالوگ و چه در حوزه دیجیتال این موضوع را ثابت می کند که بهترین بازاریابی در ملا عام انجام می شود. اما از همه مهم تر این که وسترباکا هم اکنون صرفا در میانه راه قرار گرفته است. شرکت او فرصت هایی بین المللی را در پر کردن فاصله بین خدمات دیجیتال و محصولات فیزیکی می بیند. این بازی در آینده نزدیک جذابیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • بعداز Bad Piggies ,Angry Birds بازی کنید
  • Angry Birds بال های خود را می گشاید
  • بدون شرح: !!!Angry Birds
  • Angry Birds به تلویزیون می آید
  • نسخه جدید پرندگان خشمگین در راه است
  • جنگ ستارگان پرندگان خشمگین به بازار می‌آ ...
  • فصل زمستانی پرندگان خشمگین آمد
  • نسخه جدید بازی "پرندگان خشمگین" در راه با ...
  • تبلت ساخت کره شمالی به اینترنت وصل نمی شو ...
  • تلویزیون شماره ۱ جهان میزبان موفق‌ترین ب ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر